Verklaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef Rudieh het volgende:
*kuch*
Dat fluiten en zingen elke nacht is ook super flauw. Is weer 1 van haar trucjes om aan haar vriendje te bewijzen hoe goed ze wel niet is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub zegt net, dat ie ook niet gestoord wil worden tijdens het neuken, nadat Lieke heel flauw bezig is tegen A'Del en Brainless, die een sessie konijnen aan het opzetten waren.
Tja, Brainless onthoud alle zwakheden en zal ook de volgende keer bij hen in de aanval gaan tijdens de koniijnparty van Huub en Lieke.![]()
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit.
ik heb hetzelfde, huub was altijd mijn favoriet, maar de laatste weken vind ik hem helemaal niks meer. vind de rest overigens ook niks...quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mij heeft Huub het al een tijd afgedaan, ik snap die pro Huub stemming hier ook niet zo ?
En mag ook niet meer, anders kost het hem zijn hoofdprijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.
En die agressie siert hem niet.....
Vind het echt jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:11 schreef Day het volgende:
Huub is echt op weg naar de afgrond. Hij eet slecht, hij rookt en drinkt te veel (5 glazen alcohol op een dag is nog steeds veel en nog is dat niet genoeg voor 'm), hij gaat er met de dag slechter uitzien, hij stelt zich veels te afhankelijk op van Jaap en Lieke, voert zelf bijna niks meer uit, maar laat dat doen doen hun. Het wordt tijd voor een masterplan, achter gaat hij eruit. En niet eens omdat de rest hem eruitstemt, maar omdat hij het gewoon niet meer trekt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het echt jammer.
Sylvia moest er gewoon uit om Lieke erin te krijgen.
Sinsdien is Huub langzaam aan het kapot gaan.
En de anderen ruiken bloed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:16 schreef Day het volgende:
Grappig om te zien eigenlijk dat nu agressie en uitlokking tot fysiek geweld niet meer mag, hij eigenlijk instort.
Ja, en ? Doel is toch om Eric eruit te krijgen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
De grap is nu dat Lieke en Huub de master bedroom zo kunnen inpikken. Natasia stelt Eric namelijk voor morgen naast haar te komen slapen en Eric zegt ja.
Lieke en Huub willen de master bedroom voor zichzelfquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Donnie29 het volgende:
Ik snap de actie van Jaap ook niet echt..
Tja en in combinatie met zijn grootheidswaanzin en eerlijkheid wordt dat snel zijn ondergang, vrees ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij in alles overtroffen wordt door Jaap, op agressie na.
En die agressie siert hem niet.....
Geweldig van Japio !!! Eric durft niet eens meer in de masterbedroom te gaan slapen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt nu dat hij baalt van het plan Eric in de master bedroom te isoleren.
Ben bang dat Jaap een byzonder slim spel speelt ... Ik mag hem persoonlijk niet zo maar dat zou ook nog wel es kunnen veranderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap deze actie van Japio eigenlijk niet zo![]()
ik denk dat jaap toch nog steeds meer met brian heeft dan met huub, gewoon omdat brian direct aardig tegen hem deed en huub niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Lees mijn andere berichtjequote:Op donderdag 7 juni 2007 02:18 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, en ? Doel is toch om Eric eruit te krijgen ?
Tuurlijk wel, die wil de masterbedroom alleen. En Eric is nu bang boven geisolleerd te wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |