Zal es wat proberenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Edit: Mocht het zo zijn dat het niet Teardrop van Massive Attack zou zijn dan hè![]()
Neem dat nummer is op ofzo, op dit moment ben jij geloof ik de enige die de gemoederen bezighoudt met dat nummer van je...en we komen geen steek verder met je beschrijving.
Dus probeer het op te nemen ofzo of iets in die richting, fluit het desnoods![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Pandora, maar die mogen wij niet meer(nederland he, je moet US resident zijn)
http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=100468&sid=quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:56 schreef Flaccid het volgende:
Nog een keer:Lounge liedje Lijkt op Groove Armada - My friend Geen zang (in refrein) Yorin travel deuntje
Niet porcelain, child, waterfall
Het ''instrument'' wat gebruik wordt is een soort syntesizer. Heeft ooit op MTV lounge cd gestaan volgensmij.
Nein, ik ga wel die andere ff proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij heb ik m trouwens... Jakatta - American Dream? Je moet alleen ff zoeken naar de goeie versie want ik heb nu de Dance-versie
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef Koepert het volgende:
TVP
Is dat niet gewoon De wedstrrijden - DJ Tiesto ??quote:Op zondag 10 juni 2007 00:19 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
Net gehoord bij de aftiteling van De Wedstrijden. Beetje dancenummer. Wie?![]()
Neh dat is hem niet, kwam deze stukjes tekst in voor:quote:Op zondag 10 juni 2007 11:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon De wedstrrijden - DJ Tiesto ??
Ida Corr - Let Me Think About Itquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef fRiEtJeSaTe het volgende:
[..]
Neh dat is hem niet, kwam deze stukjes tekst in voor:
touch me feel me
and you wil find
let me think about it
Dj Coone & Ghost - Pitch Upquote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet ookalweer dat nummer van dat meisje die overal gaat jumpen ofzo op de roltrap in een park enz
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
Crazy Indian Music Video
Iemand enig idee hoe dit nummer heet. En hoe de zanger en zangeres heten?
de zanger/acteur is Prabhu Devaquote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef pberends het volgende:
Crazy Indian Music Video
Iemand enig idee hoe dit nummer heet. En hoe de zanger en zangeres heten?
DJ Tiesto - Bright morningstarquote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Gemistry het volgende:
Hey mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van een nummer van tiesto. Ik heb ook al een berichtje in het uitgaan en vrijetijds forum gepost maar ik heb nog geen reacties gehad. Misschien zit er hier iemand die toevallig wel het antwoord op deze vraag weet.
Het nummer is gespeeld tijdens de 'elements of life' tour in het Gelredome in Arnhem op 2 Juni 2007.
http://www.youtube.com/watch?v=MNJxlpYDejQ
Het begint ongeveer op 00:50
Ik vind het zo'n vet nummer! hopelijk heeft 1 van jullie het antwoord!
BVD![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |