En ze heeft geroepen dat ze nog wel 3 maandjes langer gaat blijven dan gepland. Die is er met geen stok uit te rammen dat beloof ik je. Hoezo kinderenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, welke vorm ze ook aanneemt, ze is walgelijk![]()
![]()
![]()
Ik gok erop dat ze dat gewoon lekker vindt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:46 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Eric per ongeluk in haar splaap iets ver in haar reet propt![]()
ik snap ook niet wrm ze denken dat zonder natasja de show vergaat....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, welke vorm ze ook aanneemt, ze is walgelijk![]()
![]()
![]()
Ik begrijp na al die 8 maanden ook nog steeds niet waarom ze nou zo nodig in dit programma moet blijven...
OK, je moet ik dit soort "soaps" iemand hebben waaraan je je ergert, maar de verhoudingen in de villa slaan naar mijn inziens iets teveel door. Natasia, Brian, Eric en Amanda zijn compleet onuitstaanbaar. Da's meer dan 50% van de bewoners![]()
een heksenvocaal met een übernichtenvocaal - het is echt niet te hardenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Als dat zou kunnenMaar ben bang dat ze dit nog wel ff volhoudt
![]()
Brian, Eric en Amanda mogen niet in de schaduw staan van Natasia.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
OK, je moet ik dit soort "soaps" iemand hebben waaraan je je ergert, maar de verhoudingen in de villa slaan naar mijn inziens iets teveel door. Natasia, Brian, Eric en Amanda zijn compleet onuitstaanbaar. Da's meer dan 50% van de bewoners![]()
Eens!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Brian, Eric en Amanda mogen niet in de schaduw staan van Natasia.
Brian heeft zijn paramomenten, Eric is saai en Amanda dom.
Wat een hoop mensen niet zien is dat Natasia streetwise is en haar groep bij elkaar houdt. Zij is -vreemd genoeg- de moeder van het zooitje.
Als Natasia weg is dondert de boel in elkaar.![]()
Misschien wel een opluchting voor een aantal mensen die streamenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
fantastisch als ze oprot dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Brian, Eric en Amanda mogen niet in de schaduw staan van Natasia.
Brian heeft zijn paramomenten, Eric is saai en Amanda dom.
Wat een hoop mensen niet zien is dat Natasia streetwise is en haar groep bij elkaar houdt. Zij is -vreemd genoeg- de moeder van het zooitje.
welke kinderen....??? je bedoeld die jankende en zeurende gevallen die je helaas uit je kut gescheten hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze heeft geroepen dat ze nog wel 3 maandjes langer gaat blijven dan gepland. Die is er met geen stok uit te rammen dat beloof ik je. Hoezo kinderen![]()
En zo hoort het ook.quote:
Een week of 4, dan is het voorbij....quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
fantastisch als ze oprot duskrijgen we eindelijk weer eens wat ontwikkelingen binnen DGK.
Die was toch op bepaalde dagen afgeschaft ? Stond vanmorgen in die brief waarin stond dat bepaalde bewoners op bepaalde dagen wat langer mochten doorslapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ze gaat dus mooi in tegen de bedtijd.
Ze gooit er gewoon een paar spelcomputers tegeaanquote:
Mogen ze dan ook langer rellen s'nachts ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die was toch op bepaalde dagen afgeschaft ? Stond vanmorgen in die brief waarin stond dat bepaalde bewoners op bepaalde dagen wat langer mochten doorslapen.
Ik weet van niets. Stond erin dat bepaalde mensen langer op mogen blijven? Weet je dan ook wie en waarom?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die was toch op bepaalde dagen afgeschaft ? Stond vanmorgen in die brief waarin stond dat bepaalde bewoners op bepaalde dagen wat langer mochten doorslapen.
2 voor zover ik het nu kan bekijken ongelijke opgespoten tieten??quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het glimt, hangt en er druppelen silliconen uit ..... rarara, wat zijn het
[afbeelding]
Dat is toch vervallen, na die nieuwe regelsquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Ze gaat dus mooi in tegen de bedtijd.
Een tepelloze tiet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Daar stond toch niks over bedtijd inquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
Het was nooit bedtijd, ze moeten (nu nog steeds) om 02:30 naar de slaapkamer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laat ik dat cap-moment nou met opzet voorbij hebben laten gaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |