abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55344504
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Montolivio het volgende:
Ik keek ongeveer 5 maanden goudenkooi , tot de media player op internet progamma's het niet meer deed.
op elke goudenkooi site kan ik dus niet meer kijken.
http://img47.imageshack.us/img47/4830/streamsmu8.jpg
hier zie je wat ik krijg , wanneer ik op play druk verandert er niets.
ligt het aan de versie media player ofzo?
Help me
Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?
Gebruik liever Tinypick, XS.to of een andere.
woef
pi_55344723
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Wil je op Fok geen Imageshack gebruiken?
Gebruik liever Tinypick, XS.to of een andere.
Sorry
Maar , kan je me toch helpen?
-Green-White-Army-Groningen-
pi_55372322
Niet specifiek Streams en Abonnementen, maar een vraagje/probleem met clipser.

Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.

De adobe-player heb ik al 'n paar keer opnieuw geinstalleerd.

Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel kan verhelpen ?
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 19 december 2007 @ 01:03:49 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55378031
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Als ik m'n PC heb opgestart kan ik 1 x eeen clipser filmpje bekijken. Alle volgende de pogingen krijg ik wel het clipser scherm maar het gebied waar de video moet komen blijft wit. Ik krijg dus niet eens het scherm met de pijl om de video te starten.
Zodra ik de PC reboot kan ik weer 1 x een clipser-video bekijken en geen volgende meer.

Vaag

Heb je met youtube hetzelfde?
Welke browser gebruik je?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_55379014
quote:
Op woensdag 19 december 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vaag

Heb je met youtube hetzelfde?
Welke browser gebruik je?
Youtube werkt zonder enig probleem.
In sommige gevallen, bijvoorbeeld headliner, wordt doorgelinkt naar Clipser - dan ook nooit problemen.
De browser is IE7.0 (met gebruik van tabbladen)

Bij het aanroepen van Clipser krijg ik (verdacht) snel 'Done' in de taakbalk en het lijkt er veel op dat het primaire html-document (of de scripts daarin) niet afgehandeld worden.

Omdat de eerste keer (na reboot) aanroepen van Clipser wel altijd werkt verdenk ik ook een of andere Adobe-component die 'blijft hangen'.
Keep the Sunny Side Up
pi_55476400
ZIjn de streams down?
pi_55476882
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

als ik een Clipser-filmpje in de COS aanklik krijg ik vaak een wit scherm.
Dat kan ik verhelpen door in de linker kolom een ander filmpje te kiezen, en vervolgens weer het eerste filmpje.
Rebooten hoef ik daarvoor dus niet.
Misschien helpt dat een beetje?
pi_55476932
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Dementor het volgende:
ZIjn de streams down?
nee, doen het prima
  zondag 23 december 2007 @ 05:47:44 #284
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_55483599
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef avonne het volgende:

[..]

als ik een Clipser-filmpje in de COS aanklik krijg ik vaak een wit scherm.
Dat kan ik verhelpen door in de linker kolom een ander filmpje te kiezen, en vervolgens weer het eerste filmpje.
Rebooten hoef ik daarvoor dus niet.
Misschien helpt dat een beetje?
Dank je Avonne.

Deze truc had ik ook al geprobeerd. En vervolgens heb ik een kort HTML-script gemaak met daarin de object-code van 'n clipser-filmpje. Ik krijg dan wel het begin-scherm met de grote pijl om de film te starten. Klik daarop en ik krijg de 'loading' situatie ........ En daar blijft het bij.

Datzelfde ervaar ik als ik de Clipser-films probeer af te spelen via links op de site van IWN (IkWeetNiets) (http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/). Schitterend de 'wait-loop-gif' (toevallig ook de IWN avator) maar daar blijft het bij.

De links van BsJanssen naar http://forum.headliner.nl/topic-nnn werken zonder enig probleem op mijn PC.

[ Bericht 7% gewijzigd door bright_side_of_life_ op 23-12-2007 05:53:31 ]
Keep the Sunny Side Up
pi_55483675
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef melissaatje007 het volgende:
Heb net een abonnement op de streams genomen maar kan geen backup van de drm-map maken. Die map is niet te vinden. Streams werken wel.

- ja ik heb verborgen bestanden weergeven ingeschakeld
- nee ik kan de drm map ook niet vinden via zoeken in de verkenner
- bij uitvoeren van het automatische vbs script krijg ik de foutmelding:

Kan scriptbestand C:\Documents and Settings\Melissa\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\EXPMVEDS\backup%20drm[2].vbs niet vinden.
Misschien is t al gelukt, anders dit:

De locatie van de DRM map zou moeten/kunnen zijn*:
In Microsoft Windows Vista (beta2?): C:\Programdata\Microsoft\DRM
In Microsoft Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\DRM
In Microsoft Windows 2000: C:\Documents and Settings\All Users\DRM
In Microsoft Windows Millennium Edition (Me): C:\Windows\DRM
In Microsoft Windows 98: C:\Windows\All Users\DRM
* evt. met een andere schijfletter.

Nog niet gevonden? Misschien kan t register je helpen
(alleen in loeren, niets wijzigen, kan gevaarlijk zijn).

1. Open het register van je computer: start>uitvoeren>typ: regedit
2. Maak om problemen te voorkomen een back-up van je register:
bestand>exporteren>verzin een naam + makkelijk te onthouden locatie voor je back-up
(het opslaan kan ff duren).
3. Ga links in je scherm naar HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\DRM.
4. Als de DRM map links open staat, zie je rechts als het goed is het bestandje
DataPath. Klik daar twee keer op.
5. Een vreemd bestandje heeft zich geopend, nogmaals: niks in wijzigen.
Rechts in het schermpje kun je de locatie van de DRM map lezen (weliswaar gek genoteerd).
6. Als je de locatie gevonden hebt, gauw afsluiten dat register en naar de locatie
van de DRM map gaan. Back-up van het register kun je verwijderen als het
allemaal goed gegaan is.

In Windows Vista, x64-based versions is de locatie in het register: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WOW6432Node\Microsoft\DRM ?
pi_55483698
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef NG het volgende:
Nou, daar zeg je me wat.. Ik heb ooK Vista+gadget en ik zat laatst al af te vragen wanneer het voor het laatst is dat ik betaald heb.. Is dus ook ongeveer 2 maand geleden.
Bij mij hetzelfde (XP+vista gadget). Alleen na 7 (!) maanden was het uit met de pret.
Kun je je er vast op instellen, als DGK dan überhaupt nog leeft.
Gek trouwens dat het bij twee bekenden bij wie ik op dezelfde manier geïnstalleerd
had niet zo ging, die hadden maar 1 maand gratis streams.

Edit: lees nu pas over de time-tric van Hidiho, te gek, t werkt, hoor Huub weer pianospelen, was net afgekickt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Htje op 23-12-2007 07:14:49 ]
  zondag 23 december 2007 @ 15:50:35 #287
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_55492063
Kun je die streampagina's eigenlijk ook aan de praat krijgen op een Mac ? Iemand ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_55582855
Hallo ik heb een werk laptop en een normale pc. Ik zit de laatste dagen wat vaker achter mijn werk laptop. Alleen de streaming staat op mijn normale pc.

Nu vraag ik mij af is het mogelijk om het ook op mijn laptop te krijgen zonder opnieuw te betalen?

Alvast bedankt.
pi_55584265
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:10 schreef blaze07 het volgende:
Hallo ik heb een werk laptop en een normale pc. Ik zit de laatste dagen wat vaker achter mijn werk laptop. Alleen de streaming staat op mijn normale pc.

Nu vraag ik mij af is het mogelijk om het ook op mijn laptop te krijgen zonder opnieuw te betalen?

Alvast bedankt.
Kan niet. Maar als ik jouw was zou ik voor één dag betalen, en voor de rest de HiDiHack gebruiken.
pi_55584301
Ik zit zelf met een rpobleem dat ik een mp3tje beluister, dat ik de streams dan op mute zet, maar dat ik dan toch nog geluid zachtjes hoor. Hebben jullie dit ook?
pi_55806759
Ik heb een probleem met de streams.

Zodra ik de streams probeer af te spelen krijg ik deze foutmelding.

Als ik op "help op het web" druk kom ik hier uit ; http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&mpver=11.0.5721.5145&id=C00D11B1&contextid=71&originalid=8007005

Mja, daar heb ik ook niks aan. Is allemaal goed en heeft altijd gewerkt. Systeem herstel werkt niet. media player opnieuw installeren ook niet.

Ik heb het al wel eens eerder gehad maar toen heb ik de zaak geformatteerd omdat windows er ook aan toe was. Maar nu heb ik weer dit probleem.

Weet iemand toevallig een oplossing?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:31:47 #292
521 ruby
Hell yeah!
pi_55807042
Hello...de laatste dagen heb ik behoorlijk last van bufferende streams. Anderen schijnen er geen last van te hebben.
Ik heb gedefragmenteerd, hitmanpro er over heen gegooid, gekeken bij Casema of er storingen zijn en cookies verwijderd, verschillende streams geprobeerd. Maar tot op heden dus geen succes helaas.

Hebben jullie enig idee?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:22:58 #293
bright side of life
pi_55811397
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef ruby het volgende:
Hello...de laatste dagen heb ik behoorlijk last van bufferende streams. Anderen schijnen er geen last van te hebben.
Ik heb gedefragmenteerd, hitmanpro er over heen gegooid, gekeken bij Casema of er storingen zijn en cookies verwijderd, verschillende streams geprobeerd. Maar tot op heden dus geen succes helaas.

Hebben jullie enig idee?
Een keer uitloggen bij Casema en opnieuw je netwerkverbinding starten. Dan is de kans groot dat je dan op een andere Casema-server komt. Het wil wel eens helpen ....
Keep the Sunny Side Up
  zondag 6 januari 2008 @ 00:06:51 #294
521 ruby
Hell yeah!
pi_55812821
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een keer uitloggen bij Casema en opnieuw je netwerkverbinding starten. Dan is de kans groot dat je dan op een andere Casema-server komt. Het wil wel eens helpen ....
Ik zal het proberen. Dank je.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:49:23 #295
521 ruby
Hell yeah!
pi_55826039
Ik heb nog steeds last van buffers.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:50:08 #296
bright side of life
pi_55827576
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:49 schreef ruby het volgende:
Ik heb nog steeds last van buffers.
Is het echt 'buffers' ? of zie je een beeld met allemaal blokjes ? In dat laatste geval moet je gewoon de streams opnieuw betalen, je licentie is verlopen.
Keep the Sunny Side Up
  maandag 7 januari 2008 @ 19:41:32 #297
192866 carloe34
Niets is wat het lijkt
pi_55855652
Hoi,hier ook een probleem.
Heb net betaald,kreeg via de popup de bevestiging.Is inmiddels ook afgeschreven maar geen streams.
Ik heb alles gecheckt en het klopte.Invoering gedaan zoals beschreven maar niks.Voorheen nooit problemen gehad.

Balen dus maar wat kan ik nu doen.Ben niet van plan 2 keer te betalen.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:51:56 #298
521 ruby
Hell yeah!
pi_55857625
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Is het echt 'buffers' ? of zie je een beeld met allemaal blokjes ? In dat laatste geval moet je gewoon de streams opnieuw betalen, je licentie is verlopen.
Ja het zijn echt buffers. Van beeld met allemaal blokjes heb ik geen last. Wel dat het beeld zo nu en dan stil staat maar dat het geluid wel verder gaat.

En als het goed is, moet ik morgen of overmorgen weer betalen dus daar ligt het niet aan.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 04:57:29 #299
bright side of life
pi_55864781
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:51 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja het zijn echt buffers. Van beeld met allemaal blokjes heb ik geen last. Wel dat het beeld zo nu en dan stil staat maar dat het geluid wel verder gaat.

En als het goed is, moet ik morgen of overmorgen weer betalen dus daar ligt het niet aan.
Lijkt op een probeem door te weinig bandbreedte bij je internetverbinding. Probeer eens slechts 1 stream aan te zetten in plaats van alle 4.

Draadloos en een buurman die lekker op jouw account zit ?
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 8 januari 2008 @ 06:42:40 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_55864909
Doe eens snelheids test op http://www.speedtest.nl ofzo je hebt minimaal 4x 448kbps nodig.(1792096 bps=1750 kbit=218kb) zeg maar 2Mbit voor het gemak.

[ Bericht 7% gewijzigd door HiDiHo op 08-01-2008 06:50:52 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')