Je moet toch wat, iets anders komt er niet uit die strontmuil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:25 schreef Mokum020 het volgende:
Dellie begint er weer over dat Lieke tietloos is....![]()
Kleine borsten zijn in het algemeen veel gevoeliger dan uiers. mmmmmm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft toch gewoon een kleine B? Best handig en makkelijk, lekker zonder BH. Het is niet enorm, maar ook echt niet plat!
Beter een b dan een siliconen d.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft toch gewoon een kleine B? Best handig en makkelijk, lekker zonder BH. Het is niet enorm, maar ook echt niet plat!
MIJ hoor je niet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda moet het van haar tieten hebben. Zo slim is ze nog wel dat ze dat weet. Lieke is een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke wil ook al extentions.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda moet het van haar tieten hebben. Zo slim is ze nog wel dat ze dat weet. Lieke is een ander verhaal.
Hopelijk trapt ze er nooit in om siliconen te nemen.
Straks word je nog pro Lieke ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet toch wat, iets anders komt er niet uit die strontmuil.
Eric z'n vingers ruiken naar plas en dan gaat die met z'n pisvingertje wijzen dat je op moet passen jongetje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:30 schreef Prik0 het volgende:
Lieke haar vingers ruiken nog naar de haring naar vanochtend
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda moet het van haar tieten hebben. Zo slim is ze nog wel dat ze dat weet. Lieke is een ander verhaal.
Hopelijk trapt ze er nooit in om siliconen te nemen.
Gekkenhuisquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh en Mart Smeets is ook een lul.![]()
Wel 2 fouten in mijn strenge betoog.![]()
Als ik moet kiezenquote:
Als je dochter van dr fiets valt, dat is pas zielig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
Mooi gezegd Mitch. Erik is niet zielig.
Kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand met neptieten je aanvalt dat je geen mooie borsten hebt, dan lijkt me dat echt heeeeeel makkelijk verdedigen toch? Ik bedoel, alles is beter dan neptieten.
Ach gossiequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je dochter van dr fiets valt, dat is pas zielig!
Nou daar vind ik niet zoveel mis mee. Lieke heeft redelijk 'saai' haar, Sylvia wilde ook extensions. Ik zou 't ook best willen, is gewoon leuk om je hoofd tijdelijk van een andere coup te voorzien. Ik heb 't er alleen niet voor over, dat dan weer nietquote:
Ik weet niet hoe je tot die conclusie komt, maar ik ga met je meequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:31 schreef FdW het volgende:
[..]
.. Eensch, Lieke is een vrouw die waarschijnlijk een orgasme kan krijgen door borstmassage.
Die handshake ging over het komende moddergevecht die beide wel zagen zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:34 schreef De_Moester het volgende:
raar gedoe weer, amanda en lieke geven elkaar een hand...die ruzies beginnen er toch steeds meer uit te zien als het ' afwerken van een opdracht' van de regie. Na het werk bedank je elkaar voor de goede samenwerking...zoiets![]()
Dat is mijn punt inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand met neptieten je aanvalt dat je geen mooie borsten hebt, dan lijkt me dat echt heeeeeel makkelijk verdedigen toch? Ik bedoel, alles is beter dan neptieten.
Grappig hoe je dit goed weet te pratenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verschil is dat Huub ging luisteren uit leedvermaak. Als Brian het doet is het net even wat anders.
Ervaring Scan, veel ervaring in het kwalificeren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je tot die conclusie komt, maar ik ga met je mee
Goed hèquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Grappig hoe je dit goed weet te praten![]()
Het is toch ook zo, dit was geen speltechnische info.......quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
grappig dat je daar zolang over na moet denkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Dat heeft zwelgje zichzelf aangepraatquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:36 schreef burtbeej het volgende:
Eric is aan de schijterij door iets dat zogenaamd in het eten is gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |