Maak verborgen en systeembestanden zichtbaar en zoek met de windows zoekfunctie naar drmstore.hds, zie je het bestand niet, komt dat omdat je geen rechten hebt voor de DRM map.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef sander-3 het volgende:
Ik heb tijdelijk windows vista geinstalleerd. Maar ik wil weer terug naar XP.
Maar ik heb nog 20 dagen over van mijn licentie. Weet iemand hoe ik dat DRM kan backuppen in Vista?
Bedankt voor je hulp HiDiHo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak verborgen en systeembestanden zichtbaar en zoek met de windows zoekfunctie naar drmstore.hds, zie je het bestand niet, komt dat omdat je geen rechten hebt voor de DRM map.
Maak dan van die DRM map waar drmstore.hds in staat een zip/rar bestand en verplaats die naar een andere (externe)schijf. Als je XP hebt geinstalleerd kun je dan het zip/rar bestand uitpakken in %AllUsersProfile%\DRM
Kijk in de OP (Opening Post) voor meer info.
Laat me even weten of het gelukt is en of je de licentie kunt vinden in vista.
Youtube maakt intensief gebruik van Java-scripts. Heb je het uitvoeren van Java-scripts uitgeschakeld bij de beveiligingsinstellingen van je browser ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
weet iemand waarom ik niet op youtube kan?
Niet via links, via google, of wat dan ook.
Telkens de melding "De pagina kan niet worden weergegeven"
Even je flashplayer opnieuw installeren;quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
weet iemand waarom ik niet op youtube kan?
Niet via links, via google, of wat dan ook.
Telkens de melding "De pagina kan niet worden weergegeven"
ik heb alle Java's en Adobe's gewist en opnieuw geïnstalleerd.... geen resultaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even je flashplayer opnieuw installeren;
http://www.adobe.com/shoc(...)rsion=ShockwaveFlash
Avonne heb je toevallig Tele2?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb alle Java's en Adobe's gewist en opnieuw geïnstalleerd.... geen resultaat
Haar collega werkt daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Avonne heb je toevallig Tele2?
In dit topic meer mensen met problemen met o.a. YouTube.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die heeft het druk met andere dingen![]()
kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Avonne heb je toevallig Tele2?
In dit topic meer mensen met problemen met o.a. YouTube.
gefixtquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[COS 2224] Meidenbezoek en honkbal moet 2224 zijn. Ik was bevangen door de warmte, aan mij ligt het niet![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn streams lopen morgen af... Ik heb via Ideal 10 E betaald, nu wil ik natuurlijk wel 2,10E terug omdat ik dat niet gebruik. Zullen ze dat doen?
Hidiho mag ik je overmorgen mailen?
10¤?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn streams lopen morgen af... Ik heb via Ideal 10 E betaald, nu wil ik natuurlijk wel 2,10E terug omdat ik dat niet gebruik. Zullen ze dat doen?
Hidiho mag ik je overmorgen mailen?
Kijk je in een apart window?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef mspoez het volgende:
Geen probleem, maar een vraag: mijn beeldjes staan nu niet netjes verdeeld op het beeld maar onder mekaar! Klopt dat of is het een voudje?
Als het op mijn site is, gebruik je waarschijnlijk firefoxquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:41 schreef mspoez het volgende:
Nee gewoon in een heel scherm. Tis niet heel erg hoor, ik vind twee schermen tegelijk in beeld wel genoeg, zo veel enerverends valt er nou ook niet voor. De andere twee zet ik dan gewoon uit.
Dat klopt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het op mijn site is, gebruik je waarschijnlijk firefox![]()
Het lijkt erop dat je licentie bestanden corrupt/defect zijn, heb je op dat moment iets gedaan waarvan je denk dat dat het kan zijn? Je kunt proberen om opnieuw op te starten, blijft het probleem zul je waarschijnlijk nieuwe streams moeten kopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef wolferl het volgende:
Ik heb 22 juli een nieuwe maand abonnement op DGK streams afgenomen.
Ik heb keurig de 3,95 over gemaakt. Ik had meteen beeld, en tot vandaag deden de streams het.
We zijn nu 16 dagen verder en opeens bij het openen van de streams zegt ie dat ik moet betalen.
Hoe kan dit nou? ik heb betaald voor een maand, en er zijn nog maar net 16 dagen voorbij.
Wie weet wat het probleem hier is, en wat kan ik eraan doen.
Ph, en ik heb geen formatteren of wat dan ook gepleegd.
Staat de computerklok op de juiste datum?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef wolferl het volgende:
Ik heb 22 juli een nieuwe maand abonnement op DGK streams afgenomen.
Ik heb keurig de 3,95 over gemaakt. Ik had meteen beeld, en tot vandaag deden de streams het.
We zijn nu 16 dagen verder en opeens bij het openen van de streams zegt ie dat ik moet betalen.
Hoe kan dit nou? ik heb betaald voor een maand, en er zijn nog maar net 16 dagen voorbij.
Wie weet wat het probleem hier is, en wat kan ik eraan doen.
Ph, en ik heb geen formatteren of wat dan ook gepleegd.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef F04 het volgende:
Is er geen andere stream cracker beschikbaar die niet je systeemdatum veranderd?
Ik weet niet precies hoe ze het doen, maar het lijkt me dat je ingelogd moet zijn om te kunnen kijken en waarschijnlijk op één IP tegelijk. Al kon ik prima kijken met die link die je gaf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo
Ik heb nog steeds streams via dat progje, dus dat zit wel goed. Maar nu heb ik ook streams gekocht voor ATP en vroeg me af of ik hier ook een progje voor kan gebruiken om ze stiekem te behouden. Gaat dat samen met mn GK streams ? En hoe doe ik dat ?
ps. Klopt het dat iemand anders niet via mijn inlog naar de ATP streams kan kijken ?
De laatste versie zou de tijd weer terug moeten zetten, download deze anders even.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:50 schreef F04 het volgende:
HiDiHo?
Die crack voor de streams Restore DRM silent werkt hier bij mij perfect! Alleen word de systeemtijd en datum veranderd.
Heb je misschien ook weer een tooltje waar je alles weer goed kan zetten kwa systeemdatum en systeemtijd?
Of je hebt een crack die je sys dat enz niet veranderd.
Maargoed. Geweldig gedaan!
Met dit programmatje kun je de licentie verwijderen en dan zou je automatisch een updatescherm moeten krijgen in mediaspeler.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:53 schreef JohnFoK het volgende:
Ik heb windows vista, en ik kan het betalingvenster niet openen, systeemcheck op de talpa was prima in orde!
Ik zal eens even kijken wat ik kan doen, is idd wel handigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, misschien dat het handig is om een doort dialogje maken met een AAN en UIT knop voor de tijd?
Nu als ik d'r op klik start hij automatisch IE op, maar ik zou liever de stream in WMP willen bekiijken.
Ik denk dat er tijdens de uitval een cookie is beschadigd of je was nog ingelogd bij fok en dan ziet fok niet dat je dezelfde bent. Niets om je druk over te maken iig. Blijf je last hebben met email, moet je het maar even melden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo
Dit is niet echt een streamvraag, maar wel een PC vraag. Katewalker heeft hem al een keer in de FB gezet en APK gaf toen geloof ik antwoord. Maar ik snapte het niet![]()
Ik was net ingelogd en plots viel alles uit. Toen heb ik de PC opnieuw opgestart en kreeg bij FOK! een melding dat mijn inlog was gekoppeld aan een ander IP adres. Dus heb opnieuw ingelogd en nu lukte het wel. Maar hoe kan dat ? en post er dan iemand anders met mijn Acount ???
Ik heb nergens anders dan op mijn eigen PC ingelogd en UPC doet ook raar met de mail.
Kun jij het uitleggen ?
Heb je voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver mail.chello.nl ingevuld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
en UPC doet ook raar met de mail.
Thxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat er tijdens de uitval een cookie is beschadigd of je was nog ingelogd bij fok en dan ziet fok niet dat je dezelfde bent. Niets om je druk over te maken iig. Blijf je last hebben met email, moet je het maar even melden.
Bij mn Chello accounts wel, maar bij mn andere accounts nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver mail.chello.nl ingevuld?
Vreemdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef NoizEkick het volgende:
22 agustus heb ik voor een maand betaald. Plotseling kreeg ik gister de melding dat ik weer mocht betalen, wanneer ik een stream opende. Hoe kan dit? Ik heb verder niets veranderd...
Ik maak gebruik van Vista Home Premium 32 bit.
Mjeh. Mooi niet dat ik weer ¤5,- ga betalen.quote:
Nog steeds niet? En je licentie was nog geldig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef mspoez het volgende:
[huil]
De streams doen helemaal niks meer... geen betaalscherm, niks. Enkel zwart.
[/huil]
Het was al gelukt nu, zag ik. Voor een weekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:27 schreef mazaru het volgende:
Heb ik voor een maand betaald, doen ze het niet
Ik blijf dat verrekte betaalvenstertje maar krijgen.
Ik ben al aan het mailen met Tien
Volgens mij kun je c:\windows\system32\drivers\etc\hosts aanpassen met notepad en de volgende regel toevoegen: (dus onder localhost)quote:Op woensdag 5 september 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
Ik word schijtziek van deze hier
[afbeelding]
pagina's laden wel tot leesbaar, maar niet verder.
Is daar een middeltje tegen?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:15 schreef Kailany het volgende:
Alleen stream 2 loopt bij mij op dit moment goed, stream 1 hapert en stream 3 en 4 heb ik niet aan, want er valt daar toch niks te zien... hebben hier meer mensen last van?
quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef markisboer het volgende:
hallo mensen
ik heb vandaag 2 keer voor de streams betaald
maar krijg geen beeld ik krijg een bericht dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen ?
Ben er weer vandaag , met 03:55 3 december. Volgens mij moet je ook direct je tijd weer terug zetten, dan hou je de shortests limits. Succesquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef chufi het volgende:
ff een update hier, Als je streams hebt besteld en je zet je datum terug . De gelijke datum/tijd pikt ie niet en mogelijk dat ie dan een marge van minder dan 10 min later niet pikt. Ben er nog mee bezig om fijn te tunen. 10 min marge pikt het prgramma. Dus in mijn situatie: 1 maand per 1 december. Door te klooien zit ik nu op 3 december 2007 03:50 of zo, maar ik heb tot 1 jan 2008 .
Heb ze nu sinds 10 sep 2007. In mn vorige message was ik iets te voorbarig door te spelen met datums , zoals half december daar ging het toen fout.
Media player 9 deed het hier prima met XP.quote:Op maandag 17 september 2007 02:51 schreef chufi het volgende:
Lullig te horen. Check ff je Window Media versie , moet geloof ik versie 11 zijn minimaal.
Check verder je datum van aankoop en opstart datum.
?quote:Op zondag 16 september 2007 23:55 schreef markisboer het volgende:
hallo mensen
ik heb vandaag 2 keer voor de streams betaald
maar krijg geen beeld ik krijg een bericht dat er geen verbinding met de server kan worden gemaakt kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan aanpassen ?
Ik kreeg heel netjes een link van Tien via e-mail, waar ik op moest klikken, en dan kreeg je daar een maand streams op.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef Rising het volgende:
Dank Avonne, ik heb nu eerst maar even gemailed met de helpdesk van Tien. Moet je wel weer een account voor aanmaken en al je persoonlijke gegevens achterlaten. Zucht lang leve het* ik kan uit mijn duim zuigen*
Ik wacht nog even braaf af
Hartstikke lief van jequote:Op woensdag 19 september 2007 20:12 schreef Rising het volgende:
Hi Mazaru,
Ook ik kreeg later vandaag een link in mijn mail en jahoor het werkte weer. Ik had ook voor een maand betaald overigens. Heb je toevallig iets aan mijn link? Ik wil hem je anders best toesturen. Of zeg ik nu iets heeeel doms
ris
Heb ik ook een keer gehad, ja. Sprong van de ene stream naar de andere.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:18 schreef NG het volgende:
Ik hoop dat ik het hier op goede plek vraag. Ik gebruik de streams van HidiHo en heb er steeds last van dat zonder de pc aan te raken het geluid soms bij de ene stream verdwijnt en vervolgens bij een andere stream aangaat. Is dit een feature die ik over het hoofd heb gezien ofzo? Hoe dan ook, het is soms best vervelend als je ineens vanuit het niet Amanda hoort schreeuwen terwijl je naar het pianospel van Huub zat te luisteren
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hallo Hidiho.....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor je hulp
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dat zou best eens kunnen kloppen. Let er wel even op of de cpu niet in een energy besparende mode staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:24 schreef jassy het volgende:
Ik heb niet zozeer een probleem maar een vraag:
Ik heb een laptop met de volgende specs:
Mobile Pentium 4 3.06GHz
512MB DDR3200
Geforce FX 5350 64MB
Windows XP
WMP 11
Nu is het zo dat, wanneer ik 3 streams open en deze op mijn laptop laat draaien, deze mijn bijna gehele CPU opvreten. Nu is het zeker geen topmodel meer, maar nu is mijn vraag of dit wel normaal is, en hoe ik eventueel het CPU gebruik naar beneden kan krijgen?
Dank je wel voor je antwoordquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Let er wel even op of de cpu niet in een energy besparende mode staat.
Een laptop schakeld in sommige gevallen namelijk naar een lagere kloksnelheid als ie niet volledig gebruikt wordt.
Ik zelf heb een AMD3700+ op 2.2Ghz
1Gig geh
Geforce 7800GT 512MB
XP WMP11
CPU belasting tussen de 30 en 60% bij 4 streams
op 34% bij de originele grootte (480x270)
en maximale pieken van 60% bij maximale grootte (840x525)
dus met kleinere spelers gebruik je minder cpu
verder kun je weinig doen om het CPU gebruik naar beneden te krijgen
Jammer dat je de link van Talpa al gebruikt hebt. Het lijkt erop dat de licentie bestanden corrupt zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:37 schreef BarryK het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook problemen met de streams(net nu het leuk begint te worden, sinds tijden).
Ik krijg bij HiDiHo helemaal geen streams, dus ben naar talpa.tv gegaan en daar krijg ik een betaalscherm.
Echter, heb ik betaald op 17 september voor een maand.
Wat verschillende dingen geprobeerd, belangrijkste was dat bij systeemcheck stap 4 (snelheidscontrole) heel erg lang duurt, moet 1024 kbps zijn... nu heb ik ergens anders even een speedcheck gedaan, waaruit kwam dat ik met zo'n 11859 kbps down. Ik betwijfel of het hier aan kan liggen aangezien dit alleen zou moeten zorgen voor haperende streams (volgens mij).
Heb Talpa gemaild die kwamen direct met een link voor nieuwe licentiealleen is er 0.0 veranderd aan het probleem.
Krijg nog steeds betaalscherm.
Help plz?
Ja daar kwam ik ook al achterquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer dat je de link van Talpa al gebruikt hebt.
Hmm volgens mij is het allemaal gelukt. DRM map verwijderd en ook wmp update gedaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de licentie bestanden corrupt zijn.
Het beste kun je dan de DRM map verwijderen en een nieuwe maken door 1x de stream te starten en de update te downloaden(deze update krijg je alleen als je geen DRM map meer hebt). Je hebt dan weer een frisse DRM map en daarna kun je weer streams kopen of via een nieuw mailtje van Talpa, want die link in het mailtje kun je maar 1x gebruiken.
Heb je vragen of kom je ergens niet uit, PM me of voeg me toe aan je MSN![]()
(kijk ook even in de Openings Post van dit topic)
Klopt, de tijd moet idd een uur verderquote:Op zondag 28 oktober 2007 10:23 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, je drm abbo crack tool werkt hier niet meer.
Oh, ben jij dat steeds.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef Rotterdammert het volgende:
ik betaal altijd via 0900, maar nu is het steeds bezet
Volgens mij kun je dan het beste je DRM map verwijderen, als je daarna dan een stream laadt wordt er eerst gevraagd een update te downloaden. Doe dat en je hebt weer een frisse DRM.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef lillkiss het volgende:
heey, even een vraag, Mn streams blijven op zwart staan en onderin beeld knippert 'openen van media' steeds... iemand een oplosing? ik kijk de streams van hidiho
Wanneer je een Live Stream aanklikt, krijg je een Pop-up en hier moet je op Ja klikken .. Daarna wordt je doorverwezen naar de betaalopties ( SMS, 0900 nummer etc. etc. ) Wanneer je de betaling hebt gedaan, krijg je normalite dat je afspelen kan klikken .. Ik kreeg een mail met daarin een bevestigingsnummer .. Verder kan ik je ook niet helpen, dus ik hoop dat je hier iets aan zal hebben ..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef mistinguett het volgende:
zal wel half debiel zijn ofzo maar het lukt me niet om te betalen.
na heel veel gedoe via de OP van dit topic toch in een betaalscherm gekomen maar daar willen ze dat ik tien euro 'opwaardeer', wie waardeer ik dan op, tientv ofzo?
ik wil gewoon 1 dag streams, snap ik iets niet? help......
bedankt voor je reactie, bij mij loopt het alleen niet zoals jij beschrijft.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Chedjuh het volgende:
[..]
Wanneer je een Live Stream aanklikt, krijg je een Pop-up en hier moet je op Ja klikken .. Daarna wordt je doorverwezen naar de betaalopties ( SMS, 0900 nummer etc. etc. ) Wanneer je de betaling hebt gedaan, krijg je normalite dat je afspelen kan klikken .. Ik kreeg een mail met daarin een bevestigingsnummer .. Verder kan ik je ook niet helpen, dus ik hoop dat je hier iets aan zal hebben ..
Groetjes Chantal
dat zijn ook alleen maar nederlandse banken, ik heb een franse bank, dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef Chedjuh het volgende:
Er zijn ook andere manieren om te betalen hoor .. je kan ook via Ideal die direct via je eigen bank gaat bijvoorbeeld ..
Dat probeerde ik, maar dat lukt dus niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Michel.P. het volgende:
Back up moet je maken als je net gebeld hebt.
Snap ik, maar ik moet voor die tijd wel een backup makenquote:Je moet het progje ook pas gebruiken als je licentie is verlopen.
Hoe heb je dan een backup gemaakt ?quote:Ik kan de DRM map ook niet vinden.
Bij uitvoeren kan dit idd gebeuren, download het bestandje even en voer hem dan uit.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef melissaatje007 het volgende:
Heb net een abonnement op de streams genomen maar kan geen backup van de drm-map maken. Die map is niet te vinden. Streams werken wel.
- ja ik heb verborgen bestanden weergeven ingeschakeld
- nee ik kan de drm map ook niet vinden via zoeken in de verkenner
- bij uitvoeren van het automatische vbs script krijg ik de foutmelding:
Kan scriptbestand C:\Documents and Settings\Melissa\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXPMVEDS\backup%20drm[2].vbs niet vinden.
Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Montolivio het volgende:
Ik keek ongeveer 5 maanden goudenkooi , tot de media player op internet progamma's het niet meer deed.
op elke goudenkooi site kan ik dus niet meer kijken.
http://img47.imageshack.us/img47/4830/streamsmu8.jpg
hier zie je wat ik krijg , wanneer ik op play druk verandert er niets.
ligt het aan de versie media player ofzo?
Help me
Sorryquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?
Gebruik liever Tinypick, XS.to of een andere.
Vaagquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet specifiek Streams en Abonnementen, maar een vraagje/probleem met clipser.
Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.
De adobe-player heb ik al 'n paar keer opnieuw geinstalleerd.
Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen ?
Youtube werkt zonder enig probleem.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag![]()
Heb je met youtube hetzelfde?
Welke browser gebruik je?
als ik een Clipser-filmpje in de COS aanklik krijg ik vaak een wit scherm.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet specifiek Streams en Abonnementen, maar een vraagje/probleem met clipser.
Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.
De adobe-player heb ik al 'n paar keer opnieuw geinstalleerd.
Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen ?
nee, doen het primaquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Dementor het volgende:
ZIjn de streams down?
Dank je Avonne.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:
[..]
als ik een Clipser-filmpje in de COS aanklik krijg ik vaak een wit scherm.
Dat kan ik verhelpen door in de linker kolom een ander filmpje te kiezen, en vervolgens weer het eerste filmpje.
Rebooten hoef ik daarvoor dus niet.
Misschien helpt dat een beetje?
Misschien is t al gelukt, anders dit:quote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef melissaatje007 het volgende:
Heb net een abonnement op de streams genomen maar kan geen backup van de drm-map maken. Die map is niet te vinden. Streams werken wel.
- ja ik heb verborgen bestanden weergeven ingeschakeld
- nee ik kan de drm map ook niet vinden via zoeken in de verkenner
- bij uitvoeren van het automatische vbs script krijg ik de foutmelding:
Kan scriptbestand C:\Documents and Settings\Melissa\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXPMVEDS\backup%20drm[2].vbs niet vinden.
Bij mij hetzelfde (XP+vista gadget). Alleen na 7 (!) maanden was het uit met de pret.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef NG het volgende:
Nou, daar zeg je me wat.. Ik heb ooK Vista+gadget en ik zat laatst al af te vragen wanneer het voor het laatst is dat ik betaald heb.. Is dus ook ongeveer 2 maand geleden.
Kan niet. Maar als ik jouw was zou ik voor één dag betalen, en voor de rest de HiDiHack gebruiken.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef blaze07 het volgende:
Hallo ik heb een werk laptop en een normale pc. Ik zit de laatste dagen wat vaker achter mijn werk laptop. Alleen de streaming staat op mijn normale pc.
Nu vraag ik mij af is het mogelijk om het ook op mijn laptop te krijgen zonder opnieuw te betalen?
Alvast bedankt.
Een keer uitloggen bij Casema en opnieuw je netwerkverbinding starten. Dan is de kans groot dat je dan op een andere Casema-server komt. Het wil wel eens helpen ....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
Hello...de laatste dagen heb ik behoorlijk last van bufferende streams. Anderen schijnen er geen last van te hebben.
Ik heb gedefragmenteerd, hitmanpro er over heen gegooid, gekeken bij Casema of er storingen zijn en cookies verwijderd, verschillende streams geprobeerd. Maar tot op heden dus geen succes helaas.
Hebben jullie enig idee?
Ik zal het proberen. Dank je.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een keer uitloggen bij Casema en opnieuw je netwerkverbinding starten. Dan is de kans groot dat je dan op een andere Casema-server komt. Het wil wel eens helpen ....
Is het echt 'buffers' ? of zie je een beeld met allemaal blokjes ? In dat laatste geval moet je gewoon de streams opnieuw betalen, je licentie is verlopen.quote:
Ja het zijn echt buffers. Van beeld met allemaal blokjes heb ik geen last. Wel dat het beeld zo nu en dan stil staat maar dat het geluid wel verder gaat.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is het echt 'buffers' ? of zie je een beeld met allemaal blokjes ? In dat laatste geval moet je gewoon de streams opnieuw betalen, je licentie is verlopen.
Lijkt op een probeem door te weinig bandbreedte bij je internetverbinding. Probeer eens slechts 1 stream aan te zetten in plaats van alle 4.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja het zijn echt buffers. Van beeld met allemaal blokjes heb ik geen last. Wel dat het beeld zo nu en dan stil staat maar dat het geluid wel verder gaat.
En als het goed is, moet ik morgen of overmorgen weer betalen dus daar ligt het niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |