Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Mitch is link op ericen niet zo'n klein beetje ook
Waarom vindt ik dat nou niet zielig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Eric huilt.
Er zitten hier wel meer mensen die niet aardig zijn. Alleen doen die het anoniem, door als Disana op Second Life te gaan zitten chatten met BSOL, Amanda en Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
Die sprak hem net heel eng denigrerend toe......quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?
ja en dan komen er idioten op Sl om huub te zeggen dat lieke niets is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef SiRojK het volgende:
De band tussen Huub een Lieke wordt hier stukken sterker van, ook als Huub begrijpt dat Lieke een beetje mental coach is voor hem.. Onderhand wordt Lieke steeds belangrijker voor hem
als ik dacht dat het zou helpen zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Voor het eerst in mijn leven moet ik me inhouden om niet een mailtje te sturen naar DGK. Maar ja, het helpt toch allemaal niet.........
whahahaha huilen kutflikker huillleennnnnnnquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Eric huilt.
nee gelijk heb je...de landerlijke press gaat het wel doen voor ons.Mark me...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Voor het eerst in mijn leven moet ik me inhouden om niet een mailtje te sturen naar DGK. Maar ja, het helpt toch allemaal niet.........
Zegt genoeg over die gast.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
erik heeft huub aangerand toen huub dronken was en sliepquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijgquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Nu pas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijg![]()
meid rustig aan hoor ik ben nurse maar ik kan je nu niet helpen want ik volgen de streamsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |