Ja, maar TVP suggereert dat je alleen de post zelf wilt teruglezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef Furia het volgende:
De post zorgt ervoor dat je het terug kan vinden.
Dus wat Quickie_Butt zegt.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja, maar TVP suggereert dat je alleen de post zelf wilt teruglezen
En ik zit hier bijna een jaar. Valt wel mee toch
Je kan de post terugvinden in de MyAT en daardoor het topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja, maar TVP suggereert dat je alleen de post zelf wilt teruglezen
En ik zit hier bijna een jaar. Valt wel mee toch
Je plaatst de hoofdletters verkeerd, door het woord Post een hoofdletter te geven en het woord topic niet wordt weer gesuggereerd dat het om de post gaat.. Terwijl die post helemaal niet relevant is, dat is het topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Je plaatst een Post om het topic Terug te Vinden.
Dus: een TVP.
Omdat de OP als onduidelijk werd ervarenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef Robier het volgende:
En waarom kickte je je oude topic niet gewoon omhoog!
Sorry knul, maar 'TVT' is al bezet.quote:De TVT-operatie voor urineverlies bij inspanning
INHOUDSOPGAVE
1 Inleiding
Deze folder geeft informatie over de TVT-operatie. TVT is een afkorting van ‘tension-free vaginal tape. Bij de TVT-operatie krijgt de urinebuis een draagband die zonder spanning via de vagina (schede) wordt aangebracht. De operatie wordt steeds vaker toegepast bij inspanningsincontinentie.
Als de post relevant is, zou je het een PTVP moeten noemen. Een post-terug-vind-postquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je plaatst de hoofdletters verkeerd, door het woord Post een hoofdletter te geven en het woord topic niet wordt weer gesuggereerd dat het om de post gaat.. Terwijl die post helemaal niet relevant is, dat is het topic.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Je plaatst de hoofdletters verkeerd, door het woord Post een hoofdletter te geven en het woord topic niet wordt weer gesuggereerd dat het om de post gaat.. Terwijl die post helemaal niet relevant is, dat is het topic.
Ja, maar de post is helemaal niet relevant. Dat is het topic, vandaar TVT. Je wilt immers het topic terugvindenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:39 schreef Furia het volgende:
[..]
Als de post relevant is, zou je het een PTVP moeten noemen. Een post-terug-vind-post
dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Je plaatst een Post om het topic Terug te Vinden.
Dus: een TVP.
Weer iemand die het niet begrijpt net als in het vorige topic.. Ik dacht dat de OP wel verhelderend genoeg zou zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:39 schreef WurM het volgende:
Ik zal het ook nog maar een keer zeggen:
Een heel topic aanmaken om een ander topic terug te vinden is overkill.
Over kill gesproken... * Kijkt naar TS...
Het geheel is een topic. En dat topic wil je terugvinden. De letters TVP slaan immers niet op je post maar op het topic omdat je dát terug wilt vinden. Dat is je doel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dit is een post.
Dit is geen topic.
Als ik deze post plaats om dit topic terug te vinden, dan is dit een terugvindpost.
De post gebruik ik om iets terug te vinden. Ja? Okee?![]()
Daar zou ik mee kunnen levenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef ruud.nl het volgende:
Dan zou het eigenlijk TTVP moeten zijn, topic-terug-vind-post.![]()
Ik begrijp jou wel, maar jij begrijpt FOK! niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Weer iemand die het niet begrijpt net als in het vorige topic.. Ik dacht dat de OP wel verhelderend genoeg zou zijn![]()
Je moet geen topic aanmaken, maar alleen de letters TVP die je plaatst in TVT veranderen in je post. Dus niks topic aanmaken, gewoon post aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |