abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54462960
heey, even een vraag, Mn streams blijven op zwart staan en onderin beeld knippert 'openen van media' steeds... iemand een oplosing? ik kijk de streams van hidiho
pi_54468093
Ik probeer de streams te bekijken via tien en heb betaald, maar is het normaal dat het zo belachelijk lang duurt dt het licentie wordt afgegeven?? Ik durf het schermpje niet weg te klikken en zie ook nog steeds niets ook niet via de mediaplayer. Die geeft elke keer de boodschap over de DRM toestand??
'De Schoonheid van dingen ligt in de geest die ze aanschouwt'
Heer, help me vandaag een gestructureerd werkplan op te zetten, maar wacht even, ik moet nog even iets anders doen.
  dinsdag 13 november 2007 @ 05:21:49 #263
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_54567049
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef lillkiss het volgende:
heey, even een vraag, Mn streams blijven op zwart staan en onderin beeld knippert 'openen van media' steeds... iemand een oplosing? ik kijk de streams van hidiho
Volgens mij kun je dan het beste je DRM map verwijderen, als je daarna dan een stream laadt wordt er eerst gevraagd een update te downloaden. Doe dat en je hebt weer een frisse DRM.
Koop daarna de streams. (verwijder DRM, let op: alle licenties worden verwijderd)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_54653546
Hallo!

Mijn vriend zit ook met een probleem. Hij heeft ongeveer 5x betaald voor een maand streams, maar elke keer krijgt hij weer het scherm dat hij moet betalen. Bij de systeemcheck geeft hij aan dat zijn mediaplayer niet goed is, terwijl hij versie 11 heeft. Als hij deze verwijdert van zijn pc en de mediaplayer die zij aanraden opnieuw installeert (wederom versie 11), geeft de systeemcheck nog steeds deze fout melding. Inmiddels heeft hij Talpa gemaild en een link gekregen, maar die werkt dus ook niet. What to do? 25 euri's kwijt en nog geen stream....

Problem solved. We hadden de aanwijzingen niet goed opgevolgd

[ Bericht 5% gewijzigd door heksehiel op 16-11-2007 22:21:15 ]
pi_54894505
Ik heb dus hetzelfde probleem, wel betaald, maar geen streams .. Heb de DRM ook al verwijderd zoals aangegeven .. Alleen krijg ik geen melding van één of andere up-date ..
  donderdag 29 november 2007 @ 20:59:59 #266
167797 mistinguett
seul dieu peu me judge
pi_54929324
zal wel half debiel zijn ofzo maar het lukt me niet om te betalen.
na heel veel gedoe via de OP van dit topic toch in een betaalscherm gekomen maar daar willen ze dat ik tien euro 'opwaardeer', wie waardeer ik dan op, tientv ofzo?
ik wil gewoon 1 dag streams, snap ik iets niet? help......
well, my heart knows me better then i know myself
so i'm gonna let it do all the talking
pi_54931927
quote:
Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef mistinguett het volgende:
zal wel half debiel zijn ofzo maar het lukt me niet om te betalen.
na heel veel gedoe via de OP van dit topic toch in een betaalscherm gekomen maar daar willen ze dat ik tien euro 'opwaardeer', wie waardeer ik dan op, tientv ofzo?
ik wil gewoon 1 dag streams, snap ik iets niet? help......
Wanneer je een Live Stream aanklikt, krijg je een Pop-up en hier moet je op Ja klikken .. Daarna wordt je doorverwezen naar de betaalopties ( SMS, 0900 nummer etc. etc. ) Wanneer je de betaling hebt gedaan, krijg je normalite dat je afspelen kan klikken .. Ik kreeg een mail met daarin een bevestigingsnummer .. Verder kan ik je ook niet helpen, dus ik hoop dat je hier iets aan zal hebben ..

Groetjes Chantal
  vrijdag 30 november 2007 @ 08:32:57 #268
167797 mistinguett
seul dieu peu me judge
pi_54938352
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Chedjuh het volgende:

[..]

Wanneer je een Live Stream aanklikt, krijg je een Pop-up en hier moet je op Ja klikken .. Daarna wordt je doorverwezen naar de betaalopties ( SMS, 0900 nummer etc. etc. ) Wanneer je de betaling hebt gedaan, krijg je normalite dat je afspelen kan klikken .. Ik kreeg een mail met daarin een bevestigingsnummer .. Verder kan ik je ook niet helpen, dus ik hoop dat je hier iets aan zal hebben ..

Groetjes Chantal
bedankt voor je reactie, bij mij loopt het alleen niet zoals jij beschrijft.
ik krijg om te beginnen al geen pop-up bij het aanklikken van een live stream [ook na pop-up blokkering opheffen].
toen ben ik via de link in deze OP naar de betaaloptie gegaan, via sms of 0900 nr. kan ik niet omdat ik in frankrijk woon en die nummers domweg niet werken met 0031 ervoor.
goed creditcard dus, maar daar moet ik dan 10 euro 'opwaarderen' in plaats van gewoon het bedrag betalen, en daar snap ik dus niets van.
ik wilde gewoon voor 1 dag proberen voor de ontslagronde en kijken of het überhaubt lukt, maar ik heb niet zo'n zin om 10 euro daarvoor te betalen.....
ik kan kiezen tussen twee buttons na het kiezen van de betaalmethode, terug en opwaarderen, en daarna is het bedrag 10 euro wat je alleen kunt wijzigen naar meer, tot wel 500 euro ofzo.
weet iemand wat dit is of hoe ik het op kan lossen?
pi_54950102
Er zijn ook andere manieren om te betalen hoor .. je kan ook via Ideal die direct via je eigen bank gaat bijvoorbeeld ..

Anders lees deze Topic even, hier wordt namelijk alles van A tot Z uitgelegd Problemen met Streams en Abonnement # 2
Want ik weet er ook niet alles van .. Ik wens je in ieder geval veel succes ..
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:22:06 #270
167797 mistinguett
seul dieu peu me judge
pi_54957478
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef Chedjuh het volgende:
Er zijn ook andere manieren om te betalen hoor .. je kan ook via Ideal die direct via je eigen bank gaat bijvoorbeeld ..
dat zijn ook alleen maar nederlandse banken, ik heb een franse bank, dus dat gaat hem ook niet worden.
ik ga nog even bij je link kijken [openingspost van dit topic dus] maar volgens mij heb ik die al goed doorgespit en het niet gevonden, bedankt voor je reactie in ieder geval.

verder helemaal geen mens die mij kan vertellen hoe dat zit met die tien euro opwaarderen?
pi_55069132
Heb net een abonnement op de streams genomen maar kan geen backup van de drm-map maken. Die map is niet te vinden. Streams werken wel.

- ja ik heb verborgen bestanden weergeven ingeschakeld
- nee ik kan de drm map ook niet vinden via zoeken in de verkenner
- bij uitvoeren van het automatische vbs script krijg ik de foutmelding:

Kan scriptbestand C:\Documents and Settings\Melissa\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXPMVEDS\backup%20drm[2].vbs niet vinden.
/)__/) This is Bunny.
(='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
(")_(") to help her gain world domination...
pi_55090404
Back up moet je maken als je net gebeld hebt.
Je moet het progje ook pas gebruiken als je licentie is verlopen.
Ik kan de DRM map ook niet vinden.
Hij is er toch echt wel,want kijk al 5 maanden gratis.
Complimenten voor HIDIHO.
pi_55150495
quote:
Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Michel.P. het volgende:
Back up moet je maken als je net gebeld hebt.
Dat probeerde ik, maar dat lukt dus niet.
quote:
Je moet het progje ook pas gebruiken als je licentie is verlopen.
Snap ik, maar ik moet voor die tijd wel een backup maken
quote:
Ik kan de DRM map ook niet vinden.
Hoe heb je dan een backup gemaakt ?
/)__/) This is Bunny.
(='.'=) Copy and paste Bunny into your signature
(")_(") to help her gain world domination...
  zondag 9 december 2007 @ 21:10:51 #274
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55154053
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef melissaatje007 het volgende:
Heb net een abonnement op de streams genomen maar kan geen backup van de drm-map maken. Die map is niet te vinden. Streams werken wel.

- ja ik heb verborgen bestanden weergeven ingeschakeld
- nee ik kan de drm map ook niet vinden via zoeken in de verkenner
- bij uitvoeren van het automatische vbs script krijg ik de foutmelding:

Kan scriptbestand C:\Documents and Settings\Melissa\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXPMVEDS\backup%20drm[2].vbs niet vinden.
Bij uitvoeren kan dit idd gebeuren, download het bestandje even en voer hem dan uit.

drm map kun je trouwens vinden door het volgende in te tikken in explorer:
%allusersprofile%/DRM
pi_55343507
Ik keek ongeveer 5 maanden goudenkooi , tot de media player op internet progamma's het niet meer deed.
op elke goudenkooi site kan ik dus niet meer kijken.
http://img47.imageshack.us/img47/4830/streamsmu8.jpg
hier zie je wat ik krijg , wanneer ik op play druk verandert er niets.
ligt het aan de versie media player ofzo?
Help me
-Green-White-Army-Groningen-
pi_55344504
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Montolivio het volgende:
Ik keek ongeveer 5 maanden goudenkooi , tot de media player op internet progamma's het niet meer deed.
op elke goudenkooi site kan ik dus niet meer kijken.
http://img47.imageshack.us/img47/4830/streamsmu8.jpg
hier zie je wat ik krijg , wanneer ik op play druk verandert er niets.
ligt het aan de versie media player ofzo?
Help me
Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?
Gebruik liever Tinypick, XS.to of een andere.
woef
pi_55344723
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?
Gebruik liever Tinypick, XS.to of een andere.
Sorry
Maar , kan je me toch helpen?
-Green-White-Army-Groningen-
pi_55372322
Niet specifiek Streams en Abonnementen, maar een vraagje/probleem met clipser.

Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.

De adobe-player heb ik al 'n paar keer opnieuw geinstalleerd.

Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen ?
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 19 december 2007 @ 01:03:49 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55378031
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet specifiek Streams en Abonnementen, maar een vraagje/probleem met clipser.

Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.

De adobe-player heb ik al 'n paar keer opnieuw geinstalleerd.

Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen ?
Vaag

Heb je met youtube hetzelfde?
Welke browser gebruik je?
pi_55379014
quote:
Op woensdag 19 december 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vaag

Heb je met youtube hetzelfde?
Welke browser gebruik je?
Youtube werkt zonder enig probleem.
In sommige gevallen, bijvoorbeeld headliner, wordt doorgelinkt naar Clipser - dan ook nooit problemen.
De browser is IE7.0 (met gebruik van tabbladen)

Bij het aanroepen van Clipser krijg ik (verdacht) snel 'Done' in de taakbalk en het lijkt er veel op dat het primaire html-document (of de scripts daarin) niet afgehandeld worden.

Omdat de eerste keer (na reboot) aanroepen van Clipser wel altijd werkt verdenk ik ook een of andere Adobe-component die 'blijft hangen'.
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')