Ja...... ik loop hier stoer en ik voel me sterk en ik ga de butler aanpakkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef SiRojK het volgende:
Valt jullie het trouwens niet op dat Eric heel stoer en breed loopt
Was geen moeitequote:
Huub zegt het net zelf al.. Lieke laat een goede kant zien, zelf haar eigen boontjes doppen.. Had ik niet van haar verwacht in de beginperiode!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:52 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en dan komen er idioten op Sl om huub te zeggen dat lieke niets is.![]()
Het zou uniek zijn als er een personeelslid eens een keer die partij zou kiezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Zou Mitch het gemeend hebben vanavond in het kantoor toen hij zei dat hij voor Huub zou kiezen?
sorry dat het niet duidelijk was dat ik het niet deed om BQ in een slecht daglicht te stellen maar om mijn mening over Huub zijn opmerking te geven .. excuusquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
Eric z'n mannelijkheid komt naar boven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef SiRojK het volgende:
Valt jullie het trouwens niet op dat Eric heel stoer en breed loopt
Wat een dombo's ook. Al waren ze het van plan, dan doen ze het niet vannacht maar op een andere nachtquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Meganog het volgende:
Haha BAN gaat buiten slapen vannacht. De terror werkt!
Maar Huub weet wel dat ze hem niets kunnen maken nu, want hij kan altijd zeggen dat het krabben in zijn gezicht erger is. Hij heeft nu dus altijd iets achter de handquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef Liess het volgende:
Het is toch logisch dat Huub niet belt? Hij weet toch dat er niks aan gedaan wordt.
Ja, ik was erbij op SL toen iemand tegen Amanda zei dat vannacht haar haar zal worden afgeknipt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Haha ze gaan buiten slapen omdat ze bang zijn dat ze Amanda's haar gaan afknippen.... dat was toch gewoon een gast die ndat riep op 2ndLife...?
Waarom denk je dat dat isquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Rudieh het volgende:
ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat Jaap en Huub niet losgaan op Eric...die gast wankelt...en wat doen ze? helemaal niets
Het is wel duidelijk wat voor normen en waarden Eric heeft, hij had al iemand gekontneukt toen hij in groep 6 zatquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Prik0 het volgende:
Hoe laag zou je moeten zijn om je voldoening te halen uit het pijpen van slapende mensen
Nee, hij loopt echt als een gaytjequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Eric z'n mannelijkheid komt naar boven.
Mag het nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef CoT het volgende:
lol
ze denken dat Huub amanda's haren eraf wil knippen, en gaan buiten slapen
terwijl Huub allang heeft gezegd dat dat niet mag
Japio doet helemaal niks meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Rudieh het volgende:
ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat Jaap en Huub niet losgaan op Eric...die gast wankelt...en wat doen ze? helemaal niets
Het pijpen van slapende mensen zou ik ook nooit doen. Beffen daarentegen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Prik0 het volgende:
Hoe laag zou je moeten zijn om je voldoening te halen uit het pijpen van slapende mensen
dat zal dan voor het eerst zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Eric z'n mannelijkheid komt naar boven.
Wat Mitch op zijn weblog heeft geschreven zit hem natuurlijk ook niet lekker. Dat mooie homo's niet op Eric vallen omdat ie maar 12 aanmeldingen heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch vindt hem gewoon een megaloser dat blijft zo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het pijpen van slapende mensen zou ik ook nooit doen. Beffen daarentegen....
quote:
Lieke zal altijd een bazig type blijven. Dat zit overduidelijk in haar karakter. Maar dat karakter maakt haar ook juist zo heel sterk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef Anderkeertje het volgende:
Ligt het nu aan mij of zeurt Lieke de laatste dagen een stuk minder tegen huub?
Dan nu even collect call naar Amanda, knip knip zeggen en hem erop gooienquote:
Ik ben normaal gesproken niet zo driftig, maar sinds gisterenavond met dat gegil en gekrijs ben ik uiterst geirriteerd over de lafheid van BEAN en de oneerlijke behandeling van de twee groepen door de redactie.quote:
Ik moest eerst even denken waarom dit ontopic zou zijnquote:
Nee, hij vertelt hem dat hij voor hem werkt. Erik is niet gediend van Mitch zijn houdingquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
Ik denk dat Eric het nog een keer gaat proberen met Mitch?
en ik snap het nu pasquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest eerst even denken waarom dit ontopic zou zijn![]()
Ja het gesprek aan gaat.......quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Nee, hij vertelt hem dat hij voor hem werkt. Erik is niet gediend van Mitch zijn houding![]()
Hij was tegen Eric, dus dan mag het niet, duidelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Meganog het volgende:
Opeens mag een personeelslid zich niet meer met het spel bemoeien.
daar heeft huub gelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
Huub zegt dat Jaap ontzettend goed kan schrijven en dat hij maar een fractie is vergeleken bij Jaap.
Personeel mag niet tegen BAN+ erik gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Meganog het volgende:
Opeens mag een personeelslid zich niet meer met het spel bemoeien.
och, dat gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef Liess het volgende:
Mitch mag zn mening niet meer geven. Hahaha
Absoluut.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Ah gut.... Eric denkt ook personeel te hebben
Hij doet het fantastischquote:
Doet ie graag hoor.quote:
toen had mitch niet zo'n grote bek, jammer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Meganog het volgende:
Toen Lieke werd afgebrand door BEN was de steun van Mitch wel welkom.
Palma is lief en een echt pareltjequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Eric ook zo tegen Palma te keer? Want die is nog veel erger.
Inderrrrrrrrrrrrdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Ik ben er niet van gediend, dat je tegen mij zegt dat ik door de stront kan zakken, als het je niet zint ga je maar ergens anders werken, jou persoonlijke mening doet er niet toe aangaande jou werk als butler. Nu mag jij weer wat zeggen aldus Erik
M: Ik heb niet zoveel te zeggen, je luistert het liefst naar jezelf. Ik was nu aan het woord dus hou je mond.
E: Vul niet mijn gedachten in dus hou daar mee op.
Ik was al lang uit die kamer gelopen. De redactie houdt Mitch er toch wel in, want hij kan nog wel voor leuke Amanda/Brian situaties/ruzies zorgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Meganog het volgende:
Mitch heeft moeite om zijn lach te houden.
Tellen is ook moeilijk als je een beetje zenuwachtig bent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Hij zegt 2 x "Punt 2"
Het is echt heel erg...... zo belerend en neerbuigend..... en die arro kop erbij...... Helaas werkt het voor geen meterquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Ik word echt erg misselijk van dat walgelijke toontje van Eric.
Ze moeten het dan vooral van de tv kijkers hebben.... en die zien dit pas als de popo al lang weer is gesloten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
Zoals hij sprak...toontje lager, jongetje etc.
Eric draait echt een beetje door en wil nog gauw wat stemmen voor de popo.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nu vindt je mitch geweldig, maar kortgeleden toch kut????
Dat is het mooie van DGK, het kan alle kanten op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Een mens heeft vele gezichten, zo ook Mitch.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Oeps, dus toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef CocaColaLight het volgende:
Mitch ik werk hier voor 7 mensen en er komt er eentje bij uh wacht er komt er vast nog wel eentje bij
yes please !quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Mag Eric nu de toneelhaak?
hij zei zelfs 'sommige mensen', alsof hij niet een van die mensen isquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
"Wij proberen ons op een bepaalde manier te gedragen, en dat lukt ons niet zo goed, maar".... bla bla.. kwam der op neer dat ie niet op die manier mag praten (Zak in de stront)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk om even verlost te zijn van BAN.![]()
kmag hopen dat mitch erin gaat hij is best sterk bezig. Eric wil weg hij wil een eind aan het gesprek te maken.quote:
Nitch is een homo van een iets ander niveau dan de verkrachter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Eric is gewoon teleurgesteld dat Mitch hem niet moet. Duidelijk.
Stelletje jankers hier, als Brain dat doet slaat dgkfok op tilt, iedereen doet het dus wat hypocriet, dat dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef robert2006 het volgende:
huub en lieke gaan gezellig samen afluisteren
Zou ik zeker hebben gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:15 schreef Meganog het volgende:
Waarom steekt Mitch zijn middelvinger niet op en loopt hij weg bij 'miljonair' Eric?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef maril het volgende:
[..]
Stelletje jankers hier, als Brain dat doet slaat dgkfok op tilt, iedereen doet het dus wat hypocriet, dat dus.
Ik gok dat Mitch daar anders over denktquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Volgens Eric is weer alles uitgesproken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft weer een vleeskleurige blouse aan
Als je er even een aansteker onder houdt, dan krijg je ook een leuk effect.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:19 schreef tutjehola het volgende:
Als ik toch een beetje meer ballen had zou ik die haren van Amanda eraf knippen zodra ze uit de kooi kwam. Bij een leuk uitje ofzo?
Verschil is dat Huub ging luisteren uit leedvermaak. Als Brian het doet is het net even wat anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef maril het volgende:
[..]
Stelletje jankers hier, als Brain dat doet slaat dgkfok op tilt, iedereen doet het dus wat hypocriet, dat dus.
Je zag Huub toch ook betrapt kijken? En de hand schudden van Brian...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef maril het volgende:
[..]
Hmmm, erotisch.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Jaap heeft weer een vleeskleurige blouse aan
Heintje, reageer nu voor één keer eens op de streams! Dadelijk moet je weer zwaaien naar de jankerds en kom je weer niet terug of weer wel...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:20 schreef maril het volgende:
[..]
Toen Eric voor de 50e keer Mitch in de rede viel gaf hij het op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Volgens Eric is weer alles uitgesproken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Heintje, reageer nu voor één keer is op de streams! Dadelijk moet je weer zwaaien naar de jankerts en kom je weer niet terug of weer wel...
Wat ben je strengquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Heintje, reageer nu voor één keer is op de streams! Dadelijk moet je weer zwaaien naar de jankerts en kom je weer niet terug of weer wel...
[..]
Ik zie Jaap net even iets te vaak topless of zelfs helemaal naakt.quote:
[..]
Lieke heeft toch gewoon een kleine B? Best handig en makkelijk, lekker zonder BH. Het is niet enorm, maar ook echt niet plat!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie begint er weer over dat Lieke tietloos is....![]()
Het woord kwezel omschrijft Ericquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:17 schreef ruby het volgende:
Pfff, Eric blijft maar janken om die stront waar ie in moet zakken.
Get a fucking life, kwezel.
Je moet toch wat, iets anders komt er niet uit die strontmuil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie begint er weer over dat Lieke tietloos is....![]()
Kleine borsten zijn in het algemeen veel gevoeliger dan uiers. mmmmmm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft toch gewoon een kleine B? Best handig en makkelijk, lekker zonder BH. Het is niet enorm, maar ook echt niet plat!
Beter een b dan een siliconen d.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft toch gewoon een kleine B? Best handig en makkelijk, lekker zonder BH. Het is niet enorm, maar ook echt niet plat!
MIJ hoor je niet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda moet het van haar tieten hebben. Zo slim is ze nog wel dat ze dat weet. Lieke is een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wil ook al extentions.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda moet het van haar tieten hebben. Zo slim is ze nog wel dat ze dat weet. Lieke is een ander verhaal.
Hopelijk trapt ze er nooit in om siliconen te nemen.
Straks word je nog pro Lieke ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet toch wat, iets anders komt er niet uit die strontmuil.
Eric z'n vingers ruiken naar plas en dan gaat die met z'n pisvingertje wijzen dat je op moet passen jongetje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:30 schreef Prik0 het volgende:
Lieke haar vingers ruiken nog naar de haring naar vanochtend
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda moet het van haar tieten hebben. Zo slim is ze nog wel dat ze dat weet. Lieke is een ander verhaal.
Hopelijk trapt ze er nooit in om siliconen te nemen.
Gekkenhuisquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh en Mart Smeets is ook een lul.![]()
Wel 2 fouten in mijn strenge betoog.![]()
Als ik moet kiezenquote:
Als je dochter van dr fiets valt, dat is pas zielig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Mooi gezegd Mitch. Erik is niet zielig.
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand met neptieten je aanvalt dat je geen mooie borsten hebt, dan lijkt me dat echt heeeeeel makkelijk verdedigen toch? Ik bedoel, alles is beter dan neptieten.
Ach gossiequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dochter van dr fiets valt, dat is pas zielig!
Nou daar vind ik niet zoveel mis mee. Lieke heeft redelijk 'saai' haar, Sylvia wilde ook extensions. Ik zou 't ook best willen, is gewoon leuk om je hoofd tijdelijk van een andere coup te voorzien. Ik heb 't er alleen niet voor over, dat dan weer nietquote:
Ik weet niet hoe je tot die conclusie komt, maar ik ga met je meequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:31 schreef FdW het volgende:
[..]
.. Eensch, Lieke is een vrouw die waarschijnlijk een orgasme kan krijgen door borstmassage.
Die handshake ging over het komende moddergevecht die beide wel zagen zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef De_Moester het volgende:
raar gedoe weer, amanda en lieke geven elkaar een hand...die ruzies beginnen er toch steeds meer uit te zien als het ' afwerken van een opdracht' van de regie. Na het werk bedank je elkaar voor de goede samenwerking...zoiets![]()
Dat is mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand met neptieten je aanvalt dat je geen mooie borsten hebt, dan lijkt me dat echt heeeeeel makkelijk verdedigen toch? Ik bedoel, alles is beter dan neptieten.
Grappig hoe je dit goed weet te pratenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verschil is dat Huub ging luisteren uit leedvermaak. Als Brian het doet is het net even wat anders.
Ervaring Scan, veel ervaring in het kwalificeren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je tot die conclusie komt, maar ik ga met je mee
Goed hèquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Grappig hoe je dit goed weet te praten![]()
Het is toch ook zo, dit was geen speltechnische info.......quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
grappig dat je daar zolang over na moet denkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Dat heeft zwelgje zichzelf aangepraatquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef burtbeej het volgende:
Eric is aan de schijterij door iets dat zogenaamd in het eten is gedaan?
Laat die enge Mart er buitenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Modderworstelen in DGK met commentaar van Mart Smeets![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
ah okay, dat had ik gemist dan ...blijft staan dat na de schreeuw- en trekpartij alles weer koek en ei lijkt tussen de dames.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die handshake ging over het komende moddergevecht die beide wel zagen zitten.
ik ook. Goed zo Mitchquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef noekje het volgende:
Hahaha, Eric vond het een goed gesprek!!
Ik moest boterhmmetjes smeren .quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:37 schreef 2live het volgende:
[..]
grappig dat je daar zolang over na moet denken![]()
Martquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
In het leven van Amanda is het ondenkbaar om niet met je tieten de deur in huis te vallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn sluitspier is gewoon lamgeneuktquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef burtbeej het volgende:
Eric is aan de schijterij door iets dat zogenaamd in het eten is gedaan?
Nee, wat zei zij?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Hoorde jullie niet wat Natasia zei tegen Mitch.
Over bonden met Huub.
Lieke is lief en sportief, die maakt er een wedstrijdje van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:43 schreef pullup het volgende:
Ik gok dat Lieke er ongeveer 20 sec voor nodig heeft om Amanda te pinnen
en dan op handen en knieën je kont aanbieden. Dansen, 3x draaien met je kont, handen door de haren, beentje omhoog, hoofd naar links en naar rechts, kijk in de spiegel, onderlipje naar beneden rollen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In het leven van Amanda is het ondenkbaar om niet met je tieten de deur in huis te vallen
Nee die is te druk met andere dingen...het wordt Dimitriquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:44 schreef rooie3 het volgende:
Wedden dat Mitch erin komt als bewoner.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef pullup het volgende:
Wat heeft Amanda een pafferig lichaam vergeleken bij Lieke![]()
Uh...het moeilijkst van alles is nog om erbij te blijven lachenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan op handen en knieën je kont aanbieden. Dansen, 3x draaien met je kont, handen door de haren, beentje omhoog, hoofd naar links en naar rechts, kijk in de spiegel, onderlipje naar beneden rollen.
Zijn we nu weer up to date?
Potdomme mag dit voor twaalf uur...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan op handen en knieën je kont aanbieden. Dansen, 3x draaien met je kont, handen door de haren, beentje omhoog, hoofd naar links en naar rechts, kijk in de spiegel, onderlipje naar beneden rollen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef demins het volgende:
Ze spuit nog wat deo voor het worstelen begint! Sportief!!!
Natasia zei net dat ze zeker weet dat hij gaat bonden met Huub.quote:
Heb jij vroeger bij Teasers gewerkt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
[..]
gigolo met zelfrespect yeaaaaquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Eric: Miin eigenwaarde is priceless![]()
Dit vind ik toch wel de uitspraak van de week![]()
Ik ben benieuwd wie als eerste die kans grijptquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Je kunt tijdens dit modderworstelen iemand wel geoorloofd gigantisch pijn doen![]()
We hebben geoefend...altijd handig als vrouw om ergens op terug te kunnen vallen als je onverhoopt zonder inkomsten komt te zitten...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb jij vroeger bij Teasers gewerkt?![]()
afluisterenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:49 schreef Prik0 het volgende:
Wat doen NE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |