Niet kwaad worden is niet goed voor je bloeddrukquote:
Hier ook Tele2 en geen Youtubequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:43 schreef ultimasnake het volgende:
www.youtube.com - Doet echt niets... als sinds vanochtend (en misschien eerder)
Pingen naar www.youtube.com [208.65.153.251] met 32 byte gegevens:
Time-out bij opdracht.
Provider Tele2
Alleen de begintijd klopt niet. Dit was al vrijdag-avond zo. Ik zit overigens nu al een paar jaar bij tele2 (toendertijd versatel) en dit is de eerste keer dat ik problemen heb. Daarvoor nooit problemen gehad en als dit snel opgelost wordt ben ik nog steeds tevreden over het algemeen. Eerdere providers lieten me vaker zitten, en dan zelfs zonder internet. Nu kan ik tenminste nog fokkenquote:04-08-2007 19:00 Buitenlandse sites moeilijk bereikbaar
Vanwege een routeringsprobleem kan het zijn dat sommige buitenlandse sites niet te bereiken zijn. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Begintijd: 04-08-2007 19:00 Eindtijd: Onbekend Onze excuses voor het eventuele ongemak.
de site van NLix zegt iets heel anders ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:13 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding]
De NLix ligt eruit. dat zal het waarschijnlijk zijn.
hay guys we are tele2 and we are fucking up your internetzzquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef thedude0 het volgende:
http://forum.tele2.nl/viewtopic.php?t=16924
Alleen Tele2 heeft dit probleem. Volgens de site is het een routeringsprobleem en zou het zo snel mogelijk opgelost worden. Bij Tele2 is 'zo snel mogelijk' helaas meestal van lange duur.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:28 schreef Olep het volgende:
Ik kan 99 van de 100 keer gewoon op youtube. Ik ben bij HetNet. En de Nederlandse YouTube zuigt.
Yup, hier ook weer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hij doet het al weer 2 uur bij mij.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:47 schreef dndiek het volgende:
Ligt aan jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |