Niet dat ik weetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef F04 het volgende:
Is er geen andere stream cracker beschikbaar die niet je systeemdatum veranderd?
Ik weet niet precies hoe ze het doen, maar het lijkt me dat je ingelogd moet zijn om te kunnen kijken en waarschijnlijk op één IP tegelijk. Al kon ik prima kijken met die link die je gaf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo
Ik heb nog steeds streams via dat progje, dus dat zit wel goed. Maar nu heb ik ook streams gekocht voor ATP en vroeg me af of ik hier ook een progje voor kan gebruiken om ze stiekem te behouden. Gaat dat samen met mn GK streams ? En hoe doe ik dat ?
ps. Klopt het dat iemand anders niet via mijn inlog naar de ATP streams kan kijken ?
De laatste versie zou de tijd weer terug moeten zetten, download deze anders even.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:50 schreef F04 het volgende:
HiDiHo?
Die crack voor de streams Restore DRM silent werkt hier bij mij perfect! Alleen word de systeemtijd en datum veranderd.
Heb je misschien ook weer een tooltje waar je alles weer goed kan zetten kwa systeemdatum en systeemtijd?
Of je hebt een crack die je sys dat enz niet veranderd.
Maargoed. Geweldig gedaan!
Met dit programmatje kun je de licentie verwijderen en dan zou je automatisch een updatescherm moeten krijgen in mediaspeler.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:53 schreef JohnFoK het volgende:
Ik heb windows vista, en ik kan het betalingvenster niet openen, systeemcheck op de talpa was prima in orde!
Ik zal eens even kijken wat ik kan doen, is idd wel handigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:37 schreef F04 het volgende:
HiDiHo, misschien dat het handig is om een doort dialogje maken met een AAN en UIT knop voor de tijd?
Nu als ik d'r op klik start hij automatisch IE op, maar ik zou liever de stream in WMP willen bekiijken.
Ik denk dat er tijdens de uitval een cookie is beschadigd of je was nog ingelogd bij fok en dan ziet fok niet dat je dezelfde bent. Niets om je druk over te maken iig. Blijf je last hebben met email, moet je het maar even melden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo
Dit is niet echt een streamvraag, maar wel een PC vraag. Katewalker heeft hem al een keer in de FB gezet en APK gaf toen geloof ik antwoord. Maar ik snapte het niet![]()
Ik was net ingelogd en plots viel alles uit. Toen heb ik de PC opnieuw opgestart en kreeg bij FOK! een melding dat mijn inlog was gekoppeld aan een ander IP adres. Dus heb opnieuw ingelogd en nu lukte het wel. Maar hoe kan dat ? en post er dan iemand anders met mijn Acount ???
Ik heb nergens anders dan op mijn eigen PC ingelogd en UPC doet ook raar met de mail.
Kun jij het uitleggen ?
Heb je voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver mail.chello.nl ingevuld?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:37 schreef kleinzusje het volgende:
en UPC doet ook raar met de mail.
Thxquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat er tijdens de uitval een cookie is beschadigd of je was nog ingelogd bij fok en dan ziet fok niet dat je dezelfde bent. Niets om je druk over te maken iig. Blijf je last hebben met email, moet je het maar even melden.
Bij mn Chello accounts wel, maar bij mn andere accounts nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:12 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je voor zowel de inkomende als de uitgaande mailserver mail.chello.nl ingevuld?
Vreemdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef NoizEkick het volgende:
22 agustus heb ik voor een maand betaald. Plotseling kreeg ik gister de melding dat ik weer mocht betalen, wanneer ik een stream opende. Hoe kan dit? Ik heb verder niets veranderd...
Ik maak gebruik van Vista Home Premium 32 bit.
Mjeh. Mooi niet dat ik weer ¤5,- ga betalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |