Een betere wereld begint bij jezelf. En ik hou me niet met oud roest bezigquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
t is maar waar je je druk om maakt. er worden op dit moment, terwijl jij dit leest tientallen vrouwen verkracht, er zijn honderden kindsoldaten aan het vechten, en er zijn duizenden mensen aan het sterven, vaak op de meest gruwelijke wijze.
En jij maakt je druk over het niet consequent zijn van een afkorting.. Schaam je!
Alleen daarom al zou ik een tvp plaatsen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
t is maar waar je je druk om maakt. er worden op dit moment, terwijl jij dit leest tientallen vrouwen verkracht, er zijn honderden kindsoldaten aan het vechten, en er zijn duizenden mensen aan het sterven, vaak op de meest gruwelijke wijze.
En jij maakt je druk over het niet consequent zijn van een afkorting.. Schaam je!
Het zal me allemaal jeuken; ik ga BBQen en bier zuipenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
een beter antwoord had er niet kunnen zijn..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef WurM het volgende:
Je maakt de post om het topic terug te vinden. Een topic maken om een topic terug te vinden is een beetje overkill
ha haquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Jimbo het volgende:
terug vind piemol
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Jimbo het volgende:
terug vind piemol
Nee man, up growen is stom. Piem0l.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Devrim het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
JE ZEI PIEMOL
HAHAHAHAHA
Grow up sukkel
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Devrim het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
JE ZEI PIEMOL
HAHAHAHAHA
Grow up sukkel
Hij is nog maar 9 johquote:
ik vond hem zelf ook goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Hij is nog maar 9 johdan weten ze niet beter
Dank jequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
een beter antwoord had er niet kunnen zijn..
toch nog iets zinnigs uit je Wurm![]()
![]()
Je bent één van de weinigen, denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:59 schreef Xlarge het volgende:
In al die jaren heb ik daar nooit zo over gedacht , mocht ik ooit een TVP vanaf nu willen plaatsen wordt dat ongetwijfeld een TVT
onderscheid is mijn deugdquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bent één van de weinigen, denk ik...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
28-13=15, volgens mij...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:31 schreef FFnog het volgende:
Nou idd...
De vorige post was toch alweer een hele week geleden...![]()
ik ben voor de invoer van "otp"quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:32 schreef zainabber het volgende:
ntvt
Word up!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |