en vervolgens houdt hij die frikandel in het vuur en zegt: "dit is Nena" (ehm...Brian...die is alweer een tijdje weg hoor. Complexje?)quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef Soho het volgende:
Eerste leuke grapje van Brian: Huub heeft de toneelhaak gevonden.
Morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Donnie29 het volgende:
Trivia vraag: Wanneer zal Amanda haar benen spreiden voor Mitch?
Wellicht is ie blij dat ie van haar af is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:52 schreef lorence1 het volgende:
[..]
![]()
ik verheug me al op brians reactie![]()
een normaal mens wel iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wellicht is ie blij dat ie van haar af is.
Eigenlijk heeft ze het al gedaan...ze neukt met Brian en denkt ondertussen aan alle mannen die ze nog meer leuk vindtquote:
Heb je voor de streams betaald?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef maril het volgende:
Huub zal zometeen wel weer los komen achter de brede rug van Jaap.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
Is de baseball van Huub;s broertje verbrand?
Het meeste wat ze doen heeft hij verzonnen maar is hem juist verbodenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:05 schreef farceman het volgende:
Huub bedenkt ooke cht niks terug ofzo he
Animeermeisje van de COS!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
[..]
BSOL maakte de caps snel achter elkaar en vroeg toen wie het kon animeren![]()
Ik vind de totale verzameling (3 posters) eigenlijk best Update-waardig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij mocht niks doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:05 schreef farceman het volgende:
Is ook beter dat hij dat niet nu doet. BEAN wilt zich nu oppermachtig, terror zal geen effect hebben. Doe dat vannacht dan maar wanneer ze doodmoe in hun bedje liggen (ze zijn tenslotte al de hele avond bezig...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:05 schreef farceman het volgende:
hij heeft toch een gitaar kapot geslagen? Of niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij mocht niks doen.
Dus de bedoeling is weer effe Huub pakken.
Japio doet ook effe niks tegen bean.
Een gitaar die geen persoonlijk eigendom was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
hij heeft toch een gitaar kapot geslagen? Of niet?
Dan verdienen ze dus een sanctie....quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:09 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoor dus net van Huub, dat hij geen persoonlijke eigendommen mocht verbranden, dan zijn nu dus Brian, Natasja, Eric en Amandelletje te ver gegaan, want die ballen waren persoonlijk eigendom, die gitaar niet, want de gitaar van Brian was al achter, deze was van de kooi net als de piano.
Gekkiequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan verdienen ze dus een sanctie....![]()
Wat bedoel je met "(3 posters)" ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de totale verzameling (3 posters) eigenlijk best Update-waardig.
Nee houtblokken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
Blijven ze nu spullen van Huub en Lieke aanslepen?
Hopelijk loopt hij eerder jankend die poort uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:11 schreef patist het volgende:
ik zeg dat erik eruit ligt de komende stem-ronde
Spannendquote:
Huub had toestemming van Brian. Kijk maar, bericht op de TIEN sitequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
hij heeft toch een gitaar kapot geslagen? Of niet?
quote:20:21 - De terror begint!
“Brian! We hebben een cadeautje voor je!”, roept Jaap. Samen met Huub gaat hij naar Brian. “Laat maar zien!”, zegt Brian. En dan ziet de Antilliaan dat z’n gitaar is beklad. “Breek hem dan!”, zegt Brian uitdagend tegen Huub. En dat laat de Oldenzaler zich natuurlijk geen twee keer zeggen. Met een groots gebaar ramt hij de gitaar van Brian aan flarden, voor de neus van de Antilliaan. Brian reageert redelijk koel en Huub wandelt triomfantelijk naar de gameroom. Dit gaat niet goed aflopen…
Drie mensen hebben er caps van gemaakt. Ik heb trouwens weer een fillempie gepost van jouw caps.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "(3 posters)" ?
En weer goed geluktquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:13 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/80285eb7dd.gif]afbeelding][/url]
Bovendien wil ik gewoon dat hij vervangen wordt en niet dat hij een lege plek achterlaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hopelijk loopt hij eerder jankend die poort uit.
Nog drie weken tegen die kop aankijken is te veel.
Nee, optimalisatie naar gif. Gif kent maar 256 kleuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En weer goed gelukt![]()
Hoe komt het dat de caps vreemde kleurvlekken hebben gekregen ? Verkleinen ?
Wij allen wensen jou welterustenquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:21 schreef Frasier het volgende:
Morgen weer vroeg op
Slaap lekker Disana![]()
Feitelijk hebben ze het allemaal leuk gehad. Behalve Eric.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het waren woeste TERROR plannen voor vanavond ..... Och, het was wel leuk, maar nix TERROR !
/ot Probeer een custom palet. Er zitten voornamelijk donkere tinten in, dus dat wordt nog mooier. /otquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, optimalisatie naar gif. Gif kent maar 256 kleuren.
Ik heb een middenweg gekozen tussen redelijke kwaliteit en filesize. Het moet wel een beetje snel laden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
/ot Probeer een custom palet. Er zitten voornamelijk donkere tinten in, dus dat wordt nog mooier. /ot
Jij zit te springen om weer een 24-uurs ban, is het niet? Het is vleiend wat jij voor me over hebtquote:
Nee eigenlijk niet. Ik vind dat 't wel weer genoeg geweest is met de pret.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit te springen om weer een 24-uurs ban, is het niet? Het is vleiend wat jij voor me over hebt![]()
Ze is minder aan het zeiken, dat waardeer ik wel, maar verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:39 schreef Soury het volgende:
Ik ga Lieke steeds meer waarderen en Huub steeds minder.![]()
Ja das waar, dat gezeik ben ik beu maar ze word wel sterker. Hoop eigenlijk dat dat geplak met Huub snel over is dan krijgen we een heel ander plaatjequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze is minder aan het zeiken, dat waardeer ik wel, maar verder![]()
Dat zal wel in verband met wegstemmen zijn, denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nou dat Huub Eric wil isoleren en een coup op de masterbedroom plannen? Het isoleren ontgaat me in deze...
Ik hoop het ! Maar betwijfel of ze wel echt genoeg in huis heeft. Echt een nadeel is dat ze dingen niet snel genoeg doorheeft of begrijpt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das waar, dat gezeik ben ik beu maar ze word wel sterker. Hoop eigenlijk dat dat geplak met Huub snel over is dan krijgen we een heel ander plaatje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt veel op een vakantie-camping plaatje : "Dhr en Mevr Brainless, neefje komt op bezoek"
[afbeelding]
Notquote:
Huub wil EN isoloren EN de masterbedroom pakken. Twee dingen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nou dat Huub Eric wil isoleren en een coup op de masterbedroom plannen? Het isoleren ontgaat me in deze...
Ton ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Zou hij morgen vrij zijn, denk je.
Eric: Het is te hopen. Ik heb wel respect hoor.
Natasia: Zeker weten.
Waar gaat dat over?
Eerder vanavond spraken ze over een lichtman, die al vanaf vanmorgen vroeg bezig was geweest met de lampen voor de promo-opname. Ik gok dat het daar over gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Zou hij morgen vrij zijn, denk je.
Eric: Het is te hopen. Ik heb wel respect hoor.
Natasia: Zeker weten.
Waar gaat dat over?
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder vanavond spraken ze over een lichtman, die al vanaf vanmorgen vroeg bezig was geweest met de lampen voor de promo-opname. Ik gok dat het daar over gaat.
Zou ook Ton kunnen zijnquote:
Ja, ik las je antwoord, zei al dat ik er ook aan dacht. Maar zou Eric die hint begrijpen, dat blijft dan toch de vraag. Het zal inderdaad wel over iemand anders gaan.quote:
Ik begin steeds meer te geloven dat er meer gestuurd wordt dan we denken.... Eric was in principe exit en nu kan die gewoon weer 'bonden' bij BAN... Ik begrijp de tactiek van Huub in deze anders totaal niet....quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub wil EN isoloren EN de masterbedroom pakken. Twee dingen.
Eric probeert de hele dag in de buurt van Natasia te blijven. Hij volgt haar letterlijk op de voet. Met 'isoleren' bedoeld Huub dat hij soms Eric wil weglokken bij Natasia en dan verbaal stevig aanpakken. Met Natasia erbij lukt dat niet.
Nee bedoel die lampjes man. Ton is toch voor de klusjes ...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik las je antwoord, zei al dat ik er ook aan dacht. Maar zou Eric die hint begrijpen, dat blijft dan toch de vraag. Het zal inderdaad wel over iemand anders gaan.
Huub loopt nu als een hondje achter Lieke aan. Kruipt bijna in haar k..., want zo lief als hij nu voor haar is, is hij nog nooit geweest. Huub is aan het redden wat er te redden valt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:48 schreef maril het volgende:
Als Huub nog langer aan Lieke blijft hangen raakt hij steeds meer en meer geisoleerd, het lijkt wel of Lieke hem helemaal voor hemzelf wil houden.
Ik hoop dat Lieke hem dumptquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Huub loopt nu als een hondje achter Lieke aan. Kruipt bijna in haar k..., want zo lief als hij nu voor haar is, is hij nog nooit geweest. Huub is aan het redden wat er te redden valt.
Japio begon met : "Weet je, eigenlijk ben ik een heel gevoelig mens ...." en dan weet je in feite al dat hij de rest van het verhaal gewoon zit te f*cken. Hij is erg goed de indruk te wekken met Natasia / Brian / Eric mee te lullen. En zodra het saai wordt gaat hij 'even pissen' en loopt gewoon weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat hij Huub best wel zwak vindt. Als Lieke het inziet, heeft Huub een probleem. Natasia zegt dat Jaap ook met 'jeweetwelwie' praat en goed gaat.
Waarom in vredesnaamquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst gesmsd(?) Voor Huub! Ik ben beaus!![]()
Ja ja. Maar ik geef direkt weer wat er wordt gezegd - voor de ochtend- en middaglezersquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio begon met : "Weet je, eigenlijk ben ik een heel gevoelig mens ...." en dan weet je in feite al dat hij de rest van het verhaal gewoon zit te f*cken. Hij is erg goed de indruk te wekken met Natasia / Brian / Eric mee te lullen. En zodra het saai wordt gaat hij 'even pissen' en loopt gewoon weg.
Ja en Kliekoquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Natasia noemt Lieke een 'kuthola'.
Bij mij heeft Huub het al een tijd afgedaan, ik snap die pro Huub stemming hier ook niet zo ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Hij eet slecht, hij rookt en drinkt te veel (5 glazen alcohol op een dag is nog steeds veel en nog is dat niet genoeg voor 'm), hij gaat er met de dag slechter uitzien, hij stelt zich veels te afhankelijk op van Jaap en Lieke, voert zelf bijna niks meer uit, maar laat dat doen doen hun. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit. En niet eens omdat de rest hem eruitstemt, maar omdat hij het gewoon niet meer trekt.
Verklaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef Rudieh het volgende:
*kuch*
Dat fluiten en zingen elke nacht is ook super flauw. Is weer 1 van haar trucjes om aan haar vriendje te bewijzen hoe goed ze wel niet is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub zegt net, dat ie ook niet gestoord wil worden tijdens het neuken, nadat Lieke heel flauw bezig is tegen A'Del en Brainless, die een sessie konijnen aan het opzetten waren.
Tja, Brainless onthoud alle zwakheden en zal ook de volgende keer bij hen in de aanval gaan tijdens de koniijnparty van Huub en Lieke.![]()
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit.
ik heb hetzelfde, huub was altijd mijn favoriet, maar de laatste weken vind ik hem helemaal niks meer. vind de rest overigens ook niks...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mij heeft Huub het al een tijd afgedaan, ik snap die pro Huub stemming hier ook niet zo ?
En mag ook niet meer, anders kost het hem zijn hoofdprijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.
En die agressie siert hem niet.....
Vind het echt jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Hij eet slecht, hij rookt en drinkt te veel (5 glazen alcohol op een dag is nog steeds veel en nog is dat niet genoeg voor 'm), hij gaat er met de dag slechter uitzien, hij stelt zich veels te afhankelijk op van Jaap en Lieke, voert zelf bijna niks meer uit, maar laat dat doen doen hun. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit. En niet eens omdat de rest hem eruitstemt, maar omdat hij het gewoon niet meer trekt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer.
Sylvia moest er gewoon uit om Lieke erin te krijgen.
Sinsdien is Huub langzaam aan het kapot gaan.
En de anderen ruiken bloed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:16 schreef Day het volgende:
Grappig om te zien eigenlijk dat nu agressie en uitlokking tot fysiek geweld niet meer mag, hij eigenlijk instort.
Ja, en ? Doel is toch om Eric eruit te krijgen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
De grap is nu dat Lieke en Huub de master bedroom zo kunnen inpikken. Natasia stelt Eric namelijk voor morgen naast haar te komen slapen en Eric zegt ja.
Lieke en Huub willen de master bedroom voor zichzelfquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Donnie29 het volgende:
Ik snap de actie van Jaap ook niet echt..
Tja en in combinatie met zijn grootheidswaanzin en eerlijkheid wordt dat snel zijn ondergang, vrees ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.
En die agressie siert hem niet.....
Geweldig van Japio !!! Eric durft niet eens meer in de masterbedroom te gaan slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt nu dat hij baalt van het plan Eric in de master bedroom te isoleren.
Ben bang dat Jaap een byzonder slim spel speelt ... Ik mag hem persoonlijk niet zo maar dat zou ook nog wel es kunnen veranderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap deze actie van Japio eigenlijk niet zo![]()
ik denk dat jaap toch nog steeds meer met brian heeft dan met huub, gewoon omdat brian direct aardig tegen hem deed en huub niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Lees mijn andere berichtjequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, en ? Doel is toch om Eric eruit te krijgen ?
Tuurlijk wel, die wil de masterbedroom alleen. En Eric is nu bang boven geisolleerd te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
ik denk dat jaap uiteindelijk onverwachts de doodsteek aan huub geeftquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Jaap een byzonder slim spel speelt ... Ik mag hem persoonlijk niet zo maar dat zou ook nog wel es kunnen veranderen.
Snap er ook niks meer van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Doet die nooit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:19 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik denk dat jaap uiteindelijk onverwachts de doodsteek aan huub geeft
Ja, maar nu weet hij van het plan en zal hij alleen nog maar meer in de buurt van Natasia blijven. Het is en blijft een naloper...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:19 schreef farceman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die wil de masterbedroom alleen. En Eric is nu bang boven geisolleerd te worden
Het doel was de masterbedroom van eric veroveren. Doel bereiktquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet hij van het plan en zal hij alleen nog maar meer in de buurt van Natasia blijven. Het is en blijft een naloper...
Maar hoofddoel was om Eric de villa uit te werken. Dat gaat zo niet lukken. Leuk zo'n subdoeltje, maar schiet niet echt op... (en ik ben Eric ondertussen spuugzat !)quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het doel was de masterbedroom van eric veroveren. Doel bereikt
Dit plan heeft geen ander doel. Gewoon lekker de masterbedroom en de 'ongeschreven macht' die daar van uitgaat. Eric hechtte best wel aan die kamer, hij was zelfs bereid om naast ransjaap te gaan slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:23 schreef Day het volgende:
OK, plan gaat dus werken. Maar ik snap niet wat ze ermee willen bereiken. Dan hebben ze de masterroom? En dan? Volgens mij heb je Eric daar niet echt mee.
Eric vindt ook dat Huub vandaag bij hem slijmde. Toch zouden ze met elkaar beter af zijn; die vriendschap heeft aardig lang geduurd tenslotte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Huub vindt Eric zwak, Eric vindt Huub zwak.
Ze hebben beide gelijk
Want ondanks hun grote bekken, voelen ze zich beide onzeker.
Dat gaat wel lukken hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar hoofddoel was om Eric de villa uit te werken. Dat gaat zo niet lukken. Leuk zo'n subdoeltje, maar schiet niet echt op... (en ik ben Eric ondertussen spuugzat !)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
Huub zegt dat hij geen enkele reden heeft om Jaap te wantrouwen. Nou dat is in mijn ogen een grote fout.
Ja dat hoorde ik ook. Nog ff snel voor bedtime he ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:27 schreef Day het volgende:
En Huub vertelt Lieke nog maar 'ns schijnheilig dat hij haar vertrouwt.
Die jongen kan zó liegen! Ongelooflijk dat men hem als 'eerlijk' bestempeld.
Oh, hij houdt ook nog van haar!
Ik zie twee mogelijkheden. Eric wordt verder 'afgebroken' en vertrekt zelf. En anders keert hij terug naar de Huub-groep. Zo makkelijk als hij in 3 dagen naar BAN vluchtte, zo makkelijk vlucht hij ook weer terug. De stemming is pas over 3 weken, er kan nog heeeeel veel gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric vindt ook dat Huub vandaag bij hem slijmde. Toch zouden ze met elkaar beter af zijn; die vriendschap heeft aardig lang geduurd tenslotte.
Ja, ik heb ze gezien. Ik weet niet wat hij krijgt, maar heb niet het idee dat het erg goed werkt. Snap dan ook niet dat dit hele plan door achter opgezet wordt. Die gozer is duidelijk te zwak voor dit spel. Wellicht willen ze het met 3 weken verlengen zodat ze geen vervanger voor hem hoeven te zoeken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor.
Eric kan niet veel meer hebben, heb je die ogen gezien?
Als DGK een uitje voor hen samen zou arrangeren, zou de vriendschap volgens mij zo opnieuw beklonken zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie twee mogelijkheden. Eric wordt verder 'afgebroken' en vertrekt zelf. En anders keert hij terug naar de Huub-groep. Zo makkelijk als hij in 3 dagen naar BAN vluchtte, zo makkelijk vlucht hij ook weer terug. De stemming is pas over 3 weken, er kan nog heeeeel veel gebeuren.
Ja, Huub is en blijft eerlijk. Zolang hij een piemol heeft en Lieke in z'n bed wil liggen, zal hij van haar houdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:27 schreef Day het volgende:
En Huub vertelt Lieke nog maar 'ns schijnheilig dat hij haar vertrouwt.
Die jongen kan zó liegen! Ongelooflijk dat men hem als 'eerlijk' bestempeld.
Oh, hij houdt ook nog van haar!
Hmm, ik zie Eric niet zo snel weer terug naar Huub gaan. Of hij moet BAN echt gaan wantrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie twee mogelijkheden. Eric wordt verder 'afgebroken' en vertrekt zelf. En anders keert hij terug naar de Huub-groep. Zo makkelijk als hij in 3 dagen naar BAN vluchtte, zo makkelijk vlucht hij ook weer terug. De stemming is pas over 3 weken, er kan nog heeeeel veel gebeuren.
Je zou zomaar es gelijk kunnen hebben, maar ik wil wel de bruiloft afwachtenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
tis niet te geloven,maar ga echt geloven dat die dikkerd nog ver gaat komen daar![]()
hahaha ik hou een slag om de arm...maar ik begin zowaar te geloven dat die gore japio nog heel ver komt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou zomaar es gelijk kunnen hebben, maar ik wil wel de bruiloft afwachten![]()
Je vergeet Huub!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:32 schreef cindy10 het volgende:
nooit gedacht het ooit te zullen zeggen.....![]()
maar zie die japio ooit nog als winnaar uit de bus komen!
de rest word steeds gekker,en houd zich aan alle veranderende en maffe regeltjes die verzonnen worden.
maffe japio laat iedereen walgen,en is zn onmogelijke zelf....(of het nou hangend boven een pc is met zn vreetfestijnen,of piesend naast de wc pot).
maar op enig fysiek geweld is hij niet echt te betrappen....hij gaat niet schreeuwen en blerren zoals bv een aantal dames of brian....tis niet te geloven,maar ga echt geloven dat die dikkerd nog ver gaat komen daar![]()
das het enge....ik vergeet huub....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Je vergeet Huub!
En ik zie Jaap momenteel ook als de winnaar.
ook zonder schreeuwen en hyper zit er bij natasja iets niet goed....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Even twee dagen, ze zijn nu helemaal in een overwinningsroes. Ze voelen zich nu even sterk, maar dat is schijn"
Huub : "Als Natasia zo schreeuwt en hyper is, dan weet je dat er iets niet goed zit bij haar"
En dat ben ik helemaal met Huub eens. (of ze heeft gewoon drank op)quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Even twee dagen, ze zijn nu helemaal in een overwinningsroes. Ze voelen zich nu even sterk, maar dat is schijn"
Huub : "Als Natasia zo schreeuwt en hyper is, dan weet je dat er iets niet goed zit bij haar"
natasja is of veel te aanwezig,compleet met hysterische aanvallen etc...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dat ben ik helemaal met Huub eens. (of ze heeft gewoon drank op)
bokita is blij??? nou daar gaat mn nachtrust.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
Natas is zo vreselijk in haar nopjes met die gitaar aktie... Dat moet ze luid en duidelijk laten merken![]()
Ja, welke vorm ze ook aanneemt, ze is walgelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
natasja is of veel te aanwezig,compleet met hysterische aanvallen etc...
of ze gaat haar kinderstemmetje opzetten en bekogeld ieder met schatje,moppie,of douchieeeeeee![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef tipsch het volgende:
kan die lelijke kutnatasia even snel d'r rotte bek houden!
En ze heeft geroepen dat ze nog wel 3 maandjes langer gaat blijven dan gepland. Die is er met geen stok uit te rammen dat beloof ik je. Hoezo kinderenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, welke vorm ze ook aanneemt, ze is walgelijk![]()
![]()
![]()
Ik gok erop dat ze dat gewoon lekker vindt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:46 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Eric per ongeluk in haar splaap iets ver in haar reet propt![]()
ik snap ook niet wrm ze denken dat zonder natasja de show vergaat....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, welke vorm ze ook aanneemt, ze is walgelijk![]()
![]()
![]()
Ik begrijp na al die 8 maanden ook nog steeds niet waarom ze nou zo nodig in dit programma moet blijven...
OK, je moet ik dit soort "soaps" iemand hebben waaraan je je ergert, maar de verhoudingen in de villa slaan naar mijn inziens iets teveel door. Natasia, Brian, Eric en Amanda zijn compleet onuitstaanbaar. Da's meer dan 50% van de bewoners![]()
een heksenvocaal met een übernichtenvocaal - het is echt niet te hardenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenMaar ben bang dat ze dit nog wel ff volhoudt
![]()
Brian, Eric en Amanda mogen niet in de schaduw staan van Natasia.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
OK, je moet ik dit soort "soaps" iemand hebben waaraan je je ergert, maar de verhoudingen in de villa slaan naar mijn inziens iets teveel door. Natasia, Brian, Eric en Amanda zijn compleet onuitstaanbaar. Da's meer dan 50% van de bewoners![]()
Eens!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Brian, Eric en Amanda mogen niet in de schaduw staan van Natasia.
Brian heeft zijn paramomenten, Eric is saai en Amanda dom.
Wat een hoop mensen niet zien is dat Natasia streetwise is en haar groep bij elkaar houdt. Zij is -vreemd genoeg- de moeder van het zooitje.
Als Natasia weg is dondert de boel in elkaar.![]()
Misschien wel een opluchting voor een aantal mensen die streamenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
fantastisch als ze oprot dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een hoop mensen niet zien is dat Natasia streetwise is en haar groep bij elkaar houdt. Zij is -vreemd genoeg- de moeder van het zooitje.
welke kinderen....??? je bedoeld die jankende en zeurende gevallen die je helaas uit je kut gescheten hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze heeft geroepen dat ze nog wel 3 maandjes langer gaat blijven dan gepland. Die is er met geen stok uit te rammen dat beloof ik je. Hoezo kinderen![]()
En zo hoort het ook.quote:
Een week of 4, dan is het voorbij....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
fantastisch als ze oprot duskrijgen we eindelijk weer eens wat ontwikkelingen binnen DGK.
Die was toch op bepaalde dagen afgeschaft ? Stond vanmorgen in die brief waarin stond dat bepaalde bewoners op bepaalde dagen wat langer mochten doorslapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ze gaat dus mooi in tegen de bedtijd.
Ze gooit er gewoon een paar spelcomputers tegeaanquote:
Mogen ze dan ook langer rellen s'nachts ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die was toch op bepaalde dagen afgeschaft ? Stond vanmorgen in die brief waarin stond dat bepaalde bewoners op bepaalde dagen wat langer mochten doorslapen.
Ik weet van niets. Stond erin dat bepaalde mensen langer op mogen blijven? Weet je dan ook wie en waarom?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die was toch op bepaalde dagen afgeschaft ? Stond vanmorgen in die brief waarin stond dat bepaalde bewoners op bepaalde dagen wat langer mochten doorslapen.
2 voor zover ik het nu kan bekijken ongelijke opgespoten tieten??quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het glimt, hangt en er druppelen silliconen uit ..... rarara, wat zijn het
[afbeelding]
Dat is toch vervallen, na die nieuwe regelsquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ze gaat dus mooi in tegen de bedtijd.
Een tepelloze tiet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Daar stond toch niks over bedtijd inquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
Het was nooit bedtijd, ze moeten (nu nog steeds) om 02:30 naar de slaapkamer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat ik dat cap-moment nou met opzet voorbij hebben laten gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Graag ! Laat ze de hele boel maar eens omgooien daar. Ben wel benieuwd hoe Brian het zonder mama red. Eric en Brian zie ik ook niet als de ideale combinatie en Brian en Amanda gaan vast nog wel knallende ruzie krijgen (hopelijk is de aanleiding Mitch !)quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan echt, vanaf dan kan het leuk worden. ieder voor zich. rat heeft nu lang zat mee mogen liften met dat takkewijf.quote:
trouwens wat is de vooruitgang na zoveel geld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik dat cap-moment nou met opzet voorbij hebben laten gaan![]()
![]()
Jawel, 4 man mogen op woensdag uitslapen. Om 11:00 ontbijt. De andere 3 hebben dat op donderdag. En -toevallig- zijn de stelletjes gesplitst ingedeeld op woensdag en donderdag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van niets. Stond erin dat bepaalde mensen langer op mogen blijven? Weet je dan ook wie en waarom?
Als het interessant genoeg is voor de kijkers/streamers dan mogen ze langer opblijven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mogen ze dan ook langer rellen s'nachts ..![]()
Ik heb ze het wel horen zeggen hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Daar stond toch niks over bedtijd in
Volgens mij is die verplichte bedtijd omdat de redactie minder mensen aan het werk heeft 's nachts.
of je het zat bent of niet....maar de overeenkomst is treffendquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:59 schreef Soury het volgende:
Ben dat Bokito gedoe ook zat btw
Maar bedtijd? Normaal zien we zelfs Huub braaf zijn bed induiken om 2.30 uur. Is de bedtijd opgerekt? Ik weet dat je het geen bedtijd noemt, maar wat Natasja hier doet zie je nooit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jawel, 4 man mogen op woensdag uitslapen. Om 11:00 ontbijt. De andere 3 hebben dat op donderdag. En -toevallig- zijn de stelletjes gesplitst ingedeeld op woensdag en donderdag.
Ja maar zo mogen om de beurt uitslapen, das de nieuwe regel. Mijn gok is dat Natas morgen uit mag slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ze het wel horen zeggen hoor...
Volgens mij was die bedtijd ook om die dagelijkse nachtelijke (muziek) terreur wat te temperen.
Ploegendienstquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar zo mogen om de beurt uitslapen, das de nieuwe regel. Mijn gok is dat Natas morgen uit mag slapen.
heeft Palma het iets makkelijker denk ik. Ontbijten in ploegendienstquote:
Bingo, gevonden. Op de DGK-site :quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van niets. Stond erin dat bepaalde mensen langer op mogen blijven? Weet je dan ook wie en waarom?
quote:10:34 - Uitslapen mag!
Er komt een blij bericht binnen. Voor de Miljonairs althans, Palma is minder te spreken. “Vanaf vandaag mag er op woensdag en donderdag uitgeslapen worden. Op woensdag zijn dat Huub, Natasia, Amanda en Jaap en op donderdag geldt dat voor Brian , Lieke en Eric”, leest Brian voor. Dat betekent dus dat het ontbijt om half tien klaarstaat en voor de uitslapers om elf uur. “Dan blijf ik dus lekker lang liggen”, roept Huub meteen. “Dat gaat dus mooi niet door”, roept Palma. “Ik heb hier drie meisjes lopen, dus dan kunnen de bedden en slaapkamers niet opgeruimd worden”, roept Palma. “Elf uur aan tafel zitten!” Iedereen zwijgt, zelfs Huub en Jaap. Tja, Palma’s wil is blijkbaar wet.
Tadaquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bingo, gevonden. Op de DGK-site :
[..]
Oh prachtig, dat bedoelde je met het opsplitsen van de stelletjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er komt een blij bericht binnen. Voor de Miljonairs althans, Palma is minder te spreken. “Vanaf vandaag mag er op woensdag en donderdag uitgeslapen worden. Op woensdag zijn dat Huub, Natasia, Amanda en Jaap en op donderdag geldt dat voor Brian , Lieke en Eric”, leest Brian voor. Dat betekent dus dat het ontbijt om half tien klaarstaat en voor de uitslapers om elf uur. “Dan blijf ik dus lekker lang liggen”, roept Huub meteen. “Dat gaat dus mooi niet door”, roept Palma. “Ik heb hier drie meisjes lopen, dus dan kunnen de bedden en slaapkamers niet opgeruimd worden”, roept Palma. “Elf uur aan tafel zitten!” Iedereen zwijgt, zelfs Huub en Jaap. Tja, Palma’s wil is blijkbaar wet.
Ik wil niet heel lullig zijn, maar over later opblijven staat er niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Uit gemeptquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:00 schreef cindy10 het volgende:
[..]
of je het zat bent of niet....maar de overeenkomst is treffend![]()
![]()
Nee, het staat dan wellicht niet in de brief, maar heb ze er echt over horen praten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig zijn, maar over later opblijven staat er niks
Net als APK heb ik de 02:30 regel altijd gezien als maatregel om de personele inzet van productie te kunnen reduceren. Dat ze in praktijk dan vaak gaan slapen, ja maar dat was niet verplicht. Huub en Lieke hebben vaak nog uren liggen kletsen en ketsen ......quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar bedtijd? Normaal zien we zelfs Huub braaf zijn bed induiken om 2.30 uur. Is de bedtijd opgerekt? Ik weet dat je het geen bedtijd noemt, maar wat Natasja hier doet zie je nooit.
Ik ook zoals ik al zeiquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, het staat dan wellicht niet in de brief, maar heb ze er echt over horen praten.
De regel werd ingesteld toen er nog veel harde-muziek acties waren van Huub en Eric. Ikzelf neem dus aan dat hij er is om anderen te kunnen laten slapen... vooral Natasja had er immers zo'n last van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Net als APK heb ik de 02:30 regel altijd gezien als maatregel om de personele inzet van productie te kunnen reduceren. Dat ze in praktijk dan vaak gaan slapen, ja maar dat was niet verplicht. Huub en Lieke hebben vaak nog uren liggen kletsen en ketsen ......
Die regel is, volgens mij, ook niet veranderd. Gewoon 02:30 naar de slaapkamer, zoals voorheenquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wil niet heel lullig zijn, maar over later opblijven staat er niks
Nou dat zouden ze wel willen, en ikke ook zoals nu... Maar daar is geen spraken vanquote:
Het was verplicht dat je dan naar bed moest, wat je dan verder op bed doet mag je zelf weten, er was ook geen neukverbod zo te zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Net als APK heb ik de 02:30 regel altijd gezien als maatregel om de personele inzet van productie te kunnen reduceren. Dat ze in praktijk dan vaak gaan slapen, ja maar dat was niet verplicht. Huub en Lieke hebben vaak nog uren liggen kletsen en ketsen ......
Ik weet nou even niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zouden ze wel willen, en ikke ook zoals nu... Maar daar is geen spraken van![]()
Als het zou gaan om het lawaai, dan zouden ze gewoon in het kantoor mogen zitten. Daar worden ze echter ook weggestuurd. Mijn mening blijft dat het gaat om productie-personeel 's-nachts te kunnen reduceren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
De regel werd ingesteld toen er nog veel harde-muziek acties waren van Huub en Eric. Ikzelf neem dus aan dat hij er is om anderen te kunnen laten slapen... vooral Natasja had er immers zo'n last van.
Dat ze langer op mogen blijven... zuchtquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nou even niet waar je het over hebt![]()
Sorry ik zit even zonder streamsquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ze langer op mogen blijven... zucht
... zijn handen laat glijden over de vochtgevulde meloenen van Natasja?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk te zien dat Eric onder de dekens .......
Nah dit was al langer bekend. Ik ben ook maar net een paar uurtjes thuis magoed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry ik zit even zonder streams![]()
En hoop stiekum dat iemand me ermee kan helpen
wtfquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk te zien dat Eric onder de dekens .......
Ik zit pas een paar uurtjes zonder streamsquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah dit was al langer bekend. Ik ben ook maar net een paar uurtjes thuis magoed.
Betalen?![]()
quote:
Zou Eric je kunnen helpen ? Hij is vaak bereid een handje te helpen ......quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry ik zit even zonder streams![]()
En hoop stiekum dat iemand me ermee kan helpen
Ericquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Eric je kunnen helpen ? Hij is vaak bereid een handje te helpen ......
Oeps, was net ff een biertje aan het uitpersen (beertender)quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh man... En zo te zien heeft BSOL het ook niet kunnen cappen... Verdikkie!
das belangrijkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oeps, was net ff een biertje aan het uitpersen (beertender)
Bagger zooiquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt rustig in de villa, maar we moeten nog wel ff een nieuw topic zien te halen voor de ochtendploeg
We mogen wel opschieten, de volgende staat er al. Jaap heeft trouwens nog niet gepraat vannacht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio schrikt zich rot (bagger-post)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |