Smurfenijsjes met van die knettertjes erin. Die waren lekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Mild: Lichte mosterdsoep.
Tintelende nasmaak: Smurfenijsje met knettertjes.
Fantasievolle zoete geur: Roomijs met aardbeien.![]()
Hmm.. moet je daar wakker voor zijn dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sorry fruts, ff niet van mij nu, ben nog niet wakker genoeg. Vanmiddag even, ok?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan ben jij dus vaak heel stout, gezien al de spanking dat je hier krijgt![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
geweldige TT*O*
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie TT:7.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
super mega vette TT....^O^_O_8-)*O*
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Verkapt naamtopic trouwens.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm.. moet je daar wakker voor zijn dan?:')
Okay...zal kijken of ik tijd voor je heb:P
hmmm... daar zal ik es over na gaan denknquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat krijg ik dan voor lekkers....????![]()
niet dusquote:
de koffie kan nooit heet genoeg geschonken worden!quote:
Ik krijg nooit naamtopics. Maar goed, bij het zien van een pinguin denkt me irl altijd aan mij, dat compenseertquote:
Mmm... staat er ergens " ik heb altijd tijd" in mijn signature?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik dacht dat je altijd tijd voor mij had... [afbeelding]
Een zoetwatersnip is toch een vis?quote:
Maar te heet gedronken....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet dus:6
[..]
de koffie kan nooit heet genoeg geschonken worden!
ik voel dat dit een nieuwe TT is![]()
oehh...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm... daar zal ik es over na gaan denkn![]()
je hoeft niet altijd tijd te hebben, maar wel altijd tijd voor mij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mmm... staat er ergens " ik heb altijd tijd" in mijn signature?:')
* Frutsel is nu stout:Po|O
dat noemen we genieten....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef kless het volgende:
[..]
Maar te heet gedronken....
zit nogsteeds aan't zelfde bakje te nippen.
nee geen zinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat ben jij snel zeg.......rustig op het werk....????
![]()
neem nog een bakkie, dan kan je het weer bijbenen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een zoetwatersnip is toch een vis?
Teeeering wat gaan jullie hard
hoe lang dan al? bij mij is een bakkie altijd zo wegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef kless het volgende:
[..]
Maar te heet gedronken....
zit nogsteeds aan't zelfde bakje te nippen.
Vandaag wederom presentatie. Met freewheeling, oftewel, niet voorbereide shitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee geen zin![]()
![]()
al heb ik veel werk liggen
watersnipquote:
ah owkey....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
een zoetwatersnip is geen vis maar een vogel
Hmmm..ik ook nie, maar hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg nooit naamtopics. Maar goed, bij het zien van een pinguin denkt me irl altijd aan mij, dat compenseert
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Pheno het volgende:
Ik krijg nooit naamtopics. Maar goed, bij het zien van een pinguin denkt me irl altijd aan mij, dat compenseert
dat wordt dus leuk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag wederom presentatie. Met freewheeling, oftewel, niet voorbereide shit
moet je niet zo lang googelen op het woord 'zoetwatersnip' en gewoon oplettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een zoetwatersnip is toch een vis?
Teeeering wat gaan jullie hard
Ja, maar ik ben dan ook een allesweterquote:
Hmm... ja ja.. en jij gewoon weer alleen gaan slapen 's nachts..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd tijd te hebben, maar wel altijd tijd voor mij!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je niet zo lang googelen op het woord 'zoetwatersnip' en gewoon opletten![]()
sterktequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag wederom presentatie. Met freewheeling, oftewel, niet voorbereide shit
Je publiek vind het vast veel leuker als er een samenhangend verhaal wordt aangeboden.quote:
ik had er tenminste vijfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...voel jij ook een keer hoe het is....
![]()
en ik nog van de week achter je aan gaan toen je naar bed toe ging...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... ja ja.. en jij gewoon weer alleen gaan slapen 's nachts..:{:{w
mannen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik nog van de week achter je aan gaan toen je naar bed toe ging...
de liefde is over, ik merk het alweer![]()
![]()
![]()
Pheno en samenhangend? Ach zie kletst zich volgens mij heel simpel door elke dagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:06 schreef kless het volgende:
[..]
Je publiek vind het vast veel leuker als er een samenhangend verhaal wordt aangeboden.
keb nu ludeveduquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mannen....}:|..altijd een grote mond maar als puntje bij paaltje komt...:{w
Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet je niet zo lang googelen op het woord 'zoetwatersnip' en gewoon opletten![]()
ik voelde um anders onbeantwoordquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
en ik nog van de week achter je aan gaan toen je naar bed toe ging...
de liefde is over, ik merk het alweer![]()
![]()
![]()
Lukt dat een beetje, dat verwerken met koffie enzo?quote:
altijd! een kop koffie heet niet voor niet een bakkie troost!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef kless het volgende:
[..]
Lukt dat een beetje, dat verwerken met koffie enzo?
ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Wie wil de was op komen hangen? Ik voorzie een zweterige bedoeling namelijk:').
dan moet het wel iets heeel goed zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
fruts is nergens meer te bekennen? Gevlucht fruts, of ben je een goedmakertje aan het bedenken?![]()
![]()
dat is mooi kless. geniet er van!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:23 schreef kless het volgende:
kan em nu eindelijk rustig weg sippen...
quote:
plicht roept helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
fruts is nergens meer te bekennen? Gevlucht fruts, of ben je een goedmakertje aan het bedenken?![]()
![]()
quote:
ook heul nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
cinquet...*O**O*^O^
nope, excuus is niet geslaagd. Je krijgt deze hele dag nog om het goed te maken. Succes.quote:
Frutsel.....????.....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef BrandX het volgende:
ben ff de vuilnis buiten zetten
Haha, I wishquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij zit je gewoon thuis in de zon...![]()
OWwwwwwwwww gaan we weer spankenquote:
studeren met mooi weer....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef kless het volgende:
ketel "gemaakt"
dus kan weer douche!! ( en dan ook direct door naar de studie enzo)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef kless het volgende:
ketel "gemaakt"
dus kan weer douche!! ( en dan ook direct door naar de studie enzo)
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tje....![]()
![]()
...je bent laat vandaag...
![]()
Dames!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |