Huub loopt nu als een hondje achter Lieke aan. Kruipt bijna in haar k..., want zo lief als hij nu voor haar is, is hij nog nooit geweest. Huub is aan het redden wat er te redden valt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:48 schreef maril het volgende:
Als Huub nog langer aan Lieke blijft hangen raakt hij steeds meer en meer geisoleerd, het lijkt wel of Lieke hem helemaal voor hemzelf wil houden.
Ik hoop dat Lieke hem dumptquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Huub loopt nu als een hondje achter Lieke aan. Kruipt bijna in haar k..., want zo lief als hij nu voor haar is, is hij nog nooit geweest. Huub is aan het redden wat er te redden valt.
Japio begon met : "Weet je, eigenlijk ben ik een heel gevoelig mens ...." en dan weet je in feite al dat hij de rest van het verhaal gewoon zit te f*cken. Hij is erg goed de indruk te wekken met Natasia / Brian / Eric mee te lullen. En zodra het saai wordt gaat hij 'even pissen' en loopt gewoon weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat hij Huub best wel zwak vindt. Als Lieke het inziet, heeft Huub een probleem. Natasia zegt dat Jaap ook met 'jeweetwelwie' praat en goed gaat.
Waarom in vredesnaamquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst gesmsd(?) Voor Huub! Ik ben beaus!![]()
Ja ja. Maar ik geef direkt weer wat er wordt gezegd - voor de ochtend- en middaglezersquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio begon met : "Weet je, eigenlijk ben ik een heel gevoelig mens ...." en dan weet je in feite al dat hij de rest van het verhaal gewoon zit te f*cken. Hij is erg goed de indruk te wekken met Natasia / Brian / Eric mee te lullen. En zodra het saai wordt gaat hij 'even pissen' en loopt gewoon weg.
Ja en Kliekoquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Natasia noemt Lieke een 'kuthola'.
Bij mij heeft Huub het al een tijd afgedaan, ik snap die pro Huub stemming hier ook niet zo ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Hij eet slecht, hij rookt en drinkt te veel (5 glazen alcohol op een dag is nog steeds veel en nog is dat niet genoeg voor 'm), hij gaat er met de dag slechter uitzien, hij stelt zich veels te afhankelijk op van Jaap en Lieke, voert zelf bijna niks meer uit, maar laat dat doen doen hun. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit. En niet eens omdat de rest hem eruitstemt, maar omdat hij het gewoon niet meer trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |