Yep. En uiteindelijk heeft het BEAN groepje wel degelijk persoonlijke eigendommen in de fik gestoken. Terwijl Huub het alleen maar zei...en niets gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Dus Huub kreeg toestemming van de Buren om nepgitaar (de echte had Brian al 'geschuild') van Brian te vernielen, zodat Brian nu legitiem de persoonlijke bezittingen van Huub in de fik kan steken?
Maar het kost Huub dus 800 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Dus Huub kreeg toestemming van de Buren om nepgitaar (de echte had Brian al 'geschuild') van Brian te vernielen, zodat Brian nu legitiem de persoonlijke bezittingen van Huub in de fik kan steken?
Hij is nooit toekomst geweest wat mij betreft...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Hijis verleden tijd, wat mij betreft.
Edit: zij allang.
Supersportief.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef agter het volgende:
Huub komt eraan..ben benieuw hoe hij reageert.
een paar...der hele bos stro erdoor......quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat er een aantal extensions in de hens gaan. Zo'n geschroeid koppie![]()
huub zei zachtjes tegen jaap dat hij hem niet hoeft te betalen.quote:
Nee, was geen nepgitaar. Brian had er twee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
YES YES YESquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Waar zijn de fotos van de kinderen van Natasia.... ik wil ze nu zien branden...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef 2live het volgende:
[..]
huub zei zachtjes tegen jaap dat hij hem niet hoeft te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |