3e is toch best netjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Userbuddielists![]()
Ik sta bijna overal onderaan![]()
PM JeRa. Met in het onderwerp Stats help en een smilie in het tekstvak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
ik snap het nog niet helemaal denk ik, maar okay ;')
laat ook maar
Meer posten Papier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Userbuddielists![]()
Ik sta bijna overal onderaan![]()
Dus zo doe jij dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:39 schreef OA het volgende:
Meer posten Papier!![]()
Of iemand stalken en zijn/haar "my AT" in de gaten houden en dan ook daar posten!![]()
Bij jou wel ja!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
3e is toch best netjes:D
ik sta er meestal niet eens in!:P
Je kiest een goed voorbeeld.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn er ook smilie-stats?
daar hoeven we geen stats voor aan te vragen bij JeRa. Daar weten we het antwoord al op, wie er bovenaan staatquote:
Niet? Dan kan je een keer trots roepen dat je es niet bovenaan staatquote:
Daar heb je verdulle een goed punt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Niet? Dan kan je een keer trots roepen dat je es niet bovenaan staat![]()
quote:
Goed bezig. Ik neem er ook nog één!quote:
Ik ook niet...quote:
quote:Wie heeft het meeste deze smilie () gebruikt?
user, aantal
JJ, 78941
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar hoeven we geen stats voor aan te vragen bij JeRa. Daar weten we het antwoord al op, wie er bovenaan staat![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Goed bezig. Ik neem er ook nog één!![]()
[..]
Ik ook niet...
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[Wie heeft het meeste deze smilie ( ) gebruikt?
user, aantal
JJ, 78941]
Doe jij ook een gooi naar een toppositie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie heeft het meeste deze smilie () gebruikt?
user, aantal
JJ, 78941
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GOEIEMORGE
Lenny & eer-ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
guud murning!
ik schrijf altijd iets in de trend van: 'asdasd' in het textvakquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PM JeRa. Met in het onderwerp Stats help en een smilie in het tekstvak.
quote:
quote:
quote:
Nah, niet echt, vanavond even de kroeg in maar mak aan, want ik moet morgen werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie nog wilde weekendplannen?
Ik vaak niet meer dan "."quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik schrijf altijd iets in de trend van: 'asdasd' in het textvak
misschien naar Brandx kijken tijdens wedstrijd in Nijmegen, en zondag heel veel PS2 spelen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie nog wilde weekendplannen?
Welke chick? (kom hier bijna nooit meer)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
Nah, niet echt, vanavond even de kroeg in maar mak aan, want ik moet morgen werken.
Ik moet alleen die chick niet tegenkomen dan, die heeft er vorige week ook voor gezorgd dat ik pas 3 uur thuis was ofzo
Is dat al bij je nieuwe job?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
Nah, niet echt, vanavond even de kroeg in maar mak aan, want ik moet morgen werken.
Ik moet alleen die chick niet tegenkomen dan, die heeft er vorige week ook voor gezorgd dat ik pas 3 uur thuis was ofzo
bah mijn ps2 is een maand geleden gejatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
misschien naar Brandx kijken tijdens wedstrijd in Nijmegen, en zondag heel veel PS2 spelen....![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dr telefoonnummer nou? Maak een afspraak en dan vroeg naar bedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[..]
zaterdag overdag naar school, dan vanuit utrecht door naar Nijmegen, voorrondes NK boksen. Wordt een heeeeeeel erg latertjequote:
Wel winnen he!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
zaterdag overdag naar school, dan vanuit utrecht door naar Nijmegen, voorrondes NK boksen. Wordt een heeeeeeel erg latertje
Volgende ochtend om negen uur in voorstede zijn, jureren
Wordt een heavy weekend.![]()
aanvragen bij JeRaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar haal je die userbuddy lijst vandaan?
helaas moet ik niet boksen, er is voor mij (nog) geen tegenstander. NOg twee weken afwachten.quote:
Kwam d'r vorige week woensdag in de kroeg tegen, zitten zuipen + ouwehoeren, vrijdag weer, weer zitten zuipen + ouwehoeren + nr's uitgewisseld, nu wat smsen enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke chick? (kom hier bijna nooit meer)
Werken in het weekend trouwens..![]()
yupquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je dr telefoonnummer nou? Maak een afspraak en dan vroeg naar bed![]()
nee, nog bij de TNTquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat al bij je nieuwe job?![]()
Of nog bij TNT?
heuj OA .... dit topic was ff kwijtquote:
Heer-rikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yo M to the P to the motherfucking G [afbeelding]
hoe staat het leven?
Jaja.. je was al gespot voordat je postte!quote:
je stalkt hem toch niet he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja.. je was al gespot voordat je postte!![]()
Ik stalk alleen Kuuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stalk alleen Kuuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel de ideale manier.
't is trouwens echt bar lang geleden dat ik in iemand anders' MyAT heb gekeken...Signature.
Mwaaahhh... gister goed gegeten en gezopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uitstekend zelfs
Gister goed losgegaan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stalk alleen Kuuk!
Gij kuukskesstalkert... gedraag Uzelve een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dag Muckiequote:
Uhm... de gastvrouwe was toch de vriendin van een vriend van MPG...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaahhh... gister goed gegeten en gezopen
En later op de avond, toen de niet-blijven-slapen gasten naar huis waren, met de gastvrouwe nog een fles wijn leeggezopen.....
en verder ehm..
MPGquote:
Kuukie vindt het anders helemaal niet erg!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:39 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Gij kuukskesstalkert... gedraag Uzelve een beetje
Muckie!quote:
Ja ....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Uhm... de gastvrouwe was toch de vriendin van een vriend van MPG...![]()
Indien ja:![]()
Indien nee: [afbeelding]
OAquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukie vindt het anders helemaal niet erg!![]()
Je hebt gisteren duidelijk niet alles gevolgd...![]()
[..]
Muckie!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ......... De vriend was ook aanwezig, doch drinkt geen enkele vorm van alcohol...
Whehe... t plakt iig lekkerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
![]()
*knuffel terug*
al vraag ik me af of dat zo'n goed idee is met deze warmte
Jewel, gastheer en gastvrouwe wonen samen... ik was de gastquote:
das waarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... t plakt iig lekker... maar wel lief heur
...
Oh, oké, dan ist goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja ......... De vriend was ook aanwezig, doch drinkt geen enkele vorm van alcohol...
Nen, ik heb het niet gevolgd neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Kuukie vindt het anders helemaal niet erg!![]()
Je hebt gisteren duidelijk niet alles gevolgd...![]()
[..]
Muckie!![]()
![]()
wtf!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jewel, gastheer en gastvrouwe wonen samen... ik was de gast
ow dat... ja eh.... hihiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, oké, dan ist goed!![]()
Prima kerel dan, die vriend van jou!![]()
Ik zei het omdat jij "en verder ehm.." zei...
de gastvrouwe had een vent toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaahhh... gister goed gegeten en gezopen
En later op de avond, toen de niet-blijven-slapen gasten naar huis waren, met de gastvrouwe nog een fles wijn leeggezopen.....
en verder ehm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |