Volgens mij kun je dan het beste je DRM map verwijderen, als je daarna dan een stream laadt wordt er eerst gevraagd een update te downloaden. Doe dat en je hebt weer een frisse DRM.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef lillkiss het volgende:
heey, even een vraag, Mn streams blijven op zwart staan en onderin beeld knippert 'openen van media' steeds... iemand een oplosing? ik kijk de streams van hidiho
Wanneer je een Live Stream aanklikt, krijg je een Pop-up en hier moet je op Ja klikken .. Daarna wordt je doorverwezen naar de betaalopties ( SMS, 0900 nummer etc. etc. ) Wanneer je de betaling hebt gedaan, krijg je normalite dat je afspelen kan klikken .. Ik kreeg een mail met daarin een bevestigingsnummer .. Verder kan ik je ook niet helpen, dus ik hoop dat je hier iets aan zal hebben ..quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef mistinguett het volgende:
zal wel half debiel zijn ofzo maar het lukt me niet om te betalen.
na heel veel gedoe via de OP van dit topic toch in een betaalscherm gekomen maar daar willen ze dat ik tien euro 'opwaardeer', wie waardeer ik dan op, tientv ofzo?
ik wil gewoon 1 dag streams, snap ik iets niet? help......
bedankt voor je reactie, bij mij loopt het alleen niet zoals jij beschrijft.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Chedjuh het volgende:
[..]
Wanneer je een Live Stream aanklikt, krijg je een Pop-up en hier moet je op Ja klikken .. Daarna wordt je doorverwezen naar de betaalopties ( SMS, 0900 nummer etc. etc. ) Wanneer je de betaling hebt gedaan, krijg je normalite dat je afspelen kan klikken .. Ik kreeg een mail met daarin een bevestigingsnummer .. Verder kan ik je ook niet helpen, dus ik hoop dat je hier iets aan zal hebben ..
Groetjes Chantal
dat zijn ook alleen maar nederlandse banken, ik heb een franse bank, dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef Chedjuh het volgende:
Er zijn ook andere manieren om te betalen hoor .. je kan ook via Ideal die direct via je eigen bank gaat bijvoorbeeld ..
Dat probeerde ik, maar dat lukt dus niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:14 schreef Michel.P. het volgende:
Back up moet je maken als je net gebeld hebt.
Snap ik, maar ik moet voor die tijd wel een backup makenquote:Je moet het progje ook pas gebruiken als je licentie is verlopen.
Hoe heb je dan een backup gemaakt ?quote:Ik kan de DRM map ook niet vinden.
Bij uitvoeren kan dit idd gebeuren, download het bestandje even en voer hem dan uit.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef melissaatje007 het volgende:
Heb net een abonnement op de streams genomen maar kan geen backup van de drm-map maken. Die map is niet te vinden. Streams werken wel.
- ja ik heb verborgen bestanden weergeven ingeschakeld
- nee ik kan de drm map ook niet vinden via zoeken in de verkenner
- bij uitvoeren van het automatische vbs script krijg ik de foutmelding:
Kan scriptbestand C:\Documents and Settings\Melissa\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXPMVEDS\backup%20drm[2].vbs niet vinden.
Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Montolivio het volgende:
Ik keek ongeveer 5 maanden goudenkooi , tot de media player op internet progamma's het niet meer deed.
op elke goudenkooi site kan ik dus niet meer kijken.
http://img47.imageshack.us/img47/4830/streamsmu8.jpg
hier zie je wat ik krijg , wanneer ik op play druk verandert er niets.
ligt het aan de versie media player ofzo?
Help me
Sorryquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?
Gebruik liever Tinypick, XS.to of een andere.
Vaagquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet specifiek Streams en Abonnementen, maar een vraagje/probleem met clipser.
Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.
De adobe-player heb ik al 'n paar keer opnieuw geinstalleerd.
Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen ?
Youtube werkt zonder enig probleem.quote:Op woensdag 19 december 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vaag![]()
Heb je met youtube hetzelfde?
Welke browser gebruik je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |