Van de site afgehaaldquote:Ik heb vanochtend gebeld met tele2.
Dit was een storing bij tele2.
de telefoniste had mij verteld dat er een bericht hierover bij mededelingen zou komen te staan van de klantenservice.
Deze mededeling staat er nog niet.
Ze wisten nog niet waardoor de storing is opgetreden en wat de oplossing zou zijn.
Het probleem doet zich voor bij .com adressen.
Maar monsterboard.nl doet het ook niet...
Mijn belangrijkste probleem hierdoor is dat ik geen World of Warcraft kan spelen.
Dus gewoon bellen met klantenservice en je storing toevoegen op de stapel....
Edit :
Ik heb bet nog even gebeld met Tele2...De storing is bekent, maar ze weten nog geen oplossing... Daarom staat deze storing ook nog niet gemeld op bij mededelingen.
De persoon aan de telefoon zei, dat zijn collega's het waarschijnlijk niet belangrijk genoeg vinden om deze storing even te melding op de website...daar staat nu alleen een storing over sms van een week geleden. Ik mag hopen dat ze deze inmiddels hebben opgelost.
Ja ik ook al de hele weekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:08 schreef Razor21 het volgende:
Vandaar vannochtend dit topic ge-opend : Youtube ligt plat.....
Vond al zo raar dat ik nergens berichtgeving zag alleen dat Hyves plat lag door een stroomstoring![]()
BTW ik zit bij Tele2.....![]()
Maar wat voor problemen hebben ze dan?
Ik moest trouwens wel weer die decoder resetten voor de zoveelste keer steeds :
connecting Server 1
![]()
![]()
Vreemd, ik vind het opeens jammer dat het geen fok.com isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:13 schreef Razor21 het volgende:
Ik zie het idd was mij geen eens opgevallen dat de .com extenties het niet deden![]()
![]()
Blij dat Fok.nl is![]()
Zeker via htpp://mail.google.com. Die doet 't bij mij ook, maar www.gmail.com niet..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:29 schreef Razor21 het volgende:
Wel vaag dat mijn Gmail het wel doet...
Ok...maar wel vreemd dat youtube.nl het dan ook weer niet doet...maar die zal ook wel gehost worden ergen in Amerika??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:30 schreef tonks het volgende:
Ja het zijn niet alle .com domeinen maar domeinen van een bepaalde server/provider oid.
Klik net jou link aan en ik kom meteen in mijn postvak terecht....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeker via htpp://mail.google.com. Die doet 't bij mij ook, maar www.gmail.com niet..
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok...maar wel vreemd dat youtube.nl het dan ook weer niet doet...maar die zal ook wel gehost worden ergen in Amerika??
ALLEEN SOMS NIET !!!1!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef veldmuis het volgende:
JA VERSATEL IS DE BESTE KEISNEL ADSL2 VOOR KEIWEINIG GELDT!!!!!!
Haquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:37 schreef veldmuis het volgende:
JA VERSATEL IS DE BESTE KEISNEL ADSL2 VOOR KEIWEINIG GELDT!!!!!!
Haquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |