morgen Kuuk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Nervositeit alom.
aaahhh lekker!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
* schuift koffie met croissantje naar Fruts....![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemogguhhhh Zoetwaterkoekiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Nervositeit alom.
Om 12 uur nieuw appartementje kijken. En ik wil het zo graag zien, dat ik er nerveus van wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:27 schreef BrandX het volgende:
what's up, Kuuk?
maar das alleen maar leuk....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om 12 uur nieuw appartementje kijken. En ik wil het zo graag zien, dat ik er nerveus van wordt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om 12 uur nieuw appartementje kijken. En ik wil het zo graag zien, dat ik er nerveus van wordt:').
Wow, je bent echt een beetje van de leg, 2 smiley's in een post!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen zoetwaterfrutselding en boemski:*Enzo. Iedereen voor de rest van de week goedemorgen:6.
Ja dat welquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:32 schreef BrandX het volgende:
dat snap ik! best spannend toch? Ik hoop dat het wat is!
Ik quote ook al verkeerde mensen in andere topics.. ik denk dat ik gewoon nog niet goed wakker benquote:Wow, je bent echt een beetje van de leg, 2 smiley's in een post! [afbeelding]
zenuwen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook!
[..]
Ik quote ook al verkeerde mensen in andere topics.. ik denk dat ik gewoon nog niet goed wakker ben.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Het is wel tyfus warm zeg vandaag. Ik beweeg mijn arm en ik heb het er warm van.
Nah. Nee.quote:
eeeh.. zolang zoetje positief is, wil ik best een zoetje zijn. Ik ben iig van nature zeker niet een zout of zuur persoonquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of ben je zout of zuur?:{
je leek me een zoetje namelijk:{
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben mild met een lichte tintelende nasmaak en een fantasievolle zoete geur.!
zoetwatermod dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
heeyyyy....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:47 schreef kless het volgende:
Komt maar weer es kijken in de koffie corner
Hm. En wat eet jij allemaal om die smaak te krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
zeker positiefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
eeeh.. zolang zoetje positief is, wil ik best een zoetje zijn. Ik ben iig van nature zeker niet een zout of zuur persoon![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:47 schreef kless het volgende:
sorry fruts, ff niet van mij nu, ben nog niet wakker genoeg. Vanmiddag even, ok?quote:
Mogguh Klesssssssssssssssquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:47 schreef kless het volgende:
dan ben jij dus vaak heel stout, gezien al de spanking dat je hier krijgtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]:D:D
wie zoet is krijgt lekkers
wie stout is deo|O
en wat krijg ik dan voor lekkers....????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wie zoet is krijgt lekkers
wie stout is de![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |