Ik ook...quote:
Kuukfok @ live . nlquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet echt een apart emailadres nemen voor Fok.
Verdulle. Da's een toffe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:34 schreef OA het volgende:
Kuukfok @ live . nl
quote:
Loop je mee?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet ook nog gaan sporten eigenlijk.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Nah. Ik ga zo boodschappen doen denk ik.
Wat voor msn ding?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
Tof. Ik heb nu ook zon MSN ding.
Onder m'n avatar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat voor msn ding?
Ik heb mn airco lekker aangezet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik heb net een achtergrondje gecraft. Tis heul druk hier.
En een ventilator, krijgen we niet.
. Tering warm hier.
Gewerkt zal er worden... KEIHARD!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh dus je kunt rustig Fok!ken.
dat jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Raar ding. Dat Fok.
does zequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om Pheno ff aan te halen: Linkerdouche!
* Jo0Lz sloopt Oa's Airco.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mn airco lekker aangezet!![]()
[..]
Gewerkt zal er worden... KEIHARD!!!![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik stap even op het fietsje.
Whehe...quote:
Ik ga je missenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik stap even op het fietsje.
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
Ben zo terug hoor.
loopsequote:
Hardlopers zijn doodlopers....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:04 schreef OA het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers....
Wheheh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je trouwens notie genomen van mijn nachtelijke activiteit elders? (hoe fout klinkt dit...)
Vanavond/vannacht ga ik daar overigens niets aan (kunnen) doen, omdat ik fysiek niet in de buurt van mijn pc ga zijnKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heden ochtend heb ik reeds notie genomen van jouw nachtelijke bezigheden!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wheheh....
Had je trouwens notie genomen van mijn nachtelijke activiteit elders? (hoe fout klinkt dit...)
Vanavond/vannacht ga ik daar overigens niets aan (kunnen) doen, omdat ik fysiek niet in de buurt van mijn pc ga zijn
Prima, ieder zijn smaak. Ik zal eens kijken wanneer ik dit weekeinde tijd kan vinden om wat grote bestanden in stukjes te hakken, voor de uploadquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Heden ochtend heb ik reeds notie genomen van jouw nachtelijke bezigheden!![]()
Ik vond het betreffende filmische epos echter niet in mijn straatje passen, dus zodoende heb ik er mijn harde geheugen niet mee bevuild.![]()
Smaken verschillen zeg maar!
Vertel eens MPG..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, ieder zijn smaak. Ik zal eens kijken wanneer ik dit weekeinde tijd kan vinden om wat grote bestanden in stukjes te hakken, voor de upload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |