Omdat ik dit filmpje even wil laten zien aan iemand : Paul de Leeuw : Bob als Sinterklaasquote:
Dan laat je dat toch zien, kneus!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ik dit filmpje even wil laten zien aan iemand : Paul de Leeuw : Bob als Sinterklaas
dan heb jij toch geen youtube nodig?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Omdat ik dit filmpje even wil laten zien aan iemand : Paul de Leeuw : Bob als Sinterklaas
Bij mij niet zowel de .nl als de .com versie niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HOAX werkt gewoon
zie je et al voor je....quote:
Nou youtube nog!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HOAX werkt gewoon
Zou niet weten waar het filmpje nog meer te vinden isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
dan heb jij toch geen youtube nodig?
http://portal.beeldengeluid.nl/quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zou niet weten waar het filmpje nog meer te vinden is
Hier ook, helaas. Wat een kankerzooi.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:32 schreef siekman het volgende:
hier doet ie het gewoon .
Volgens mij is dit gewoon een spamtopic aangezien de URL waar je over huilt ook in je sig staat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:34 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens wat zijn dit voor oplichters :
Gesponsorde Koppelingen
WwwYoutube Com
www.123video.nl Gratis video en filmpjes delen! Zoek, bekijk en plaats je video's.
Beetje de naam van youtube gebruiken voor je eigen site
Is geen spamtopic mag toch best de url van Youtube gebruiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon een spamtopic aangezien de URL waar je over huilt ook in je sig staat.
NEE RAZOR DIT IS SPAM!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |