geen dank, ik ben gewoon liefquote:
Ouwe zuipschuitquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idem + koppijn + brak.
Gister topavond gehad dus
[..]
Hoi kuuk
je ging vanavond op tour begreep ik?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
indd ja, maar gelukkig voel ik me best wel prima nu
Kuuk d'r nieuwe msnadres al gezien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idem + koppijn + brak.
Gister topavond gehad dus
[..]
Hoi kuuk
Zie haar profiel.quote:
Jij hebt dus een goede avond gehad? Waar ben je heen geweest?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
neen?
wat dan?
ik heb echt 35 topics gemist ofzo
Jullie ziijn hard gegaan.
Daer ick, zoalsch u wellicht zult weeten, een volwaerdig waegenkenner ben, zal ick mijn blick eeven over dezer plaeten laeten gleydenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef OA het volgende:
Eer, laat jij jouw deskundige licht hier eensch over schijnen!![]()
Gespot deel 41
Eerst naar den haag, daar wezen inpilsen en daarna doorgereden naar utrechtquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij hebt dus een goede avond gehad? Waar ben je heen geweest?
Hoor ik wel vaker goede dingen over ja!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerst naar den haag, daar wezen inpilsen en daarna doorgereden naar utrecht
Effe losgegaan in filemon, wel een leipe tent is dat.
Vette shit!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
toffe platen OA, die mercedes kan me niet echt bekoren, maar die citroen is uber P+:Y
Neuh. Dit is enkelt voor de nieuwelingen die ernaar smachten mij te spreken op MSN.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
ik zie het.
Zeg mevrouw kuuk, moet k het mailadres aanpassen op msn?
ohja, ik zie het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
P+
Nee, is prima in orde ik kwootte daar nietsquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik zie het.
Tim, je kwikrieplei is kapot.
vrij leipe smilies idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, is prima in orde ik kwootte daar niets
Vage smilies wel
't is echt donders ral weer inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hardlopen was trouwens wel goed zwaar! Mede door mijn (gebrek aan) conditie, maar vooral door die warme lucht
Powernap FTWquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij leipe smilies idd.
ik ga effe pitten denk ik
Die Mercedes vind ik zelf ook niet echt fantastisch hoor, maar toch moest ik 'em ff hier ploatse!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
toffe platen OA, die mercedes kan me niet echt bekoren, maar die citroen is uber P+:Y
Joh, die kinders zijn helemaal de weg kwijt als de zon schijnt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Slapen? Met dit weer?
Zo gedraagt hij zich anders niet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:52 schreef Kuukske het volgende:
Eer is ouder dan ik.
ja, ik heb vannacht amper gepit, en heb nu een brute kater, dus ik ga er effe tussen uit denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Slapen? Met dit weer?
Je wordt oud.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik heb vannacht amper gepit, en heb nu een brute kater, dus ik ga er effe tussen uit denk ik
Effe in de tuin een uurtje liggen, effe bakken
Nee heh. Eerder als een onvolwassen student in wording.quote:
We worden allemaal oudquote:
Ssst..quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef crossover het volgende:
We worden allemaal oud
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee heh. Eerder als een onvolwassen student in wording.
quote:
ehm, ja, dat sowiesoquote:
van dat scheitvolk wat jou steeds lastig komt vallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee heh. Eerder als een onvolwassen student in wording.
BBQen bij een vriend en zijn vriendin in Tilburg, met nog wat andere mensen, en verder zien we wel wat we de verdere avond gaan ondernemenquote:
Ligt eraan wanneer je jezelf oud vindt.quote:
Zwaaien naar Breda heh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
BBQen bij een vriend en zijn vriendin in Tilburg, met nog wat andere mensen, en verder zien we wel wat we de verdere avond gaan ondernemen
Absoluutquote:
We zullen meedenken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
BBQen bij een vriend en zijn vriendin in Tilburg, met nog wat andere mensen, en verder zien we wel wat we de verdere avond gaan ondernemen
Lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Een trio.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
We zullen meedenken!![]()
hmmmm...... iets met 3 personen...
OAquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:03 schreef OA het volgende:
[..]
We zullen meedenken!![]()
hmmmm...... iets met 3 personen...
Kuuk...!!!!!quote:
Wat? Dat is toch gezellig? En met drie personen.quote:
Volgens Theo Maassen ben je oud als je blij bent dat mensen je jonger schatten. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je jezelf oud vindt.
Als dat nog niet het geval is en je gaat dood, ben je niet oud geworden...![]()
Daag eer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij ligt te pitten
ik ga nu ook even onder zeil
Latur allen
Oh hou stil over verhuizen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ja, ik ben verhuisdPfew wat een gedoe
Nu eindelijk internet
![]()
![]()
Ik word soms 16 of 17 geschat. Dat is niet tof.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef crossover het volgende:
Volgens Theo Maassen ben je oud als je blij bent dat mensen je jonger schatten. Daar ben ik het wel mee eens.
Wanneer?quote:
Jij, vanavond. In Tilburg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
Wanneer?
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik word soms 16 of 17 geschat. Dat is niet tof.
En dat is niet omdat ik me ernaar kleed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd... zoiets?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gezellig? En met drie personen.
Een orgie vind ik ietwat overdreven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:07 schreef OA het volgende:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd... zoiets?
ik zal het doorgeven daarquote:
* checkt fobo......quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
hoor ik nou goed dat jij er ook wel voor in bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch gezellig? En met drie personen.
Maar een trio zie jij wel zitten dus?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een orgie vind ik ietwat overdreven.
Viel spass!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo, ik gaat weer eens spulletjes uit pakkenTot later mensen
![]()
![]()
JD is dan ook al bijna 30.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:09 schreef OA het volgende:
* checkt fobo......
Je ziet er idd wel erg jong uit naast JD...![]()
Neuh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef MPG het volgende:
hoor ik nou goed dat jij er ook wel voor in bent?
Zie boven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
Maar een trio zie jij wel zitten dus?!![]()
mmv of mvv?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Maar een trio zie jij wel zitten dus?!![]()
mmv of mvv?
Zou je niet zeggen...quote:
Oh dan wil ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
hoor ik daar een fantasietje van OA en OAdinnetje?
hfquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Zo, ik gaat weer eens spulletjes uit pakkenTot later mensen
![]()
![]()
Uhm. Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
hoor ik daar een fantasietje van OA en OAdinnetje?
Bij nader inzien, na Kuuk d'r antwoord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |