Maar Huub weet wel dat ze hem niets kunnen maken nu, want hij kan altijd zeggen dat het krabben in zijn gezicht erger is. Hij heeft nu dus altijd iets achter de handquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef Liess het volgende:
Het is toch logisch dat Huub niet belt? Hij weet toch dat er niks aan gedaan wordt.
Ja, ik was erbij op SL toen iemand tegen Amanda zei dat vannacht haar haar zal worden afgeknipt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Haha ze gaan buiten slapen omdat ze bang zijn dat ze Amanda's haar gaan afknippen.... dat was toch gewoon een gast die ndat riep op 2ndLife...?
Waarom denk je dat dat isquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Rudieh het volgende:
ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat Jaap en Huub niet losgaan op Eric...die gast wankelt...en wat doen ze? helemaal niets
Het is wel duidelijk wat voor normen en waarden Eric heeft, hij had al iemand gekontneukt toen hij in groep 6 zatquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Prik0 het volgende:
Hoe laag zou je moeten zijn om je voldoening te halen uit het pijpen van slapende mensen
Nee, hij loopt echt als een gaytjequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Eric z'n mannelijkheid komt naar boven.
Mag het nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef CoT het volgende:
lol
ze denken dat Huub amanda's haren eraf wil knippen, en gaan buiten slapen
terwijl Huub allang heeft gezegd dat dat niet mag
Japio doet helemaal niks meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Rudieh het volgende:
ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat Jaap en Huub niet losgaan op Eric...die gast wankelt...en wat doen ze? helemaal niets
Het pijpen van slapende mensen zou ik ook nooit doen. Beffen daarentegen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Prik0 het volgende:
Hoe laag zou je moeten zijn om je voldoening te halen uit het pijpen van slapende mensen
dat zal dan voor het eerst zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Eric z'n mannelijkheid komt naar boven.
Wat Mitch op zijn weblog heeft geschreven zit hem natuurlijk ook niet lekker. Dat mooie homo's niet op Eric vallen omdat ie maar 12 aanmeldingen heeft gekregen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mitch vindt hem gewoon een megaloser dat blijft zo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het pijpen van slapende mensen zou ik ook nooit doen. Beffen daarentegen....
quote:
Lieke zal altijd een bazig type blijven. Dat zit overduidelijk in haar karakter. Maar dat karakter maakt haar ook juist zo heel sterk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef Anderkeertje het volgende:
Ligt het nu aan mij of zeurt Lieke de laatste dagen een stuk minder tegen huub?
Dan nu even collect call naar Amanda, knip knip zeggen en hem erop gooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |