Ze is minder aan het zeiken, dat waardeer ik wel, maar verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:39 schreef Soury het volgende:
Ik ga Lieke steeds meer waarderen en Huub steeds minder.![]()
Ja das waar, dat gezeik ben ik beu maar ze word wel sterker. Hoop eigenlijk dat dat geplak met Huub snel over is dan krijgen we een heel ander plaatjequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze is minder aan het zeiken, dat waardeer ik wel, maar verder![]()
Dat zal wel in verband met wegstemmen zijn, denk ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nou dat Huub Eric wil isoleren en een coup op de masterbedroom plannen? Het isoleren ontgaat me in deze...
Ik hoop het ! Maar betwijfel of ze wel echt genoeg in huis heeft. Echt een nadeel is dat ze dingen niet snel genoeg doorheeft of begrijpt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das waar, dat gezeik ben ik beu maar ze word wel sterker. Hoop eigenlijk dat dat geplak met Huub snel over is dan krijgen we een heel ander plaatje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit lijkt veel op een vakantie-camping plaatje : "Dhr en Mevr Brainless, neefje komt op bezoek"
[afbeelding]
Notquote:
Huub wil EN isoloren EN de masterbedroom pakken. Twee dingen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef akveor het volgende:
Begrijp ik nou dat Huub Eric wil isoleren en een coup op de masterbedroom plannen? Het isoleren ontgaat me in deze...
Ton ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Zou hij morgen vrij zijn, denk je.
Eric: Het is te hopen. Ik heb wel respect hoor.
Natasia: Zeker weten.
Waar gaat dat over?
Eerder vanavond spraken ze over een lichtman, die al vanaf vanmorgen vroeg bezig was geweest met de lampen voor de promo-opname. Ik gok dat het daar over gaat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Zou hij morgen vrij zijn, denk je.
Eric: Het is te hopen. Ik heb wel respect hoor.
Natasia: Zeker weten.
Waar gaat dat over?
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerder vanavond spraken ze over een lichtman, die al vanaf vanmorgen vroeg bezig was geweest met de lampen voor de promo-opname. Ik gok dat het daar over gaat.
Zou ook Ton kunnen zijnquote:
Ja, ik las je antwoord, zei al dat ik er ook aan dacht. Maar zou Eric die hint begrijpen, dat blijft dan toch de vraag. Het zal inderdaad wel over iemand anders gaan.quote:
Ik begin steeds meer te geloven dat er meer gestuurd wordt dan we denken.... Eric was in principe exit en nu kan die gewoon weer 'bonden' bij BAN... Ik begrijp de tactiek van Huub in deze anders totaal niet....quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub wil EN isoloren EN de masterbedroom pakken. Twee dingen.
Eric probeert de hele dag in de buurt van Natasia te blijven. Hij volgt haar letterlijk op de voet. Met 'isoleren' bedoeld Huub dat hij soms Eric wil weglokken bij Natasia en dan verbaal stevig aanpakken. Met Natasia erbij lukt dat niet.
Nee bedoel die lampjes man. Ton is toch voor de klusjes ...quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik las je antwoord, zei al dat ik er ook aan dacht. Maar zou Eric die hint begrijpen, dat blijft dan toch de vraag. Het zal inderdaad wel over iemand anders gaan.
Huub loopt nu als een hondje achter Lieke aan. Kruipt bijna in haar k..., want zo lief als hij nu voor haar is, is hij nog nooit geweest. Huub is aan het redden wat er te redden valt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:48 schreef maril het volgende:
Als Huub nog langer aan Lieke blijft hangen raakt hij steeds meer en meer geisoleerd, het lijkt wel of Lieke hem helemaal voor hemzelf wil houden.
Ik hoop dat Lieke hem dumptquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Huub loopt nu als een hondje achter Lieke aan. Kruipt bijna in haar k..., want zo lief als hij nu voor haar is, is hij nog nooit geweest. Huub is aan het redden wat er te redden valt.
Japio begon met : "Weet je, eigenlijk ben ik een heel gevoelig mens ...." en dan weet je in feite al dat hij de rest van het verhaal gewoon zit te f*cken. Hij is erg goed de indruk te wekken met Natasia / Brian / Eric mee te lullen. En zodra het saai wordt gaat hij 'even pissen' en loopt gewoon weg.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat hij Huub best wel zwak vindt. Als Lieke het inziet, heeft Huub een probleem. Natasia zegt dat Jaap ook met 'jeweetwelwie' praat en goed gaat.
Waarom in vredesnaamquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst gesmsd(?) Voor Huub! Ik ben beaus!![]()
Ja ja. Maar ik geef direkt weer wat er wordt gezegd - voor de ochtend- en middaglezersquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio begon met : "Weet je, eigenlijk ben ik een heel gevoelig mens ...." en dan weet je in feite al dat hij de rest van het verhaal gewoon zit te f*cken. Hij is erg goed de indruk te wekken met Natasia / Brian / Eric mee te lullen. En zodra het saai wordt gaat hij 'even pissen' en loopt gewoon weg.
Ja en Kliekoquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
Natasia noemt Lieke een 'kuthola'.
Bij mij heeft Huub het al een tijd afgedaan, ik snap die pro Huub stemming hier ook niet zo ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Hij eet slecht, hij rookt en drinkt te veel (5 glazen alcohol op een dag is nog steeds veel en nog is dat niet genoeg voor 'm), hij gaat er met de dag slechter uitzien, hij stelt zich veels te afhankelijk op van Jaap en Lieke, voert zelf bijna niks meer uit, maar laat dat doen doen hun. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit. En niet eens omdat de rest hem eruitstemt, maar omdat hij het gewoon niet meer trekt.
Verklaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef Rudieh het volgende:
*kuch*
Dat fluiten en zingen elke nacht is ook super flauw. Is weer 1 van haar trucjes om aan haar vriendje te bewijzen hoe goed ze wel niet is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub zegt net, dat ie ook niet gestoord wil worden tijdens het neuken, nadat Lieke heel flauw bezig is tegen A'Del en Brainless, die een sessie konijnen aan het opzetten waren.
Tja, Brainless onthoud alle zwakheden en zal ook de volgende keer bij hen in de aanval gaan tijdens de koniijnparty van Huub en Lieke.![]()
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit.
ik heb hetzelfde, huub was altijd mijn favoriet, maar de laatste weken vind ik hem helemaal niks meer. vind de rest overigens ook niks...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mij heeft Huub het al een tijd afgedaan, ik snap die pro Huub stemming hier ook niet zo ?
En mag ook niet meer, anders kost het hem zijn hoofdprijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.
En die agressie siert hem niet.....
Vind het echt jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Hij eet slecht, hij rookt en drinkt te veel (5 glazen alcohol op een dag is nog steeds veel en nog is dat niet genoeg voor 'm), hij gaat er met de dag slechter uitzien, hij stelt zich veels te afhankelijk op van Jaap en Lieke, voert zelf bijna niks meer uit, maar laat dat doen doen hun. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit. En niet eens omdat de rest hem eruitstemt, maar omdat hij het gewoon niet meer trekt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer.
Sylvia moest er gewoon uit om Lieke erin te krijgen.
Sinsdien is Huub langzaam aan het kapot gaan.
En de anderen ruiken bloed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:16 schreef Day het volgende:
Grappig om te zien eigenlijk dat nu agressie en uitlokking tot fysiek geweld niet meer mag, hij eigenlijk instort.
Ja, en ? Doel is toch om Eric eruit te krijgen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
De grap is nu dat Lieke en Huub de master bedroom zo kunnen inpikken. Natasia stelt Eric namelijk voor morgen naast haar te komen slapen en Eric zegt ja.
Lieke en Huub willen de master bedroom voor zichzelfquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Donnie29 het volgende:
Ik snap de actie van Jaap ook niet echt..
Tja en in combinatie met zijn grootheidswaanzin en eerlijkheid wordt dat snel zijn ondergang, vrees ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.
En die agressie siert hem niet.....
Geweldig van Japio !!! Eric durft niet eens meer in de masterbedroom te gaan slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt nu dat hij baalt van het plan Eric in de master bedroom te isoleren.
Ben bang dat Jaap een byzonder slim spel speelt ... Ik mag hem persoonlijk niet zo maar dat zou ook nog wel es kunnen veranderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap deze actie van Japio eigenlijk niet zo![]()
ik denk dat jaap toch nog steeds meer met brian heeft dan met huub, gewoon omdat brian direct aardig tegen hem deed en huub niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Lees mijn andere berichtjequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, en ? Doel is toch om Eric eruit te krijgen ?
Tuurlijk wel, die wil de masterbedroom alleen. En Eric is nu bang boven geisolleerd te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
ik denk dat jaap uiteindelijk onverwachts de doodsteek aan huub geeftquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Jaap een byzonder slim spel speelt ... Ik mag hem persoonlijk niet zo maar dat zou ook nog wel es kunnen veranderen.
Snap er ook niks meer van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Doet die nooit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:19 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik denk dat jaap uiteindelijk onverwachts de doodsteek aan huub geeft
Ja, maar nu weet hij van het plan en zal hij alleen nog maar meer in de buurt van Natasia blijven. Het is en blijft een naloper...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:19 schreef farceman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die wil de masterbedroom alleen. En Eric is nu bang boven geisolleerd te worden
Het doel was de masterbedroom van eric veroveren. Doel bereiktquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet hij van het plan en zal hij alleen nog maar meer in de buurt van Natasia blijven. Het is en blijft een naloper...
Maar hoofddoel was om Eric de villa uit te werken. Dat gaat zo niet lukken. Leuk zo'n subdoeltje, maar schiet niet echt op... (en ik ben Eric ondertussen spuugzat !)quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het doel was de masterbedroom van eric veroveren. Doel bereikt
Dit plan heeft geen ander doel. Gewoon lekker de masterbedroom en de 'ongeschreven macht' die daar van uitgaat. Eric hechtte best wel aan die kamer, hij was zelfs bereid om naast ransjaap te gaan slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:23 schreef Day het volgende:
OK, plan gaat dus werken. Maar ik snap niet wat ze ermee willen bereiken. Dan hebben ze de masterroom? En dan? Volgens mij heb je Eric daar niet echt mee.
Eric vindt ook dat Huub vandaag bij hem slijmde. Toch zouden ze met elkaar beter af zijn; die vriendschap heeft aardig lang geduurd tenslotte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Huub vindt Eric zwak, Eric vindt Huub zwak.
Ze hebben beide gelijk
Want ondanks hun grote bekken, voelen ze zich beide onzeker.
Dat gaat wel lukken hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar hoofddoel was om Eric de villa uit te werken. Dat gaat zo niet lukken. Leuk zo'n subdoeltje, maar schiet niet echt op... (en ik ben Eric ondertussen spuugzat !)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:25 schreef Soury het volgende:
Huub zegt dat hij geen enkele reden heeft om Jaap te wantrouwen. Nou dat is in mijn ogen een grote fout.
Ja dat hoorde ik ook. Nog ff snel voor bedtime he ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:27 schreef Day het volgende:
En Huub vertelt Lieke nog maar 'ns schijnheilig dat hij haar vertrouwt.
Die jongen kan zó liegen! Ongelooflijk dat men hem als 'eerlijk' bestempeld.
Oh, hij houdt ook nog van haar!
Ik zie twee mogelijkheden. Eric wordt verder 'afgebroken' en vertrekt zelf. En anders keert hij terug naar de Huub-groep. Zo makkelijk als hij in 3 dagen naar BAN vluchtte, zo makkelijk vlucht hij ook weer terug. De stemming is pas over 3 weken, er kan nog heeeeel veel gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric vindt ook dat Huub vandaag bij hem slijmde. Toch zouden ze met elkaar beter af zijn; die vriendschap heeft aardig lang geduurd tenslotte.
Ja, ik heb ze gezien. Ik weet niet wat hij krijgt, maar heb niet het idee dat het erg goed werkt. Snap dan ook niet dat dit hele plan door achter opgezet wordt. Die gozer is duidelijk te zwak voor dit spel. Wellicht willen ze het met 3 weken verlengen zodat ze geen vervanger voor hem hoeven te zoeken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor.
Eric kan niet veel meer hebben, heb je die ogen gezien?
Als DGK een uitje voor hen samen zou arrangeren, zou de vriendschap volgens mij zo opnieuw beklonken zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie twee mogelijkheden. Eric wordt verder 'afgebroken' en vertrekt zelf. En anders keert hij terug naar de Huub-groep. Zo makkelijk als hij in 3 dagen naar BAN vluchtte, zo makkelijk vlucht hij ook weer terug. De stemming is pas over 3 weken, er kan nog heeeeel veel gebeuren.
Ja, Huub is en blijft eerlijk. Zolang hij een piemol heeft en Lieke in z'n bed wil liggen, zal hij van haar houdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:27 schreef Day het volgende:
En Huub vertelt Lieke nog maar 'ns schijnheilig dat hij haar vertrouwt.
Die jongen kan zó liegen! Ongelooflijk dat men hem als 'eerlijk' bestempeld.
Oh, hij houdt ook nog van haar!
Hmm, ik zie Eric niet zo snel weer terug naar Huub gaan. Of hij moet BAN echt gaan wantrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie twee mogelijkheden. Eric wordt verder 'afgebroken' en vertrekt zelf. En anders keert hij terug naar de Huub-groep. Zo makkelijk als hij in 3 dagen naar BAN vluchtte, zo makkelijk vlucht hij ook weer terug. De stemming is pas over 3 weken, er kan nog heeeeel veel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |