Haar collega werkt daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Avonne heb je toevallig Tele2?
In dit topic meer mensen met problemen met o.a. YouTube.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Die heeft het druk met andere dingen![]()
kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Avonne heb je toevallig Tele2?
In dit topic meer mensen met problemen met o.a. YouTube.
gefixtquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[COS 2224] Meidenbezoek en honkbal moet 2224 zijn. Ik was bevangen door de warmte, aan mij ligt het niet![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn streams lopen morgen af... Ik heb via Ideal 10 E betaald, nu wil ik natuurlijk wel 2,10E terug omdat ik dat niet gebruik. Zullen ze dat doen?
Hidiho mag ik je overmorgen mailen?
10¤?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn streams lopen morgen af... Ik heb via Ideal 10 E betaald, nu wil ik natuurlijk wel 2,10E terug omdat ik dat niet gebruik. Zullen ze dat doen?
Hidiho mag ik je overmorgen mailen?
Kijk je in een apart window?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef mspoez het volgende:
Geen probleem, maar een vraag: mijn beeldjes staan nu niet netjes verdeeld op het beeld maar onder mekaar! Klopt dat of is het een voudje?
Als het op mijn site is, gebruik je waarschijnlijk firefoxquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:41 schreef mspoez het volgende:
Nee gewoon in een heel scherm. Tis niet heel erg hoor, ik vind twee schermen tegelijk in beeld wel genoeg, zo veel enerverends valt er nou ook niet voor. De andere twee zet ik dan gewoon uit.
Dat klopt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het op mijn site is, gebruik je waarschijnlijk firefox![]()
Het lijkt erop dat je licentie bestanden corrupt/defect zijn, heb je op dat moment iets gedaan waarvan je denk dat dat het kan zijn? Je kunt proberen om opnieuw op te starten, blijft het probleem zul je waarschijnlijk nieuwe streams moeten kopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef wolferl het volgende:
Ik heb 22 juli een nieuwe maand abonnement op DGK streams afgenomen.
Ik heb keurig de 3,95 over gemaakt. Ik had meteen beeld, en tot vandaag deden de streams het.
We zijn nu 16 dagen verder en opeens bij het openen van de streams zegt ie dat ik moet betalen.
Hoe kan dit nou? ik heb betaald voor een maand, en er zijn nog maar net 16 dagen voorbij.
Wie weet wat het probleem hier is, en wat kan ik eraan doen.
Ph, en ik heb geen formatteren of wat dan ook gepleegd.
Staat de computerklok op de juiste datum?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:20 schreef wolferl het volgende:
Ik heb 22 juli een nieuwe maand abonnement op DGK streams afgenomen.
Ik heb keurig de 3,95 over gemaakt. Ik had meteen beeld, en tot vandaag deden de streams het.
We zijn nu 16 dagen verder en opeens bij het openen van de streams zegt ie dat ik moet betalen.
Hoe kan dit nou? ik heb betaald voor een maand, en er zijn nog maar net 16 dagen voorbij.
Wie weet wat het probleem hier is, en wat kan ik eraan doen.
Ph, en ik heb geen formatteren of wat dan ook gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |