toen had mitch niet zo'n grote bek, jammer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Meganog het volgende:
Toen Lieke werd afgebrand door BEN was de steun van Mitch wel welkom.
Palma is lief en een echt pareltjequote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Eric ook zo tegen Palma te keer? Want die is nog veel erger.
Inderrrrrrrrrrrrdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Ik ben er niet van gediend, dat je tegen mij zegt dat ik door de stront kan zakken, als het je niet zint ga je maar ergens anders werken, jou persoonlijke mening doet er niet toe aangaande jou werk als butler. Nu mag jij weer wat zeggen aldus Erik
M: Ik heb niet zoveel te zeggen, je luistert het liefst naar jezelf. Ik was nu aan het woord dus hou je mond.
E: Vul niet mijn gedachten in dus hou daar mee op.
Ik was al lang uit die kamer gelopen. De redactie houdt Mitch er toch wel in, want hij kan nog wel voor leuke Amanda/Brian situaties/ruzies zorgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Meganog het volgende:
Mitch heeft moeite om zijn lach te houden.
Tellen is ook moeilijk als je een beetje zenuwachtig bent.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
Hij zegt 2 x "Punt 2"
Het is echt heel erg...... zo belerend en neerbuigend..... en die arro kop erbij...... Helaas werkt het voor geen meterquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Ik word echt erg misselijk van dat walgelijke toontje van Eric.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |