eensch... mijn F5-toets is weer flink afgesletenquote:
quote:
Vijf minutenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
eensch... mijn F5-toets is weer flink afgesleten![]()
eerst openen, dan wikiën, dan eventueel nog edittenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb meteen de wiki aangepast!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Hier kan ik dan weer wel om lachen:
[afbeelding]
ik F5 dan ook ongeveer 90 keer per minuutquote:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk en daarin zie je het verschil tussen een master and his student!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
eerst openen, dan wikiën, dan eventueel nog editten
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef MPG het volgende:
[..]
ik F5 dan ook ongeveer 90 keer per minuut
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk en daarin zie je het verschil tussen een master and his student!
goed gezegd Frits...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kijk en daarin zie je het verschil tussen een master and his student!
Wheheh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hard op weg! Maar... hij ziet er goed uit tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Je leert het nog wel hoor
... Blijven oefenen
Zou je 241 op een nieuwe regel kunnen posten, zonder | na 240?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg! Maar... hij ziet er goed uit toch
Toen ik dus zei dat ie er goed uitzag, ging ik kijken en zag dat ja! Het is inmiddels aangepast en ik ga t ff editten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je 241 op een nieuwe regel kunnen posten, zonder | na 240?
Je doet dit met een "harde enter" na 240 in de wiki
Eer-ik is hier de zeikerd hoor.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou je 241 op een nieuwe regel kunnen posten, zonder | na 240?
Je doet dit met een "harde enter" na 240 in de wiki
Rekenwondermierenneukers FTWquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef OA het volgende:
Trouwens M.. 90x F5-en in één minuut en telkens dus zien dat er nog geen nieuw topic is, betekent dus dat jouw browser in 2/3 sec. alles weer laadt...![]()
Daar heeft ie Peoike toch voor?quote:
Tof man! Bij het waterschap en een energieleverancier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Tof. De verhuurder heeft gebeld. Nu moeten we alleen dingen water en stroom en gas zelf gaan regelen.
Waar in vredesnaam.
Mja levert die gas en stroom?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tof man! Bij het waterschap en een energieleverancier!
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Energieleveranciers leveren beide ja!
No worries Kuuk, ik help je wel!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet. Ik voel me een onwijze n00b.
Gasunie, E-on, Nuon, Essent, etc.....quote:
Gewoon de tarieven (en beschikbaarheid) van deze leveranciers vergelijken en dan een keuze maken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef OA het volgende:
[..]
Gasunie, E-on, Nuon, Essent, etc.....![]()
Trouwens.. JD werkt toch bij de (een) overheid... kan hij niet een mannetje inschakelen...![]()
![]()
Ik heb Scrubs aangezet. Dat werd me aangeraden..quote:
Haha, ik voelde me een beetje aangesproken omdat ik daar 15 jaar gewoon hebquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:40 schreef OA het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar onze Ter Aarder uithangt vandaag?![]()
Eerste werkdag @ nieuwe job wellicht?![]()
Die niet dus. Next.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan bij Brabant Water alleen een complete aansluiting aanvragen. Voor nieuwbouw.
Whehe...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, ik voelde me een beetje aangesproken omdat ik daar 15 jaar gewoon heb
Hij ging gister zuipen in Den Haag, dus die ligt daar nog op 1 oor denk ik!
Echt hè! Elke dag nog deze week!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Ja, das waar ook!![]()
Alcoholist....
Is het niet zo dat we nu hier Essent Stroom opzeggen. En dan worden nota's gmaakt en standen opgenomen enzo..quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Die niet dus. Next.
Ken ik niet maar ik kachel zo maar eens naar berkendonk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb Scrubs aangezet. Dat werd me aangeraden..
Dat kan volgens mij ook, zou je even op de site moeten opzoeken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het niet zo dat we nu hier Essent Stroom opzeggen. En dan worden nota's gmaakt en standen opgenomen enzo..
En dat we in het nieuwe huissie de aansluitingen als het ware overnemen van de vorige huurder?
Ik heb gebeld. Ik ben er helemaal over uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dat kan volgens mij ook, zou je even op de site moeten opzoeken.
Wat goed!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb gebeld. Ik ben er helemaal over uit.
huiliequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik kachel zo maar eens naar berkendonk.![]()
ga eens een huis kopen, dat is nog veel ergerquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Nu even de lokale waterboer aan het bellen voor informatie. En morgen nog ff huisje kijken.. Ik denk dat het niet tegenvalt. De huidige huurder is heel positief. Ik ben sehr benieuwd. Ik denk dat het hem helemaal gaat worden und so.
Maar echt. Wat een hoop geregel en dingen waar je aan moet denken.
Om het nog maar niet te hebben over het werk dat vlak voor, tijdens en na de verhuizing gedaan moet worden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Jep. Nu even de lokale waterboer aan het bellen voor informatie. En morgen nog ff huisje kijken.. Ik denk dat het niet tegenvalt. De huidige huurder is heel positief. Ik ben sehr benieuwd. Ik denk dat het hem helemaal gaat worden und so.
Maar echt. Wat een hoop geregel en dingen waar je aan moet denken.
Dat is pas over een paar jaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
ga eens een huis kopen, dat is nog veel erger
Ja, idd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga eens een huis kopen, dat is nog veel erger
Ssst.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:14 schreef OA het volgende:
Om het nog maar niet te hebben over het werk dat vlak voor, tijdens en na de verhuizing gedaan moet worden...![]()
Wat zeggen nou al die mensen, als jij zegt: "Goedemorgen, met Kuukske..."quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst.. Daar wíl ik nog niet aan denken. Ik heb nu in ieder geval de gas water licht informatie die ik nodig heb.
Laat je niet gek maken Kuuk! Maar geen dingen vergeten hè!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ssst.. Daar wíl ik nog niet aan denken. Ik heb nu in ieder geval de gas water licht informatie die ik nodig heb.
Dan zeggen zij: Oh ja ik ken jou, jij zit vaak in KSCquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zeggen nou al die mensen, als jij zegt: "Goedemorgen, met Kuukske..."![]()
Goedemorgen mevrouw Kuukske.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
Wat zeggen nou al die mensen, als jij zegt: "Goedemorgen, met Kuukske..."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |