Als je een mooie OP maakt, gaan we hier verderquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
Hier of ergens anders?
Mooi genoeg?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je een mooie OP maakt, gaan we hier verder
Ja, zo'n 12 kilo !quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Jaap nu en Jaap in het begin is toch wel een te groot verschil.
Jaap zijn humor is genieten nu........een droogkloot maar wel origineel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Jaap nu en Jaap in het begin is toch wel een te groot verschil.
Ze willen Palma ontslaan en hebben al een scenario..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef akveor het volgende:
Wat zeiden Huub en Jaap nu over een nieuwe hoofdhuishouding.... Mitch? Heeft iemand het verstaan?
Mooi, en nou zorgen dat het plan qua uitvoering een 10 krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze willen Palma ontslaan en hebben al een scenario..![]()
Hèt verschil tussen de master en de leerling..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef 2live het volgende:
dit vind ik dan weer leuk van Huub gewoon tegen iedereen zeggen dat zijn gitaaractie slecht was. Zelfs tegen Brian. Brian zou gewoon volhouden dat hij een meesterlijke actie had gemaakt.
Natasja laat Palma nooit losquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar Jaap en Huub hadden ook al een ander persoon.... onafhankelijk hadden ze dezelfde gekozen (de redaktie lijk mee te werken?) en ik meende iets als Mitch verstaan te hebben.... Iemand?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je zegt dat 't Mikado is geloof ik 't ook
dat zou een geniale zet zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar Jaap en Huub hadden ook al een ander persoon.... onafhankelijk hadden ze dezelfde gekozen (de redaktie lijk mee te werken?) en ik meende iets als Mitch verstaan te hebben.... Iemand?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:32 schreef tutjehola het volgende:
Brian maakt zich op voor de comando`s?? Of wil hij zichzelf makkelijk kunnen verschuilen sjuilen in de tuin
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ligt erbij?? De handleiding om hem in elkaar te zetten?![]()
Melisa?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar Jaap en Huub hadden ook al een ander persoon.... onafhankelijk hadden ze dezelfde gekozen (de redaktie lijk mee te werken?) en ik meende iets als Mitch verstaan te hebben.... Iemand?
Oke, er gaan dooie vallen vanavond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef agter het volgende:
Brian trekt zijn war-outfit aan...
[afbeelding]
hehehe twee zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Bij Kwantum vragen ze ook altijd : "Moeten we het inpakken of maakt U het hier kapot ?"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van de Kwantum zeker, die zijn ook altijd zo duidelijk.
Bij mij vragen ze altijd: "Hier opeten, of meenemen?"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Kwantum vragen ze ook altijd : "Moeten we het inpakken of maakt U het hier kapot ?"
Brian als Paratrooperquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
hahahahah....idd...ik ga slapen....please laat er vanacht een wonder gebeuren..."Brain uit de gouden kooi afgevoerd " morgen als topic uhhhmmmm 1640....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef mazaru het volgende:
Brrrr trekt zijn oorlogskleren aan
[afbeelding]
Ik lig in een deuk als hij er ook nog een groene baret bij opzet.... Rambrianquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
Brian denkt echt dat ie meespeelt in "first blood" of zo...
Nu nog een commando-knife aan zijn zijde en hij ready to go to war.
Als hij zijn eigen wonden in zijn arm gaat hechten dan is ie onoverwinnelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
Brian denkt echt dat ie meespeelt in "first blood" of zo...
Nu nog een commando-knife aan zijn zijde en hij ready to go to war.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij er ook nog een groene baret bij opzet.... Rambrian
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij er ook nog een groene baret bij opzet.... Rambrian
Ze is klanten aan 't werven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Voor wie het leuk vindt: Gaby is hier ook aan het posten
contact huub of gouden kooi via internet
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:38 schreef F04 het volgende:
Zullen ze nu nog gaan opnemen voor de promo's?
Netty. Deden ze vroeger ook altijd...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:44 schreef farceman het volgende:
Wat gaan ze in de fik zetten?
Oh, dat lijdt geen enkele twijfel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Soho het volgende:
Zou Eric nou echt op z'n gemak zitten bij dat BAN groepje? Volgens mij voelt hij zich zwaar kut dat hij met dit groepje dombo's om moet gaan.
Daar heb je echt een hele paardenbak voor nodig ......quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
Brian: We gaan gebruik maken van de hele paardenbak (om vuur te maken).
Oei, wat stoer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar heb je echt een hele paardenbak voor nodig ......
[afbeelding]
Kleinquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Snatsie het volgende:
Hoe groot is de kans op rellen vanacht? Anders ga ik pitten!
Frasier en Peter6000 zijn al hier. Het rellen zal wel zo gaan beginnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Snatsie het volgende:
Moet ik eerst toestemming krijgen van "achter"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frasier en Peter6000 zijn al hier. Het rellen zal wel zo gaan beginnen
Brian niet gezien in WAR outfit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Snatsie het volgende:
Gaat vast wel lukken, Natasia wil ook meedoen ......quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Moet ik eerst toestemming krijgen van "achter"
Afgewezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Moet ik eerst toestemming krijgen van "achter"
Hadden wij niet afgesproken op 1 lijn te zitten, Stijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken, Natasia wil ook meedoen ......
[afbeelding]
Huub zei van de week toch dat hij een verleden had met agressie. En dat alleen zijn naasten wisten hoe of wat, en dat hij daar nooit over praat.Lag te gevoelig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef akveor het volgende:
Huub zegt net dat ie jeugd TBS heeft gehad... daarvan kent hij Marco die op z'n top drie lijstje staat.... één van de mensen die hij misschien gaat uitnodigen voor de Familiedag...
en anders...? En anders? Ach, iedere pedofiele potenrammer die je 'vriend' noemt is toch ook goed? Zolang het maar mensen het ziekenhuis inrost is het goed. Crimineel, pedofiel, achterbaks, tbs, gokverslaafd... alles is goed. Want mama heeft geen tijd, mama heeft doelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
We gaan nog niet naar huis, want m'n moeder past op de kinderen. En als ze er niet op past, dan doet Wilgo het, Wilgo het. En anders doet Joan het.
Leuk liedje van een rondstampende Natasja.
gewoon een grap dus. Dat van dat agressieverleden heeft hij vd week wel gezegd. Hij zag zijn agressieve manier van reageren als iets waar hij nog steeds aan moest werkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Het was als volgt: Huub maakt Lieke wijs dat hij jeugd tbs heeft gehad en toen ze weg liep zij hij lachend tegen zichzelf; heb ik een moord gepleegd of een bank overvallen??
Die van jou?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Niet moeilijk te raden wiens wimpertjes dit zijn
[afbeelding]
ben je een beetje verkikkerd op die gastquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Niet moeilijk te raden wiens wimpertjes dit zijn
[afbeelding]
Ik dacht dat hij dat tegen het plasmascherm had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Het was als volgt: Huub maakt Lieke wijs dat hij jeugd tbs heeft gehad en toen ze weg liep zij hij lachend tegen zichzelf; heb ik een moord gepleegd of een bank overvallen??
Moet dat om een shot leuk te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben je een beetje verkikkerd op die gast
Hijquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Van lol naar lallen - de ondergang van een homoheer
[afbeelding]
Het was 1-0, maar dit lijkt toch een beetje op een eigen doelpunt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vangt de honkbal
[afbeelding]
Ik krijg de zenuwen van jouw avatarquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Soho het volgende:
De ondergang van Huub: een paar honkballetjes in de brand.
Spektaculair!
Dit zou een briljant plan zijn, ook goed voor de kijkcijfers!! Burn them.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
Zou het niet leuk zijn om als Brain en Amanda liggen te slapen vanavond hun bed te overgieten met benzine en dat dan vervolgens te laten ontbranden?
Yep. En uiteindelijk heeft het BEAN groepje wel degelijk persoonlijke eigendommen in de fik gestoken. Terwijl Huub het alleen maar zei...en niets gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Dus Huub kreeg toestemming van de Buren om nepgitaar (de echte had Brian al 'geschuild') van Brian te vernielen, zodat Brian nu legitiem de persoonlijke bezittingen van Huub in de fik kan steken?
Maar het kost Huub dus 800 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Dus Huub kreeg toestemming van de Buren om nepgitaar (de echte had Brian al 'geschuild') van Brian te vernielen, zodat Brian nu legitiem de persoonlijke bezittingen van Huub in de fik kan steken?
Hij is nooit toekomst geweest wat mij betreft...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Hijis verleden tijd, wat mij betreft.
Edit: zij allang.
Supersportief.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef agter het volgende:
Huub komt eraan..ben benieuw hoe hij reageert.
een paar...der hele bos stro erdoor......quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat er een aantal extensions in de hens gaan. Zo'n geschroeid koppie![]()
huub zei zachtjes tegen jaap dat hij hem niet hoeft te betalen.quote:
Nee, was geen nepgitaar. Brian had er twee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
YES YES YESquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Waar zijn de fotos van de kinderen van Natasia.... ik wil ze nu zien branden...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef 2live het volgende:
[..]
huub zei zachtjes tegen jaap dat hij hem niet hoeft te betalen.
een van hemzelf, privebezit, en een reserve van de buren toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, was geen nepgitaar. Brian had er twee.
ik ook....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
YES YES YES
Daarvoor blijf ik wakker!!!
Krijg ook zwaar de neiging om Huub een kaartje te sturen. Uitwerking plan mislukt, maar hell yes, wij zijn verlost van het gitaarspel van Brianquote:
Ze zijn zo op het internet te bekijken, al zou ik ze uit moeten printenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Waar zijn de fotos van de kinderen van Natasia.... ik wil ze nu zien branden...
Beiden van de burenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef papagena het volgende:
[..]
een van hemzelf, privebezit, en een reserve van de buren toch?
huub was ook zwaar over de rooiequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, BAN maakt zichzelf toch wel weer wijs dat Huub zwaar over de rooie was.
Zolang hij zich niet belachelijker gedraagt dan BrainRat is het okéquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Huub gedraagt zich nu als een mietje.
Hoeso ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
ben je in de war met ericquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Die is wel degelijk uit het veld geslagen na die gitaar aktiequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Het plan kwam van Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het vuur was een geniaal plan van Brian ....... en weer een mislukt plan !
[afbeelding]
Ja dat valt mij al de hele avond op. SInds dat voorval met die gitaar is zij zo hyper.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Het is een jihad vuurtje, hihihihihihi.
Natasja is nog steeds hyper.
Ik gok dat dr. Alban morgen weer wat te zuigen heeft.........quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Het is een jihad vuurtje, hihihihihihi.
Natasja is nog steeds hyper.
Zeg dat wel. Heel kinderlijk, en dat is eigenlijk een belediging voor kinderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef Frasier het volgende:
Jezus die gasten hebben echt een humor-niveau van ver beneden pijl
Omdat hij dit zo over zich heen laat gaan. Pak dan de foto's van Eric z'n moeder en gooi die op het vuur ofzo.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef akveor het volgende:
Gefeliciteerd BEAN, deze overwinning was weer groots deze kon nog net niet tippen aan Amanda's overwinnig op Jaap gisteren bij Jensen maar het was een close call...
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij...je tepels moeten tikkertje kunnen doen met de vlammetjes............zeggen ze...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Hoe dicht mag je bij het vuur met silliconen![]()
Zal haar prachtig staan in vergelijking tot deze zwabber die in de kots en stront van Japio lijkt te hebben geveegdquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat er een aantal extensions in de hens gaan. Zo'n geschroeid koppie![]()
Ze komen er nog steeds op klaar dat het terrorplan van Huub en Jaap bekend werd zodat ze dus konden anticiperen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
Ja dat valt mij al de hele avond op. SInds dat voorval met die gitaar is zij zo hyper.
wat heeft ze?
Dan laat hij juist merken dat het hem iets kan schelen. Dat kan hij beter voor een goed moment bewaren, als hij het nu doet is dat voor BEAN alleen maar een teken dat hij over de zeik is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat hij dit zo over zich heen laat gaan. Pak dan de foto's van Eric z'n moeder en gooi die op het vuur ofzo.
't toch hun eerste vuurtje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
Dus Brian heeft na 8 maanden het lef gehad om èèn honkbal in het vuur te gooien................![]()
Hij heeft sinds vandaag zijn brambo broek dus dat kan je hem niet kwalijk nemen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef yellowfirst het volgende:
Dus Brian heeft na 8 maanden het lef gehad om èèn honkbal in het vuur te gooien................![]()
Was een Indianendansquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
Zo en nu nog even de Bokito-dans van Natasia
Volgens Huub smelten siliconenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat ze niet perongeluk het vuur in loopt.
Come to think: Cheyenne is natuurlijk genoemd naar een Indianenstam.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef yellowfirst het volgende:
Leuk voor Yairo en Cheyenne....Natasia als Indiaaanse..![]()
Ja maar sinds het begin van DGK heeft Brian nog niets zelf durven doen, alleen anderen opgestookt om de vuile klusjes te klaren. Hij heet niet voor niets Rat. Eén honkbal in het vuurtje gooien is voor hem al heel wat.quote:
Im- of explosie..maakt niet uit...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:27 schreef mazaru het volgende:
Mag lijen dat die tieten openbarsten
Zo zou het best wel es geknipt kunnen wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
Huub staat zwaar voor lul denken ze nu.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:30 schreef papagena het volgende:
[..]
Zo zou het best wel es geknipt kunnen worden
Even geduld....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iemand, die hier een gif-filmpje van kan maken ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Brian strikt anders wel z'n eigen veters hoor....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef Soho het volgende:
[..]
Ja maar sinds het begin van DGK heeft Brian nog niets zelf durven doen, alleen anderen opgestookt om de vuile klusjes te klaren. Hij heet niet voor niets Rat. Eén honkbal in het vuurtje gooien is voor hem al heel wat.
Hij kan zichzelf er beter mee ophangen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian strikt anders wel z'n eigen veters hoor....
Eerder naar het automerk Porschequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef agter het volgende:
[..]
Come to think: Cheyenne is natuurlijk genoemd naar een Indianenstam.
beschamend voor de kinderen van haar hoe dat mens doet en praatquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef RSie het volgende:
ow men,.. ik kan Nasty echt kapot breken als ze dit adhd gedrag van d'r vertoond.
een vrouw van 33 die zich gedraagt als een fucking kleuter op het schoolplein!
Scheelt een paar lettersquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:33 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eerder naar het automerk Porsche
Ze is "soooooww gegroeid" in DGK...kan je nagaan hoe ze thuis wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:33 schreef Soho het volgende:
Kan iemand van de redactie even tegen Nasty zeggen dat ze ook prima verstaanbaar als ze op normale toon praat?
Persoonlijk bezit van Huub en Liekequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn Natasia en Eric nu allemaal aan het verzamelen?
Huub z'n ballen en de resten van Brian's gitaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Wat zijn ze aan het verbranden?
De brieven en foto´s van Huub..,..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn Natasia en Eric nu allemaal aan het verzamelen?
Jaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Du moment dat hij een poging doet om ertussen te komen lijkt me zoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Donnie29 het volgende:
Trivia vraag: Wanneer zal Amanda haar benen spreiden voor Mitch?
Hahahaahhahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Du moment dat hij een poging doet om ertussen te komen lijkt me zo
Mijn ouders liggen op dit tijdstip op bed. Dan moet ik mijn geluid zachter zetten door het geschreeuw van Nasty, maar dan versta ik de rest die wel normaal praat weer zo slecht. Da's toch focking niet normaal?!?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt zo chagerijnig als ik Natasia hoor schreeuwen. Regelmatig zet ik het geluid uit. Hoe bestaat het dat iemand daar mee kan samenleven, ik zou het werkelijk nog geen vijf minuten uithouden met haar.
Dat zou heel lullig zijn. Maar ik vind het ook een beetje dom van Huub als hij dat niet opgeborgen zou hebben. De hele villa is al 3 dagen bezig persoonelijke bezittingen naar 'achter' te brengen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef papagena het volgende:
Weet iemand of de 'geluksbal' van Joris erbij zat? Dat was namelijk het enige van al zijn bezittingen daar waar ie waarde aan hechtte.
Day, ik heb me trouwens voorbeeldig gedragenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
geweldig Disanaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Hiawatha gone crazy - capture by BSOL
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/ca0701372c.gif]afbeelding][/url]
Volgens mij zijn er 2 ballen verbrandquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef papagena het volgende:
Weet iemand of de 'geluksbal' van Joris erbij zat? Dat was namelijk het enige van al zijn bezittingen daar waar ie waarde aan hechtte.
Die zat erbij, maar Huub zei er niet van wakker te liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef papagena het volgende:
Reken er maar op dat ze dat pas hebben gedaan na toestemming van achteren anders zouden ze dat nooit durven...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
De brieven en foto´s van Huub..,..
Je gifje staat er (zie boven). De ene site accepteert kennelijk geen gifs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar geloof ik niks van, ik heb 'm horen vertellen wat die bal voor hem betekende, hij heeft het daar ook met Joris nog over gehad. Maar hij zal wel niks willen laten blijken, gunt ie ze niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die zat erbij, maar Huub zei er niet van wakker te liggen
Dat zou echt belachelijk zijn.. ben benieuwd of Huub ooit toestemming zou hebben gekregen spullen van Natasia en Brian te verbrandenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze dat pas hebben gedaan na toestemming van achteren anders zouden ze dat nooit durven...
Waardeloos dat het mag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |