abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52230703
Is er geen andere stream cracker beschikbaar die niet je systeemdatum veranderd?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 06:13:06 #182
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52248143
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef F04 het volgende:
Is er geen andere stream cracker beschikbaar die niet je systeemdatum veranderd?
Niet dat ik weet
De systeemdatum crack heb ik trouwens ook nog nergens anders op internet gezien.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_52249894
HiDiHo

Ik heb nog steeds streams via dat progje, dus dat zit wel goed. Maar nu heb ik ook streams gekocht voor ATP en vroeg me af of ik hier ook een progje voor kan gebruiken om ze stiekem te behouden. Gaat dat samen met mn GK streams ? En hoe doe ik dat ?

ps. Klopt het dat iemand anders niet via mijn inlog naar de ATP streams kan kijken ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:15:34 #184
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52255438
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo

Ik heb nog steeds streams via dat progje, dus dat zit wel goed. Maar nu heb ik ook streams gekocht voor ATP en vroeg me af of ik hier ook een progje voor kan gebruiken om ze stiekem te behouden. Gaat dat samen met mn GK streams ? En hoe doe ik dat ?

ps. Klopt het dat iemand anders niet via mijn inlog naar de ATP streams kan kijken ?
Ik weet niet precies hoe ze het doen, maar het lijkt me dat je ingelogd moet zijn om te kunnen kijken en waarschijnlijk op één IP tegelijk. Al kon ik prima kijken met die link die je gaf.
Volgens mij werkt het niet met een DRM licentie.

[ Bericht 0% gewijzigd door HiDiHo op 10-08-2007 21:02:16 (wel met licentie dus ;)) ]
pi_52264411
Thx HiDi
Voor al je hulp
Alles wat ik wilde weten heb je me uitgelegd en gefixt
pi_52412761
HiDiHo?

Die crack voor de streams Restore DRM silent werkt hier bij mij perfect! Alleen word de systeemtijd en datum veranderd.
Heb je misschien ook weer een tooltje waar je alles weer goed kan zetten kwa systeemdatum en systeemtijd?

Of je hebt een crack die je sys dat enz niet veranderd.

Maargoed. Geweldig gedaan!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 03:58:31 #187
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52441643
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:50 schreef F04 het volgende:
HiDiHo?

Die crack voor de streams Restore DRM silent werkt hier bij mij perfect! Alleen word de systeemtijd en datum veranderd.
Heb je misschien ook weer een tooltje waar je alles weer goed kan zetten kwa systeemdatum en systeemtijd?

Of je hebt een crack die je sys dat enz niet veranderd.

Maargoed. Geweldig gedaan!
De laatste versie zou de tijd weer terug moeten zetten, download deze anders even.
Na 60 seconden wordt de tijd teruggezet als het goed is, binnen die tijd niet 2x uitvoeren anders wordt de tijd niet teruggezet.

[ Bericht 8% gewijzigd door HiDiHo op 17-08-2007 04:42:23 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:53:19 #188
172731 JohnFoK
dikke vette goeie shit, ouwe!!
pi_52525613
Ik heb windows vista, en ik kan het betalingvenster niet openen, systeemcheck op de talpa was prima in orde!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 05:22:29 #189
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52549976
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:53 schreef JohnFoK het volgende:
Ik heb windows vista, en ik kan het betalingvenster niet openen, systeemcheck op de talpa was prima in orde!
Met dit programmatje kun je de licentie verwijderen en dan zou je automatisch een updatescherm moeten krijgen in mediaspeler.
Krijg je geen update scherm gebruik dan deze url http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.asp
Nu zou je automatisch weer het betaalscherm moeten krijgen.
Lees voor meer info de openings post van dit topic.
Je kunt ook proberen om mediaspeler 11 opnieuw te installeren.

Kun je de licentie niet verwijderen en je krijgt ook geen betaalscherm meer komt dit waarschijnlijk omdat er nog services(van mediaplayer) open staan, die de licentie gebruikt.

Lukt het niet wil ik je graag helpen via msn.
pi_52551570
HiDiHo, misschien dat het handig is om een doort dialogje maken met een AAN en UIT knop voor de tijd?
Nu als ik d'r op klik start hij automatisch IE op, maar ik zou liever de stream in WMP willen bekiijken.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 07:55:36 #191
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52581044
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, misschien dat het handig is om een doort dialogje maken met een AAN en UIT knop voor de tijd?
Nu als ik d'r op klik start hij automatisch IE op, maar ik zou liever de stream in WMP willen bekiijken.
Ik zal eens even kijken wat ik kan doen, is idd wel handig
Er is trouwens al een script dat alleen de datum terug zet en kopieert
Deze ! hij start wel de streams op, maar die kun je sluiten en dan wmp opstarten. (moet je dus zelf de tijd weer normaal zetten)
En deze start zelfs geen streams !
(als ik nameljk dialoogjes laat komen, kan ik de tijd niet meer terugzetten. Misschien laat je dat dialoogje wel een uur open staan.)

[ Bericht 7% gewijzigd door HiDiHo op 22-08-2007 08:31:30 ]
pi_52616503
HiDiHo
Dit is niet echt een streamvraag, maar wel een PC vraag. Katewalker heeft hem al een keer in de FB gezet en APK gaf toen geloof ik antwoord. Maar ik snapte het niet

Ik was net ingelogd en plots viel alles uit. Toen heb ik de PC opnieuw opgestart en kreeg bij FOK! een melding dat mijn inlog was gekoppeld aan een ander IP adres. Dus heb opnieuw ingelogd en nu lukte het wel. Maar hoe kan dat ? en post er dan iemand anders met mijn Acount ???
Ik heb nergens anders dan op mijn eigen PC ingelogd en UPC doet ook raar met de mail.
Kun jij het uitleggen ?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:01:15 #193
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52626179
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo
Dit is niet echt een streamvraag, maar wel een PC vraag. Katewalker heeft hem al een keer in de FB gezet en APK gaf toen geloof ik antwoord. Maar ik snapte het niet

Ik was net ingelogd en plots viel alles uit. Toen heb ik de PC opnieuw opgestart en kreeg bij FOK! een melding dat mijn inlog was gekoppeld aan een ander IP adres. Dus heb opnieuw ingelogd en nu lukte het wel. Maar hoe kan dat ? en post er dan iemand anders met mijn Acount ???
Ik heb nergens anders dan op mijn eigen PC ingelogd en UPC doet ook raar met de mail.
Kun jij het uitleggen ?
Ik denk dat er tijdens de uitval een cookie is beschadigd of je was nog ingelogd bij fok en dan ziet fok niet dat je dezelfde bent. Niets om je druk over te maken iig. Blijf je last hebben met email, moet je het maar even melden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:12:23 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_52626454
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:

en UPC doet ook raar met de mail.
Heb je voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver mail.chello.nl ingevuld?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_52627526
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik denk dat er tijdens de uitval een cookie is beschadigd of je was nog ingelogd bij fok en dan ziet fok niet dat je dezelfde bent. Niets om je druk over te maken iig. Blijf je last hebben met email, moet je het maar even melden.
Thx
pi_52627589
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver mail.chello.nl ingevuld?
Bij mn Chello accounts wel, maar bij mn andere accounts niet
Maar het gaat nu weer goed, thx
Waarom die vraag trouwens
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:23:13 #197
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52647972
22 agustus heb ik voor een maand betaald. Plotseling kreeg ik gister de melding dat ik weer mocht betalen, wanneer ik een stream opende. Hoe kan dit? Ik heb verder niets veranderd...
Ik maak gebruik van Vista Home Premium 32 bit.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:23:51 #198
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_52659601
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef NoizEkick het volgende:
22 agustus heb ik voor een maand betaald. Plotseling kreeg ik gister de melding dat ik weer mocht betalen, wanneer ik een stream opende. Hoe kan dit? Ik heb verder niets veranderd...
Ik maak gebruik van Vista Home Premium 32 bit.
Vreemd
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:15:09 #199
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_52662703
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vreemd
Mjeh. Mooi niet dat ik weer ¤5,- ga betalen.
Ik had al eerder problemen met de Vista gadget, ze daarover gemailed, maar geen antwoord gekregen (tot twee keer toe).
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:08:22 #200
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_52676657
[huil]

De streams doen helemaal niks meer... geen betaalscherm, niks. Enkel zwart.

[/huil]
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')