Nee heh. Het siert 'm wel. Dat oudere.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
Zou je niet zeggen...
quote:
Héél verstandig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
Uhm. Nee.
Ik haakte in op Kuuk d'r antwoorden.
Guhrapjuh.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:13 schreef OA het volgende:
[..]
Uhm. Nee.
Ik haakte in op Kuuk d'r antwoorden.
Bij nader inzien, na Kuuk d'r antwoord!![]()
Wat een lol hier in KSC!!quote:
Je kunt me werkelijk waar oprapen.quote:
Zondag, rond 20u bij mij thuis!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
Nou OA. Geef je even een locatie en tijd door?
Nee, ik heb zwarte balkjes voor de onherkenbaarheid!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Kuukske het volgende:
En is het een probleem als JD filmt?
Ik zeg "lol" en geen goeie grappen!quote:
Dan kan ik nietquote:
Dat is mooi.quote:Nee, ik heb zwarte balkjes voor de onherkenbaarheid!![]()
Val je van lolligheid niet om dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:16 schreef OA het volgende:
Ik zeg "lol" en geen goeie grappen!
Nee, ik heb een hele goede bureaustoel!quote:
quote:
quote:[..]
Dat is mooi.
Nee. Die wordt hier nl niet gemeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Is het je baas al opgevallen dat je arbeidsproductiviteit drastisch is afgenomen de laatste tijd OA?
Ik zal vanavond even e.e.a. kortsluiten met mijn wederhelft. Hoewel ik mij zijn antwoord al enigszins kan indenken.quote:
Ik heb ook al mijn werk af binnen de gestelde tijd dus ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef OA het volgende:
Nee. Die wordt hier nl niet gemeten.
En ik heb altijd al m'n werk af binnen de daarvoor gestelde tijd, zonder over te werken!![]()
En hoe zit het met jouw baas en zijn oplettendheid aangaande jouw produktiviteit?![]()
en dat is?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even e.e.a. kortsluiten met mijn wederhelft. Hoewel ik mij zijn antwoord al enigszins kan indenken.
Iets met "Nah".quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:22 schreef MPG het volgende:
en dat is?
O ja, overleggen met wederhelft...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal vanavond even e.e.a. kortsluiten met mijn wederhelft. Hoewel ik mij zijn antwoord al enigszins kan indenken.
Jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Dan houdt het op OA.
Wat zijn we toch goed bezig hè!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ook al mijn werk af binnen de gestelde tijd dus ja.
Wat doen we eraan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Spijtig. Zéér spijtig.
Nu nog iemand vinden die in dezelfde situatie verkeert!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef MPG het volgende:
whehe... ik heb geen wederhelftdus ook geen overleg nodig
![]()
Brave medewerkers. Maar je weet dat ik vrij ben heh vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
Wat zijn we toch goed bezig hè!!
Ja zeker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Brave medewerkers. Maar je weet dat ik vrij ben heh vandaag.
Dat ja... en dan ook nog een "woman of the opposite sexe" isquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die in dezelfde situatie verkeert!![]()
Niets. Noppes. Nada. We laten de situatie rusten. Wellicht als we over 40 jaar door nare omstandigheden single zijn, geven we jou een blauw pilletje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef OA het volgende:
Wat doen we eraan?
Mja niet dat je denkt dat ik de hele dag niets doe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
Ja zeker!
Ja, gezellig. Vergezel ons in deze orgie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
kan niet pitten, vanavond maar bijtijds dan
Whehehe.... die Kuuk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niets. Noppes. Nada. We laten de situatie rusten. Wellicht als we over 40 jaar door nare omstandigheden single zijn, geven we jou een blauw pilletje.
Dat is pas over 130-nogwat dagen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
En je weet ook dat ik dat niet ben hè?! Zeker t/m 5 oktober...![]()
Jij en ik... dat is 2... veels te weinig dus...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Vergezel ons in deze orgie.
Je denkt toch niet dat je 'm dan nog omhoog krijgt heh OA.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
Whehehe.... die Kuuk...
Dan ben ik toch 'pas' 65....![]()
huuu.. das over 40 jaar... dan ben ik (bijna) 62quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe.... die Kuuk...
Dan ben ik toch 'pas' 65....![]()
eM is er toch ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef OA het volgende:
Jij en ik... dat is 2... veels te weinig dus...
Ouwe bok.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
huuu.. das over 40 jaar... dan ben ik (bijna) 62
Ja.quote:
Jij bent ouderquote:
Echt waar?quote:
De tijd zal het leren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je 'm dan nog omhoog krijgt heh OA.
Ja. Welgeteld 1 maand en 2 dagenquote:
Nou, als ze samen gezellig gaan kantklossen valt het wel mee toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind drie mannen en één vrouw wel een beetje beangstigend.
orgie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Vergezel ons in deze orgie.
Heb je geen leuke zus vriendin?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Deal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef OA het volgende:
De tijd zal het leren...
We spreken elkaar dan weer Kuuk!
Gaat hardquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Damn over 6 weken ben ik al jarig.
Als ik er niet tussen zit vind ik alles best.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Nou, als ze samen gezellig gaan kantklossen valt het wel mee toch?
Nah. Die zijn allemaal getrouwd enzo.quote:
Ik heb het ook liever andersom...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |