Smurfenijsjes met van die knettertjes erin. Die waren lekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Mild: Lichte mosterdsoep.
Tintelende nasmaak: Smurfenijsje met knettertjes.
Fantasievolle zoete geur: Roomijs met aardbeien.![]()
Hmm.. moet je daar wakker voor zijn dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry fruts, ff niet van mij nu, ben nog niet wakker genoeg. Vanmiddag even, ok?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan ben jij dus vaak heel stout, gezien al de spanking dat je hier krijgt![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
geweldige TT*O*
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie TT:7.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
super mega vette TT....^O^_O_8-)*O*
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Verkapt naamtopic trouwens.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.. moet je daar wakker voor zijn dan?:')
Okay...zal kijken of ik tijd voor je heb:P
hmmm... daar zal ik es over na gaan denknquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat krijg ik dan voor lekkers....????![]()
niet dusquote:
de koffie kan nooit heet genoeg geschonken worden!quote:
Ik krijg nooit naamtopics. Maar goed, bij het zien van een pinguin denkt me irl altijd aan mij, dat compenseertquote:
Mmm... staat er ergens " ik heb altijd tijd" in mijn signature?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik dacht dat je altijd tijd voor mij had... [afbeelding]
Een zoetwatersnip is toch een vis?quote:
Maar te heet gedronken....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet dus:6
[..]
de koffie kan nooit heet genoeg geschonken worden!
ik voel dat dit een nieuwe TT is![]()
oehh...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm... daar zal ik es over na gaan denkn![]()
je hoeft niet altijd tijd te hebben, maar wel altijd tijd voor mij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mmm... staat er ergens " ik heb altijd tijd" in mijn signature?:')
* Frutsel is nu stout:Po|O
dat noemen we genieten....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef kless het volgende:
[..]
Maar te heet gedronken....
zit nogsteeds aan't zelfde bakje te nippen.
nee geen zinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat ben jij snel zeg.......rustig op het werk....????
![]()
neem nog een bakkie, dan kan je het weer bijbenen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een zoetwatersnip is toch een vis?
Teeeering wat gaan jullie hard
hoe lang dan al? bij mij is een bakkie altijd zo wegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef kless het volgende:
[..]
Maar te heet gedronken....
zit nogsteeds aan't zelfde bakje te nippen.
Vandaag wederom presentatie. Met freewheeling, oftewel, niet voorbereide shitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee geen zin![]()
![]()
al heb ik veel werk liggen
watersnipquote:
ah owkey....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
een zoetwatersnip is geen vis maar een vogel
Hmmm..ik ook nie, maar hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit naamtopics. Maar goed, bij het zien van een pinguin denkt me irl altijd aan mij, dat compenseert
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg nooit naamtopics. Maar goed, bij het zien van een pinguin denkt me irl altijd aan mij, dat compenseert
dat wordt dus leuk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag wederom presentatie. Met freewheeling, oftewel, niet voorbereide shit
moet je niet zo lang googelen op het woord 'zoetwatersnip' en gewoon oplettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een zoetwatersnip is toch een vis?
Teeeering wat gaan jullie hard
Ja, maar ik ben dan ook een allesweterquote:
Hmm... ja ja.. en jij gewoon weer alleen gaan slapen 's nachts..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd tijd te hebben, maar wel altijd tijd voor mij!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je niet zo lang googelen op het woord 'zoetwatersnip' en gewoon opletten![]()
sterktequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag wederom presentatie. Met freewheeling, oftewel, niet voorbereide shit
Je publiek vind het vast veel leuker als er een samenhangend verhaal wordt aangeboden.quote:
ik had er tenminste vijfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...voel jij ook een keer hoe het is....
![]()
en ik nog van de week achter je aan gaan toen je naar bed toe ging...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... ja ja.. en jij gewoon weer alleen gaan slapen 's nachts..:{:{w
mannen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik nog van de week achter je aan gaan toen je naar bed toe ging...
de liefde is over, ik merk het alweer![]()
![]()
![]()
Pheno en samenhangend? Ach zie kletst zich volgens mij heel simpel door elke dagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:06 schreef kless het volgende:
[..]
Je publiek vind het vast veel leuker als er een samenhangend verhaal wordt aangeboden.
keb nu ludeveduquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen....}:|..altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt...:{w
Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je niet zo lang googelen op het woord 'zoetwatersnip' en gewoon opletten![]()
ik voelde um anders onbeantwoordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik nog van de week achter je aan gaan toen je naar bed toe ging...
de liefde is over, ik merk het alweer![]()
![]()
![]()
Lukt dat een beetje, dat verwerken met koffie enzo?quote:
altijd! een kop koffie heet niet voor niet een bakkie troost!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef kless het volgende:
[..]
Lukt dat een beetje, dat verwerken met koffie enzo?
ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Wie wil de was op komen hangen? Ik voorzie een zweterige bedoeling namelijk:').
dan moet het wel iets heeel goed zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
fruts is nergens meer te bekennen? Gevlucht fruts, of ben je een goedmakertje aan het bedenken?![]()
![]()
dat is mooi kless. geniet er van!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:23 schreef kless het volgende:
kan em nu eindelijk rustig weg sippen...
quote:
plicht roept helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
fruts is nergens meer te bekennen? Gevlucht fruts, of ben je een goedmakertje aan het bedenken?![]()
![]()
quote:
ook heul nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
cinquet...*O**O*^O^
nope, excuus is niet geslaagd. Je krijgt deze hele dag nog om het goed te maken. Succes.quote:
Frutsel.....????.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef BrandX het volgende:
ben ff de vuilnis buiten zetten
Haha, I wishquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij zit je gewoon thuis in de zon...![]()
OWwwwwwwwww gaan we weer spankenquote:
studeren met mooi weer....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef kless het volgende:
ketel "gemaakt"
dus kan weer douche!! ( en dan ook direct door naar de studie enzo)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef kless het volgende:
ketel "gemaakt"
dus kan weer douche!! ( en dan ook direct door naar de studie enzo)
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tje....![]()
![]()
...je bent laat vandaag...
![]()
Dames!!quote:
Al die aandacht komt door het weer hoor OA.quote:
Goeiemorgenquote:
Hey Papiertje!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Druk druk druk
Alsof ik weer 16 ben...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe voelt het..zo veel aandacht....????![]()
![]()
No comment!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:52 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 07 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 393 Kuukske
010. 149 OA
013. 140 juon_jacket1
029. 116 MPG
034. 109 vrolijke-frits
038. 103 Jo0Lz
041. 100 Pheno
042. 099 boem-dikkie
076. 071 Papierversnipperaar
083. 066 Sebasser
093. 063 eer-ik
102. 058 Frutsel
226. 033 BrandX
Ik vind het nog meevallen voor een vrije dag.quote:
Maar ik ben er niet ontevreden over hoor!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al die aandacht komt door het weer hoor OA.
We zullen je dan ook heel erg missen als je straks in je kantoortuin zit met allemaal collegae gezellig bij je op schoot.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het nog meevallen voor een vrije dag.
Ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zullen je dan ook heel erg missen als je straks in je kantoortuin zit met allemaal collegae gezellig bij je op schoot.
Ik jullie ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We zullen je dan ook heel erg missen als je straks in je kantoortuin zit met allemaal collegae gezellig bij je op schoot.
In m'n pauzes sowieso. En ik vind er vast wel wat op.quote:
Even uitgezocht!quote:
Je staat niet eens bovenaan...quote:Positie, aantal topics, user
01. 244 juon_jacket1
02. 237 Kuukske
03. 214 HeaRt_woRm
04. 206 eer-ik
05. 180 MPG
06. 168 crossover
08. 159 BrandX
09. 154 boem-dikkie
10. 148 Papierversnipperaar
GEEN KSC zonder Kuuk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In m'n pauzes sowieso. En ik vind er vast wel wat op.
Och jahwel. Kleppen jullie maar lekker door hoor.quote:
Ja.quote:
Dat wel, maar het zal dan niet zo snel gaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och jahwel. Kleppen jullie maar lekker door hoor.
Ga weg dan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef kless het volgende:
Deze schone kerel meld zich nu echt af .
het ruikt iig wel fris..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef kless het volgende:
Deze schone kerel meld zich nu echt af .
Ik ga eens even kijken voor je.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef OA het volgende:
He, Kuuk..
Ik bekijk net eens dat kaartje van Breda in het Breda-topic.. Een collega van mij woont in de buurt van het woord "Breda"...
Wat is dat voor een buurt?![]()
Maar... pauper of niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Dat is midden in het centrum OA.
vdv!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen
een dagje niet in de top lijst zie ik
vdv'tje...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen
een dagje niet in de top lijst zie ik
01. 324 JDudequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Laat ik ook eens mijn userbuddie stats aanvragen.
Volgens mij valt dat wel mee. Weet je de straatnaam toevallig?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:06 schreef OA het volgende:
Maar... pauper of niet?
Midden in centra vind je ook vaak mindere buurten!
Plaats 5....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
01. 324 JDude
02. 309 juon_jacket1
03. 256 buzzer
04. 253 HeaRt_woRm
05. 250 OA
06. 228 eer-ik
07. 219 crossover
07. 219 Pheno
09. 194 MPG
10. 188 Papierversnipperaar
Meer posten joh.quote:
Ja, ik heb het maar even opgezocht...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Weet je de straatnaam toevallig?
gaat dat over quote's of... ?quote:
Maar... maar... ik woon niet in Breda, dus ik kom zelden in dat topic...quote:
lounge zie ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Maar... maar... ik woon niet in Breda, dus ik kom zelden in dat topic...![]()
Verder heb ik geen problemen, dus R&P SC is voor mij ook onbekend terrein...![]()
3FM luister ik niet....
En waar SC jij nog meer...?
Hm. Antwerpenstraat.. ik ga even Google Mappen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:12 schreef OA het volgende:
Ja, ik heb het maar even opgezocht...
Antwerpenstraat..
Heb zomaar het idee dat dat niet in het centrum is, want hij doet altijd een beetje geheimzinnig als het gaat over z'n privéleven....
The Lounge en de Oldbiereeks.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:14 schreef OA het volgende:
Maar... maar... ik woon niet in Breda, dus ik kom zelden in dat topic...![]()
Verder heb ik geen problemen, dus R&P SC is voor mij ook onbekend terrein...![]()
3FM luister ik niet....
En waar SC jij nog meer...?
Oh en ik werk ook nog, dus ik heb niet altijd tijd....![]()
Och, das niet zo'n toffe buurt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Antwerpenstraat.. ik ga even Google Mappen.
Dank u voor het zoekwerk!quote:
Hoe tof is dat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef vdvorst het volgende:
Stats userbuddies:
Positie, aantal topics, user
01. 121 Kuukske
Graag gedaanquote:
Ja, dan zou ik ook ergens onderaan in jou lijst kunnen staan, met ongeveer 121 topics,quote:
Iemand met wie je veel topics deelt.quote:
JeRa heeft de stats zo genoemdquote:
Erhmz. Dat is goed mogelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:21 schreef vdvorst het volgende:
Ja, dan zou ik ook ergens onderaan in jou lijst kunnen staan, met ongeveer 121 topics,
Nee, je staat er niet in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Erhmz. Dat is goed mogelijk.
quote:
dat heeft nr 29 meer dan 121 topics denk ikquote:
Zou goed kunnen.. zit hier ook al wat langer natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:26 schreef vdvorst het volgende:
dat heeft nr 29 meer dan 121 topics denk ik
dat is waar, ik nog niet echt heel langquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.. zit hier ook al wat langer natuurlijk.
3e is toch best netjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Userbuddielists![]()
Ik sta bijna overal onderaan![]()
PM JeRa. Met in het onderwerp Stats help en een smilie in het tekstvak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
ik snap het nog niet helemaal denk ik, maar okay ;')
laat ook maar
Meer posten Papier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Userbuddielists![]()
Ik sta bijna overal onderaan![]()
Dus zo doe jij dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:39 schreef OA het volgende:
Meer posten Papier!![]()
Of iemand stalken en zijn/haar "my AT" in de gaten houden en dan ook daar posten!![]()
Bij jou wel ja!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
3e is toch best netjes:D
ik sta er meestal niet eens in!:P
Je kiest een goed voorbeeld.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn er ook smilie-stats?
daar hoeven we geen stats voor aan te vragen bij JeRa. Daar weten we het antwoord al op, wie er bovenaan staatquote:
Niet? Dan kan je een keer trots roepen dat je es niet bovenaan staatquote:
Daar heb je verdulle een goed punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet? Dan kan je een keer trots roepen dat je es niet bovenaan staat![]()
quote:
Goed bezig. Ik neem er ook nog één!quote:
Ik ook niet...quote:
quote:Wie heeft het meeste deze smilie () gebruikt?
user, aantal
JJ, 78941
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar hoeven we geen stats voor aan te vragen bij JeRa. Daar weten we het antwoord al op, wie er bovenaan staat![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed bezig. Ik neem er ook nog één!![]()
[..]
Ik ook niet...
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[Wie heeft het meeste deze smilie ( ) gebruikt?
user, aantal
JJ, 78941]
Doe jij ook een gooi naar een toppositie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft het meeste deze smilie () gebruikt?
user, aantal
JJ, 78941
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GOEIEMORGE
Lenny & eer-ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
guud murning!
ik schrijf altijd iets in de trend van: 'asdasd' in het textvakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PM JeRa. Met in het onderwerp Stats help en een smilie in het tekstvak.
quote:
quote:
quote:
Nah, niet echt, vanavond even de kroeg in maar mak aan, want ik moet morgen werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie nog wilde weekendplannen?
Ik vaak niet meer dan "."quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik schrijf altijd iets in de trend van: 'asdasd' in het textvak
misschien naar Brandx kijken tijdens wedstrijd in Nijmegen, en zondag heel veel PS2 spelen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie nog wilde weekendplannen?
Welke chick? (kom hier bijna nooit meer)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
Nah, niet echt, vanavond even de kroeg in maar mak aan, want ik moet morgen werken.
Ik moet alleen die chick niet tegenkomen dan, die heeft er vorige week ook voor gezorgd dat ik pas 3 uur thuis was ofzo
Is dat al bij je nieuwe job?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
Nah, niet echt, vanavond even de kroeg in maar mak aan, want ik moet morgen werken.
Ik moet alleen die chick niet tegenkomen dan, die heeft er vorige week ook voor gezorgd dat ik pas 3 uur thuis was ofzo
bah mijn ps2 is een maand geleden gejatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien naar Brandx kijken tijdens wedstrijd in Nijmegen, en zondag heel veel PS2 spelen....![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dr telefoonnummer nou? Maak een afspraak en dan vroeg naar bedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
zaterdag overdag naar school, dan vanuit utrecht door naar Nijmegen, voorrondes NK boksen. Wordt een heeeeeeel erg latertjequote:
Wel winnen he!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
zaterdag overdag naar school, dan vanuit utrecht door naar Nijmegen, voorrondes NK boksen. Wordt een heeeeeeel erg latertje
Volgende ochtend om negen uur in voorstede zijn, jureren
Wordt een heavy weekend.![]()
aanvragen bij JeRaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar haal je die userbuddy lijst vandaan?
helaas moet ik niet boksen, er is voor mij (nog) geen tegenstander. NOg twee weken afwachten.quote:
Kwam d'r vorige week woensdag in de kroeg tegen, zitten zuipen + ouwehoeren, vrijdag weer, weer zitten zuipen + ouwehoeren + nr's uitgewisseld, nu wat smsen enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke chick? (kom hier bijna nooit meer)
Werken in het weekend trouwens..![]()
yupquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dr telefoonnummer nou? Maak een afspraak en dan vroeg naar bed![]()
nee, nog bij de TNTquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat al bij je nieuwe job?![]()
Of nog bij TNT?
heuj OA .... dit topic was ff kwijtquote:
Heer-rikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yo M to the P to the motherfucking G [afbeelding]
hoe staat het leven?
Jaja.. je was al gespot voordat je postte!quote:
je stalkt hem toch niet he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja.. je was al gespot voordat je postte!![]()
Ik stalk alleen Kuuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stalk alleen Kuuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel de ideale manier.
't is trouwens echt bar lang geleden dat ik in iemand anders' MyAT heb gekeken...Signature.
Mwaaahhh... gister goed gegeten en gezopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uitstekend zelfs
Gister goed losgegaan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stalk alleen Kuuk!
Gij kuukskesstalkert... gedraag Uzelve een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dag Muckiequote:
Uhm... de gastvrouwe was toch de vriendin van een vriend van MPG...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaahhh... gister goed gegeten en gezopen
En later op de avond, toen de niet-blijven-slapen gasten naar huis waren, met de gastvrouwe nog een fles wijn leeggezopen.....
en verder ehm..
MPGquote:
Kuukie vindt het anders helemaal niet erg!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Gij kuukskesstalkert... gedraag Uzelve een beetje
Muckie!quote:
Ja ....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Uhm... de gastvrouwe was toch de vriendin van een vriend van MPG...![]()
Indien ja:![]()
Indien nee: [afbeelding]
OAquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukie vindt het anders helemaal niet erg!![]()
Je hebt gisteren duidelijk niet alles gevolgd...![]()
[..]
Muckie!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ......... De vriend was ook aanwezig, doch drinkt geen enkele vorm van alcohol...
Whehe... t plakt iig lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
*knuffel terug*
al vraag ik me af of dat zo'n goed idee is met deze warmte
Jewel, gastheer en gastvrouwe wonen samen... ik was de gastquote:
das waarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... t plakt iig lekker... maar wel lief heur
...
Oh, oké, dan ist goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ......... De vriend was ook aanwezig, doch drinkt geen enkele vorm van alcohol...
Nen, ik heb het niet gevolgd neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukie vindt het anders helemaal niet erg!![]()
Je hebt gisteren duidelijk niet alles gevolgd...![]()
[..]
Muckie!![]()
![]()
wtf!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jewel, gastheer en gastvrouwe wonen samen... ik was de gast
ow dat... ja eh.... hihiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, oké, dan ist goed!![]()
Prima kerel dan, die vriend van jou!![]()
Ik zei het omdat jij "en verder ehm.." zei...
de gastvrouwe had een vent toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaahhh... gister goed gegeten en gezopen
En later op de avond, toen de niet-blijven-slapen gasten naar huis waren, met de gastvrouwe nog een fles wijn leeggezopen.....
en verder ehm..
Ik weet niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
ow dat... ja eh.... hihi
herinnert u zich een opmerking (ik dacht Uwerzijds) van gisteren, in discussie met ene Mevrouw Kuuk?
Ik snap het ook nog steeds niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de gastvrouwe had een vent toch?
In dat geval snap ik jeeven niet
Wat heb jij uitgespookt M?
ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muckiiiieeeeeeeeeeeeeeeeee.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie zegt dat ik veel smilies gebruikt...![]()
Doe eens niet...quote:
Whehe...quote:
Idd,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt...![]()
oh, ik weet het echt niet...![]()
[KSC #242] I Love the sweet smell of Coffee in the morning!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt...![]()
oh, ik weet het echt niet...![]()
Peter R De Vries!!!!11quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:57 schreef Muck het volgende:
JJ, weet je wie er woensdagavond ineens voor de deur stond hier?
Ik ontken alles!quote:
Tegen wie heb je het nu?quote:
ehm.... nee.quote:
Dus alsnogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.... nee.
maar het scheelde maar weinig
lijkt me verschrikkelijk om te doen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.... nee.
maar het scheelde maar weinig
biiiiiiijnaquote:
eet U smaeckenlijckquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
ick gae mijzelven eensch een gebacken ey veurschootelen
Dat is nog eensch een aengenaeme verrassing!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
biiiiiiijna
nee, lars
het was half 12 en er werd ineens op mijn deur geklopt. ik sliep bijna, dus ik semi-chagi naar mijn deur in mijn ochtendjas, op mijn dooie gemak... werd er nog een keer geklopt, ik van "jahaa, ik kom eraan" (dacht dat het mijn huisgenoot was die geld of snoepjes of suiker wilde lenen)
dus ik doe open, staat die gekke vent ineens voor de deur met zijn tas
alsnog wat?quote:
[KSC #244] Bevangen door de zoetwaterkoffiekoekjeshittequote:
jaaa,a ij begon met heel groot schrijven, daar MOEST ik toch wel even op reageren hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, MPG.
Eigenlijk.
Maar toen praatte muck weer dwars door me heen
we hebben nix gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lijkt me verschrikkelijk om te doen...
mvv daarentegen
ja liefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is nog eensch een aengenaeme verrassing!!![]()
nou?????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:57 schreef Muck het volgende:
JJ, weet je wie er woensdagavond ineens voor de deur stond hier?
ja nou eh, niet peter r de vries dus....quote:
Ik heb nix gedaan wat niet door de beugel kon!quote:
Lichamelijke ervaring, of slechts geestelijk...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
we hebben nix gedaan
mvv i goed te doen ja
Ik ga maar eens even wijselijk fysiek mijn mond houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef OA het volgende:
[..]
Lichamelijke ervaring, of slechts geestelijk...?![]()
OMG....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nix gedaan wat niet door de beugel kon!
Dat zij bij mij in bed kroop ipv bij hem.... en hij er toen bij sprong....
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
jaaa,a ij begon met heel groot schrijven, daar MOEST ik toch wel even op reageren he
quote:
preciesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hihi!!!..ik las het net......wat o zo super mega lie-ief!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dusch jullie 3-en eten allemaal van 2 walletjes...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nix gedaan wat niet door de beugel kon!
Dat zij bij mij in bed kroop ipv bij hem.... en hij er toen bij sprong....
shit, nou ik zat er toch niet bar ver vandaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja nou eh, niet peter r de vries dus....
Nee, want er zijn geen foute dingen gebeurd verder.... Behalve meligheid endezulks.... en wat geknuffel met de damequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dusch jullie 3-en eten allemaal van 2 walletjes...
Ik weet even niet welke smilie achter de vorige zin hoort....![]()
Deze -->of deze -->
![]()
Of deze -->Of deze -->
![]()
![]()
Maar je sluit dus niets uit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want er zijn geen foute dingen gebeurd verder.... Behalve meligheid endezulks.... en wat geknuffel met de dame
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je sluit dus niets uit?![]()
Ook niet aangaande fysiek contact met de m in de mmv combi...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je sluit dus niets uit?![]()
Ook niet aangaande fysiek contact met de m in de mmv combi...![]()
Zeer verstandig !!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
fysiek contact met de M sluit ik toch echt uit
ik ben ook een heel verstandige jongen hoorquote:
het is echt té warm vandaag idd...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:17 schreef Muck het volgende:
ik moet eigenlijk verder met mijn kamer opruimen, maar het is te warm en ik heb zo ontzettend geen zin he
mag ik voor hier een van die drie aircool systemen lenen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:20 schreef OA het volgende:
Ik verlaet zo mijn geaircoolde kantoor, om even in de geaircoolde auto te stappen en dan een (hopelijk) geaircoolde bouwmarkt in de lopen...
ik liep net 4 trappen af en op om de was in de machine te stoppen, en het zweet druppelde van mijn voorhoofdquote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
mag ik voor hier een van die drie aircool systemen lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |