eensch... mijn F5-toets is weer flink afgesletenquote:
quote:
Vijf minutenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
eensch... mijn F5-toets is weer flink afgesleten![]()
eerst openen, dan wikiën, dan eventueel nog edittenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb meteen de wiki aangepast!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Hier kan ik dan weer wel om lachen:
[afbeelding]
ik F5 dan ook ongeveer 90 keer per minuutquote:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk en daarin zie je het verschil tussen een master and his student!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
eerst openen, dan wikiën, dan eventueel nog editten
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik F5 dan ook ongeveer 90 keer per minuut
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk en daarin zie je het verschil tussen een master and his student!
goed gezegd Frits...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk en daarin zie je het verschil tussen een master and his student!
Wheheh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hard op weg! Maar... hij ziet er goed uit tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Je leert het nog wel hoor
... Blijven oefenen
Zou je 241 op een nieuwe regel kunnen posten, zonder | na 240?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg! Maar... hij ziet er goed uit toch
Toen ik dus zei dat ie er goed uitzag, ging ik kijken en zag dat ja! Het is inmiddels aangepast en ik ga t ff editten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je 241 op een nieuwe regel kunnen posten, zonder | na 240?
Je doet dit met een "harde enter" na 240 in de wiki
Eer-ik is hier de zeikerd hoor.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je 241 op een nieuwe regel kunnen posten, zonder | na 240?
Je doet dit met een "harde enter" na 240 in de wiki
Rekenwondermierenneukers FTWquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Trouwens M.. 90x F5-en in één minuut en telkens dus zien dat er nog geen nieuw topic is, betekent dus dat jouw browser in 2/3 sec. alles weer laadt...![]()
Daar heeft ie Peoike toch voor?quote:
Tof man! Bij het waterschap en een energieleverancier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Tof. De verhuurder heeft gebeld. Nu moeten we alleen dingen water en stroom en gas zelf gaan regelen.
Waar in vredesnaam.
Mja levert die gas en stroom?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tof man! Bij het waterschap en een energieleverancier!
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Energieleveranciers leveren beide ja!
No worries Kuuk, ik help je wel!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Ik voel me een onwijze n00b.
Gasunie, E-on, Nuon, Essent, etc.....quote:
Gewoon de tarieven (en beschikbaarheid) van deze leveranciers vergelijken en dan een keuze maken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Gasunie, E-on, Nuon, Essent, etc.....![]()
Trouwens.. JD werkt toch bij de (een) overheid... kan hij niet een mannetje inschakelen...![]()
![]()
Ik heb Scrubs aangezet. Dat werd me aangeraden..quote:
Haha, ik voelde me een beetje aangesproken omdat ik daar 15 jaar gewoon hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:40 schreef OA het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar onze Ter Aarder uithangt vandaag?![]()
Eerste werkdag @ nieuwe job wellicht?![]()
Die niet dus. Next.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan bij Brabant Water alleen een complete aansluiting aanvragen. Voor nieuwbouw.
Whehe...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, ik voelde me een beetje aangesproken omdat ik daar 15 jaar gewoon heb
Hij ging gister zuipen in Den Haag, dus die ligt daar nog op 1 oor denk ik!
Echt hè! Elke dag nog deze week!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ja, das waar ook!![]()
Alcoholist....
Is het niet zo dat we nu hier Essent Stroom opzeggen. En dan worden nota's gmaakt en standen opgenomen enzo..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die niet dus. Next.
Ken ik niet maar ik kachel zo maar eens naar berkendonk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb Scrubs aangezet. Dat werd me aangeraden..
Dat kan volgens mij ook, zou je even op de site moeten opzoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het niet zo dat we nu hier Essent Stroom opzeggen. En dan worden nota's gmaakt en standen opgenomen enzo..
En dat we in het nieuwe huissie de aansluitingen als het ware overnemen van de vorige huurder?
Ik heb gebeld. Ik ben er helemaal over uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat kan volgens mij ook, zou je even op de site moeten opzoeken.
Wat goed!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gebeld. Ik ben er helemaal over uit.
huiliequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik kachel zo maar eens naar berkendonk.![]()
ga eens een huis kopen, dat is nog veel ergerquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Nu even de lokale waterboer aan het bellen voor informatie. En morgen nog ff huisje kijken.. Ik denk dat het niet tegenvalt. De huidige huurder is heel positief. Ik ben sehr benieuwd. Ik denk dat het hem helemaal gaat worden und so.
Maar echt. Wat een hoop geregel en dingen waar je aan moet denken.
Om het nog maar niet te hebben over het werk dat vlak voor, tijdens en na de verhuizing gedaan moet worden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Nu even de lokale waterboer aan het bellen voor informatie. En morgen nog ff huisje kijken.. Ik denk dat het niet tegenvalt. De huidige huurder is heel positief. Ik ben sehr benieuwd. Ik denk dat het hem helemaal gaat worden und so.
Maar echt. Wat een hoop geregel en dingen waar je aan moet denken.
Dat is pas over een paar jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
ga eens een huis kopen, dat is nog veel erger
Ja, idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga eens een huis kopen, dat is nog veel erger
Ssst.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Om het nog maar niet te hebben over het werk dat vlak voor, tijdens en na de verhuizing gedaan moet worden...![]()
Wat zeggen nou al die mensen, als jij zegt: "Goedemorgen, met Kuukske..."quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst.. Daar wíl ik nog niet aan denken. Ik heb nu in ieder geval de gas water licht informatie die ik nodig heb.
Laat je niet gek maken Kuuk! Maar geen dingen vergeten hè!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst.. Daar wíl ik nog niet aan denken. Ik heb nu in ieder geval de gas water licht informatie die ik nodig heb.
Dan zeggen zij: Oh ja ik ken jou, jij zit vaak in KSCquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zeggen nou al die mensen, als jij zegt: "Goedemorgen, met Kuukske..."![]()
Goedemorgen mevrouw Kuukske.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
Wat zeggen nou al die mensen, als jij zegt: "Goedemorgen, met Kuukske..."![]()
Nah we zijn met z'n tweetjes. Als de één iets vergeet denkt de ander er wel aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Laat je niet gek maken Kuuk! Maar geen dingen vergeten hè!
Dat zou wel erg zijn op zich.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dan zeggen zij: Oh ja ik ken jou, jij zit vaak in KSC
Smakelijk!quote:
Rare lui...quote:
Dat zou je denken heh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef OA het volgende:
Rare lui...![]()
Ik zou toch zeggen dat het een vreemde niet alledaagse naam is!![]()
Jah..quote:
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
OA is ook niet alledaags overigens.
Ja. Eén die niet gedeeld hoeft te worden overigens.quote:
Was ik ook zeker niet van plan Petra Kuuk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Eén die niet gedeeld hoeft te worden overigens.
Blond? Lief? MSN?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Eén die niet gedeeld hoeft te worden overigens.
Werkelijkquote:
Is dat een verzoek?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Blond? Lief? MSN?!
Omg. Niet in mijn lijst.
Schande!
Ja.quote:
Nou, vooruit dan.quote:
Ik vind Petra een kutnaam.quote:
Ik ook...quote:
Kuukfok @ live . nlquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet echt een apart emailadres nemen voor Fok.
Verdulle. Da's een toffe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef OA het volgende:
Kuukfok @ live . nl
quote:
Loop je mee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet ook nog gaan sporten eigenlijk.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Nah. Ik ga zo boodschappen doen denk ik.
Wat voor msn ding?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Ik heb nu ook zon MSN ding.
Onder m'n avatar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat voor msn ding?
Ik heb mn airco lekker aangezet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb net een achtergrondje gecraft. Tis heul druk hier.
En een ventilator, krijgen we niet.
. Tering warm hier.
Gewerkt zal er worden... KEIHARD!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh dus je kunt rustig Fok!ken.
dat jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Raar ding. Dat Fok.
does zequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om Pheno ff aan te halen: Linkerdouche!
* Jo0Lz sloopt Oa's Airco.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mn airco lekker aangezet!![]()
[..]
Gewerkt zal er worden... KEIHARD!!!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik stap even op het fietsje.
Whehe...quote:
Ik ga je missenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik stap even op het fietsje.
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ben zo terug hoor.
loopsequote:
Hardlopers zijn doodlopers....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers....
Wheheh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je trouwens notie genomen van mijn nachtelijke activiteit elders? (hoe fout klinkt dit...)
Vanavond/vannacht ga ik daar overigens niets aan (kunnen) doen, omdat ik fysiek niet in de buurt van mijn pc ga zijnKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heden ochtend heb ik reeds notie genomen van jouw nachtelijke bezigheden!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wheheh....
Had je trouwens notie genomen van mijn nachtelijke activiteit elders? (hoe fout klinkt dit...)
Vanavond/vannacht ga ik daar overigens niets aan (kunnen) doen, omdat ik fysiek niet in de buurt van mijn pc ga zijn
Prima, ieder zijn smaak. Ik zal eens kijken wanneer ik dit weekeinde tijd kan vinden om wat grote bestanden in stukjes te hakken, voor de uploadquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Heden ochtend heb ik reeds notie genomen van jouw nachtelijke bezigheden!![]()
Ik vond het betreffende filmische epos echter niet in mijn straatje passen, dus zodoende heb ik er mijn harde geheugen niet mee bevuild.![]()
Smaken verschillen zeg maar!
Vertel eens MPG..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, ieder zijn smaak. Ik zal eens kijken wanneer ik dit weekeinde tijd kan vinden om wat grote bestanden in stukjes te hakken, voor de upload
Vanavond bbq, in Tilburg verder zien we de invulling van de avond wel, ik blijf iig in Tilburg maffen. Vrijdagavond de gebruikelijke zaken in Venlo (vrijwillig zijn enzo)quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel eens MPG..
Jij gaat vanavond dus de hort op!![]()
Maar hoe zit het met de volgende avonden?
Kuukske, welkom terugquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Hier ben ik weer.
goed hoor, maar lees ff je pmquote:
buikpijnquote:
Arme cross... al wat gehoord?quote:
Uitgeslapen?quote:
indd ja, maar gelukkig voel ik me best wel prima nuquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
MPG, ik las net je PM
Topic ook even gelezen, suckt behoorlijk...
geen dank, ik ben gewoon liefquote:
Ouwe zuipschuitquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idem + koppijn + brak.
Gister topavond gehad dus
[..]
Hoi kuuk
je ging vanavond op tour begreep ik?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
indd ja, maar gelukkig voel ik me best wel prima nu
Kuuk d'r nieuwe msnadres al gezien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idem + koppijn + brak.
Gister topavond gehad dus
[..]
Hoi kuuk
Zie haar profiel.quote:
Jij hebt dus een goede avond gehad? Waar ben je heen geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen?
wat dan?
ik heb echt 35 topics gemist ofzo
Jullie ziijn hard gegaan.
Daer ick, zoalsch u wellicht zult weeten, een volwaerdig waegenkenner ben, zal ick mijn blick eeven over dezer plaeten laeten gleydenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Eer, laat jij jouw deskundige licht hier eensch over schijnen!![]()
Gespot deel 41
Eerst naar den haag, daar wezen inpilsen en daarna doorgereden naar utrechtquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt dus een goede avond gehad? Waar ben je heen geweest?
Hoor ik wel vaker goede dingen over ja!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerst naar den haag, daar wezen inpilsen en daarna doorgereden naar utrecht
Effe losgegaan in filemon, wel een leipe tent is dat.
Vette shit!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
toffe platen OA, die mercedes kan me niet echt bekoren, maar die citroen is uber P+:Y
Neuh. Dit is enkelt voor de nieuwelingen die ernaar smachten mij te spreken op MSN.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
ik zie het.
Zeg mevrouw kuuk, moet k het mailadres aanpassen op msn?
ohja, ik zie het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
P+
Nee, is prima in orde ik kwootte daar nietsquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik zie het.
Tim, je kwikrieplei is kapot.
vrij leipe smilies idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, is prima in orde ik kwootte daar niets
Vage smilies wel
't is echt donders ral weer inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hardlopen was trouwens wel goed zwaar! Mede door mijn (gebrek aan) conditie, maar vooral door die warme lucht
Powernap FTWquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij leipe smilies idd.
ik ga effe pitten denk ik
Die Mercedes vind ik zelf ook niet echt fantastisch hoor, maar toch moest ik 'em ff hier ploatse!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
toffe platen OA, die mercedes kan me niet echt bekoren, maar die citroen is uber P+:Y
Joh, die kinders zijn helemaal de weg kwijt als de zon schijnt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Slapen? Met dit weer?
Zo gedraagt hij zich anders niet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Eer is ouder dan ik.
ja, ik heb vannacht amper gepit, en heb nu een brute kater, dus ik ga er effe tussen uit denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Slapen? Met dit weer?
Je wordt oud.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik heb vannacht amper gepit, en heb nu een brute kater, dus ik ga er effe tussen uit denk ik
Effe in de tuin een uurtje liggen, effe bakken
Nee heh. Eerder als een onvolwassen student in wording.quote:
We worden allemaal oudquote:
Ssst..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
We worden allemaal oud
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee heh. Eerder als een onvolwassen student in wording.
quote:
ehm, ja, dat sowiesoquote:
van dat scheitvolk wat jou steeds lastig komt vallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee heh. Eerder als een onvolwassen student in wording.
BBQen bij een vriend en zijn vriendin in Tilburg, met nog wat andere mensen, en verder zien we wel wat we de verdere avond gaan ondernemenquote:
Ligt eraan wanneer je jezelf oud vindt.quote:
Zwaaien naar Breda heh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
BBQen bij een vriend en zijn vriendin in Tilburg, met nog wat andere mensen, en verder zien we wel wat we de verdere avond gaan ondernemen
Absoluutquote:
We zullen meedenken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
BBQen bij een vriend en zijn vriendin in Tilburg, met nog wat andere mensen, en verder zien we wel wat we de verdere avond gaan ondernemen
Lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Een trio.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
We zullen meedenken!![]()
hmmmm...... iets met 3 personen...
OAquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
We zullen meedenken!![]()
hmmmm...... iets met 3 personen...
Kuuk...!!!!!quote:
Wat? Dat is toch gezellig? En met drie personen.quote:
Volgens Theo Maassen ben je oud als je blij bent dat mensen je jonger schatten. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jezelf oud vindt.
Als dat nog niet het geval is en je gaat dood, ben je niet oud geworden...![]()
Daag eer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij ligt te pitten
ik ga nu ook even onder zeil
Latur allen
Oh hou stil over verhuizen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja, ik ben verhuisdPfew wat een gedoe
Nu eindelijk internet
![]()
![]()
Ik word soms 16 of 17 geschat. Dat is niet tof.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef crossover het volgende:
Volgens Theo Maassen ben je oud als je blij bent dat mensen je jonger schatten. Daar ben ik het wel mee eens.
Wanneer?quote:
Jij, vanavond. In Tilburg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
Wanneer?
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik word soms 16 of 17 geschat. Dat is niet tof.
En dat is niet omdat ik me ernaar kleed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd... zoiets?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gezellig? En met drie personen.
Een orgie vind ik ietwat overdreven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:07 schreef OA het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd... zoiets?
ik zal het doorgeven daarquote:
* checkt fobo......quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
hoor ik nou goed dat jij er ook wel voor in bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gezellig? En met drie personen.
Maar een trio zie jij wel zitten dus?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een orgie vind ik ietwat overdreven.
Viel spass!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo, ik gaat weer eens spulletjes uit pakkenTot later mensen
![]()
![]()
JD is dan ook al bijna 30.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef OA het volgende:
* checkt fobo......
Je ziet er idd wel erg jong uit naast JD...![]()
Neuh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
hoor ik nou goed dat jij er ook wel voor in bent?
Zie boven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
Maar een trio zie jij wel zitten dus?!![]()
mmv of mvv?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Maar een trio zie jij wel zitten dus?!![]()
mmv of mvv?
Zou je niet zeggen...quote:
Oh dan wil ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
hoor ik daar een fantasietje van OA en OAdinnetje?
hfquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo, ik gaat weer eens spulletjes uit pakkenTot later mensen
![]()
![]()
Uhm. Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
hoor ik daar een fantasietje van OA en OAdinnetje?
Bij nader inzien, na Kuuk d'r antwoord!quote:
Nee heh. Het siert 'm wel. Dat oudere.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
Zou je niet zeggen...
quote:
Héél verstandig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
Uhm. Nee.
Ik haakte in op Kuuk d'r antwoorden.
Guhrapjuh.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Uhm. Nee.
Ik haakte in op Kuuk d'r antwoorden.
Bij nader inzien, na Kuuk d'r antwoord!![]()
Wat een lol hier in KSC!!quote:
Je kunt me werkelijk waar oprapen.quote:
Zondag, rond 20u bij mij thuis!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Nou OA. Geef je even een locatie en tijd door?
Nee, ik heb zwarte balkjes voor de onherkenbaarheid!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
En is het een probleem als JD filmt?
Ik zeg "lol" en geen goeie grappen!quote:
Dan kan ik nietquote:
Dat is mooi.quote:Nee, ik heb zwarte balkjes voor de onherkenbaarheid!![]()
Val je van lolligheid niet om dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:16 schreef OA het volgende:
Ik zeg "lol" en geen goeie grappen!
Nee, ik heb een hele goede bureaustoel!quote:
quote:
quote:[..]
Dat is mooi.
Nee. Die wordt hier nl niet gemeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Is het je baas al opgevallen dat je arbeidsproductiviteit drastisch is afgenomen de laatste tijd OA?
Ik zal vanavond even e.e.a. kortsluiten met mijn wederhelft. Hoewel ik mij zijn antwoord al enigszins kan indenken.quote:
Ik heb ook al mijn werk af binnen de gestelde tijd dus ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Nee. Die wordt hier nl niet gemeten.
En ik heb altijd al m'n werk af binnen de daarvoor gestelde tijd, zonder over te werken!![]()
En hoe zit het met jouw baas en zijn oplettendheid aangaande jouw produktiviteit?![]()
en dat is?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even e.e.a. kortsluiten met mijn wederhelft. Hoewel ik mij zijn antwoord al enigszins kan indenken.
Iets met "Nah".quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:22 schreef MPG het volgende:
en dat is?
O ja, overleggen met wederhelft...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even e.e.a. kortsluiten met mijn wederhelft. Hoewel ik mij zijn antwoord al enigszins kan indenken.
Jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Dan houdt het op OA.
Wat zijn we toch goed bezig hè!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook al mijn werk af binnen de gestelde tijd dus ja.
Wat doen we eraan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Spijtig. Zéér spijtig.
Nu nog iemand vinden die in dezelfde situatie verkeert!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
whehe... ik heb geen wederhelftdus ook geen overleg nodig
![]()
Brave medewerkers. Maar je weet dat ik vrij ben heh vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
Wat zijn we toch goed bezig hè!!
Ja zeker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Brave medewerkers. Maar je weet dat ik vrij ben heh vandaag.
Dat ja... en dan ook nog een "woman of the opposite sexe" isquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die in dezelfde situatie verkeert!![]()
Niets. Noppes. Nada. We laten de situatie rusten. Wellicht als we over 40 jaar door nare omstandigheden single zijn, geven we jou een blauw pilletje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
Wat doen we eraan?
Mja niet dat je denkt dat ik de hele dag niets doe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
Ja zeker!
Ja, gezellig. Vergezel ons in deze orgie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
kan niet pitten, vanavond maar bijtijds dan
Whehehe.... die Kuuk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niets. Noppes. Nada. We laten de situatie rusten. Wellicht als we over 40 jaar door nare omstandigheden single zijn, geven we jou een blauw pilletje.
Dat is pas over 130-nogwat dagen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
En je weet ook dat ik dat niet ben hè?! Zeker t/m 5 oktober...![]()
Jij en ik... dat is 2... veels te weinig dus...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Vergezel ons in deze orgie.
Je denkt toch niet dat je 'm dan nog omhoog krijgt heh OA.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
Whehehe.... die Kuuk...
Dan ben ik toch 'pas' 65....![]()
huuu.. das over 40 jaar... dan ben ik (bijna) 62quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe.... die Kuuk...
Dan ben ik toch 'pas' 65....![]()
eM is er toch ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef OA het volgende:
Jij en ik... dat is 2... veels te weinig dus...
Ouwe bok.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
huuu.. das over 40 jaar... dan ben ik (bijna) 62
Ja.quote:
Jij bent ouderquote:
Echt waar?quote:
De tijd zal het leren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je 'm dan nog omhoog krijgt heh OA.
Ja. Welgeteld 1 maand en 2 dagenquote:
Nou, als ze samen gezellig gaan kantklossen valt het wel mee toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind drie mannen en één vrouw wel een beetje beangstigend.
orgie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Vergezel ons in deze orgie.
Heb je geen leuke zus vriendin?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Deal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef OA het volgende:
De tijd zal het leren...
We spreken elkaar dan weer Kuuk!
Gaat hardquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Damn over 6 weken ben ik al jarig.
Als ik er niet tussen zit vind ik alles best.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Nou, als ze samen gezellig gaan kantklossen valt het wel mee toch?
Nah. Die zijn allemaal getrouwd enzo.quote:
Ik heb het ook liever andersom...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |