Misschien kunnen we een tag (kutuser) voor je regelenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:22 schreef Flyga het volgende:
omg 2 slotjes krijg ik nu een prijs?
graagquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een tag (kutuser) voor je regelen
Done.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[AA SC]. Emos moeten deaud zeg ik je!
verander de TT in [AA SC], TS heeft verbrande nek
als jullie willen
Dat moet je dan maar vragen. Ons kortetermijngeheugen werkt niet zo goedquote:Op maandag 11 juni 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mag ik vrijdag weer een biertopic aufenen?
Straks komt ie met een paint.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar vragen. Ons kortetermijngeheugen werkt niet zo goed
of ik mijn fallus in je buurmeisjes mond mag stoppen op vrijdag?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Snakey het volgende:
Wat was de vraag?
In die van mij wel hoor. Maar ze heeft wel regelmatig onvrijwillige spastische bijtbewegingen. Dus have fun.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of ik mijn fallus in je buurmeisjes mond mag stoppen op vrijdag?
kleiner kan die toch neit wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef jogy het volgende:
[..]
In die van mij wel hoor. Maar ze heeft wel regelmatig onvrijwillige spastische bijtbewegingen. Dus have fun.
Mijn buurmeisje is ongeveer 74, maar leef je uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of ik mijn fallus in je buurmeisjes mond mag stoppen op vrijdag?
geen tanden als het goed is, so your point is?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is ongeveer 74, maar leef je uit.![]()
Die zijn oraal veel beter. Niet zo bijtgraagquote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is ongeveer 74, maar leef je uit.![]()
+ Goatsequote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef R-Tech het volgende:
tubgirl alert in Kimmie16 topic
Was een deeplink plaatje.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef R-Tech het volgende:
tubgirl alert in Kimmie16 topic
Bagger ofzo....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef thepunisher3 het volgende:
wat is hier mis mee?? SIemeN??
volgens mij worden mijn topics geboycot![]()
daarvoor is het toch ook onzin... laat mij fijn mijn topics openen. er was nog NIEMAND die om een slotje had gevraagd...quote:
Vergissinkie is menselijk heur. Niet zo piepen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef slakkie het volgende:
Dat is dus wat anders dan spam, meer, 18+ materiaal, ongewenst, etc etc. Geen spam.
Tis lood om oud ijzer hoor, maar vind dat je een topic wel om de juiste reden moet sluiten. Niet ow. 18+, spam. Slaat nergens op nml.
Ow ah, zelfs.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Ik vind het zeker wel onder spam vallen, want die service mag dan wel gratis zijn, die site staat vol met reclame van "Find a Real SEX Partner in Netherlands now!" tot "Titty Stare".
Slotje.. snotje!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Een modje
ik had net een nieuwe rijm willen posten en dan heb ik een slotje
het had een rijm topic over fok moeten zijn en meteen slotje
Meets smiets!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit lijkt vroeger wel
Toen gooide je ook elk topic van me op slot en toen kwam ik naar de feedback
Maar ik ben nu al sinds 2006 een brave user die ook naar meets gaat enzo
Zorg ff dat je in DPS kan, als ik nu op oldbie klik zie ik geen info.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Armageddon het volgende:
Dirk, smirk. hihihi!
En god mag weten waarom die open bleef.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
Bedankt dat dit topic zo lang open mocht blijven!
Ik neem het even mee naar achteren. Je hoort het zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En god mag weten waarom die open bleef.
Armageddon, kan jij even antwoord geven?
Das een afleidingstaktiek. Heeft yvonne bedacht.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zorg ff dat je in DPS kan, als ik nu op oldbie klik zie ik geen info.
Voor zover ik kan zien vonden ze het in het crew forum zielig voor het joch om het meteen te sluiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En god mag weten waarom die open bleef.
Armageddon, kan jij even antwoord geven?
De crew is ook lief.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien vonden ze het in het crew forum zielig voor het joch om het meteen te sluiten.
Dat moet het dan geweest zijn, zo ware helpe mij god almachtig.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien vonden ze het in het crew forum zielig voor het joch om het meteen te sluiten.
Mooi dat ie op slot is. Egotripper bedankt. Het was een mooie samenwerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
Bedankt dat dit topic zo lang open mocht blijven!
er zaten best goeie topics bij ze kregen alleen geen kansquote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meets smiets!
Maar nee, serieus... het was best kansloos, sterker nog, het was echt kansloos.
Dat was het?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Je moeder is een kneus DirkH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |