Huub zei van de week toch dat hij een verleden had met agressie. En dat alleen zijn naasten wisten hoe of wat, en dat hij daar nooit over praat.Lag te gevoelig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef akveor het volgende:
Huub zegt net dat ie jeugd TBS heeft gehad... daarvan kent hij Marco die op z'n top drie lijstje staat.... één van de mensen die hij misschien gaat uitnodigen voor de Familiedag...
en anders...? En anders? Ach, iedere pedofiele potenrammer die je 'vriend' noemt is toch ook goed? Zolang het maar mensen het ziekenhuis inrost is het goed. Crimineel, pedofiel, achterbaks, tbs, gokverslaafd... alles is goed. Want mama heeft geen tijd, mama heeft doelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef Disana het volgende:
We gaan nog niet naar huis, want m'n moeder past op de kinderen. En als ze er niet op past, dan doet Wilgo het, Wilgo het. En anders doet Joan het.
Leuk liedje van een rondstampende Natasja.
gewoon een grap dus. Dat van dat agressieverleden heeft hij vd week wel gezegd. Hij zag zijn agressieve manier van reageren als iets waar hij nog steeds aan moest werkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Het was als volgt: Huub maakt Lieke wijs dat hij jeugd tbs heeft gehad en toen ze weg liep zij hij lachend tegen zichzelf; heb ik een moord gepleegd of een bank overvallen??
Die van jou?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Niet moeilijk te raden wiens wimpertjes dit zijn
[afbeelding]
ben je een beetje verkikkerd op die gastquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
Niet moeilijk te raden wiens wimpertjes dit zijn
[afbeelding]
Ik dacht dat hij dat tegen het plasmascherm had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef Lady-night het volgende:
Het was als volgt: Huub maakt Lieke wijs dat hij jeugd tbs heeft gehad en toen ze weg liep zij hij lachend tegen zichzelf; heb ik een moord gepleegd of een bank overvallen??
Moet dat om een shot leuk te vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben je een beetje verkikkerd op die gast
Hijquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
Van lol naar lallen - de ondergang van een homoheer
[afbeelding]
Het was 1-0, maar dit lijkt toch een beetje op een eigen doelpunt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vangt de honkbal
[afbeelding]
Ik krijg de zenuwen van jouw avatarquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Soho het volgende:
De ondergang van Huub: een paar honkballetjes in de brand.
Spektaculair!
Dit zou een briljant plan zijn, ook goed voor de kijkcijfers!! Burn them.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Frasier het volgende:
Zou het niet leuk zijn om als Brain en Amanda liggen te slapen vanavond hun bed te overgieten met benzine en dat dan vervolgens te laten ontbranden?
Yep. En uiteindelijk heeft het BEAN groepje wel degelijk persoonlijke eigendommen in de fik gestoken. Terwijl Huub het alleen maar zei...en niets gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Dus Huub kreeg toestemming van de Buren om nepgitaar (de echte had Brian al 'geschuild') van Brian te vernielen, zodat Brian nu legitiem de persoonlijke bezittingen van Huub in de fik kan steken?
Maar het kost Huub dus 800 euroquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
Dus Huub kreeg toestemming van de Buren om nepgitaar (de echte had Brian al 'geschuild') van Brian te vernielen, zodat Brian nu legitiem de persoonlijke bezittingen van Huub in de fik kan steken?
Hij is nooit toekomst geweest wat mij betreft...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef kissa het volgende:
[..]
Hijis verleden tijd, wat mij betreft.
Edit: zij allang.
Supersportief.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef agter het volgende:
Huub komt eraan..ben benieuw hoe hij reageert.
een paar...der hele bos stro erdoor......quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat er een aantal extensions in de hens gaan. Zo'n geschroeid koppie![]()
huub zei zachtjes tegen jaap dat hij hem niet hoeft te betalen.quote:
Nee, was geen nepgitaar. Brian had er twee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef papagena het volgende:
YES YES YESquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Waar zijn de fotos van de kinderen van Natasia.... ik wil ze nu zien branden...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef 2live het volgende:
[..]
huub zei zachtjes tegen jaap dat hij hem niet hoeft te betalen.
een van hemzelf, privebezit, en een reserve van de buren toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, was geen nepgitaar. Brian had er twee.
ik ook....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
YES YES YES
Daarvoor blijf ik wakker!!!
Krijg ook zwaar de neiging om Huub een kaartje te sturen. Uitwerking plan mislukt, maar hell yes, wij zijn verlost van het gitaarspel van Brianquote:
Ze zijn zo op het internet te bekijken, al zou ik ze uit moeten printenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
Waar zijn de fotos van de kinderen van Natasia.... ik wil ze nu zien branden...
Beiden van de burenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef papagena het volgende:
[..]
een van hemzelf, privebezit, en een reserve van de buren toch?
huub was ook zwaar over de rooiequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, BAN maakt zichzelf toch wel weer wijs dat Huub zwaar over de rooie was.
Zolang hij zich niet belachelijker gedraagt dan BrainRat is het okéquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Huub gedraagt zich nu als een mietje.
Hoeso ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
ben je in de war met ericquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
Die is wel degelijk uit het veld geslagen na die gitaar aktiequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef Frasier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |