Als je een mooie OP maakt, gaan we hier verderquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef mazaru het volgende:
Hier of ergens anders?
Mooi genoeg?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je een mooie OP maakt, gaan we hier verder
Ja, zo'n 12 kilo !quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Jaap nu en Jaap in het begin is toch wel een te groot verschil.
Jaap zijn humor is genieten nu........een droogkloot maar wel origineel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Jaap nu en Jaap in het begin is toch wel een te groot verschil.
Ze willen Palma ontslaan en hebben al een scenario..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef akveor het volgende:
Wat zeiden Huub en Jaap nu over een nieuwe hoofdhuishouding.... Mitch? Heeft iemand het verstaan?
Mooi, en nou zorgen dat het plan qua uitvoering een 10 krijgt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze willen Palma ontslaan en hebben al een scenario..![]()
Hèt verschil tussen de master en de leerling..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef 2live het volgende:
dit vind ik dan weer leuk van Huub gewoon tegen iedereen zeggen dat zijn gitaaractie slecht was. Zelfs tegen Brian. Brian zou gewoon volhouden dat hij een meesterlijke actie had gemaakt.
Natasja laat Palma nooit losquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar Jaap en Huub hadden ook al een ander persoon.... onafhankelijk hadden ze dezelfde gekozen (de redaktie lijk mee te werken?) en ik meende iets als Mitch verstaan te hebben.... Iemand?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je zegt dat 't Mikado is geloof ik 't ook
dat zou een geniale zet zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar Jaap en Huub hadden ook al een ander persoon.... onafhankelijk hadden ze dezelfde gekozen (de redaktie lijk mee te werken?) en ik meende iets als Mitch verstaan te hebben.... Iemand?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:32 schreef tutjehola het volgende:
Brian maakt zich op voor de comando`s?? Of wil hij zichzelf makkelijk kunnen verschuilen sjuilen in de tuin
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ligt erbij?? De handleiding om hem in elkaar te zetten?![]()
Melisa?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik maar Jaap en Huub hadden ook al een ander persoon.... onafhankelijk hadden ze dezelfde gekozen (de redaktie lijk mee te werken?) en ik meende iets als Mitch verstaan te hebben.... Iemand?
Oke, er gaan dooie vallen vanavond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef agter het volgende:
Brian trekt zijn war-outfit aan...
[afbeelding]
hehehe twee zielen 1 gedachtequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
Bij Kwantum vragen ze ook altijd : "Moeten we het inpakken of maakt U het hier kapot ?"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van de Kwantum zeker, die zijn ook altijd zo duidelijk.
Bij mij vragen ze altijd: "Hier opeten, of meenemen?"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij Kwantum vragen ze ook altijd : "Moeten we het inpakken of maakt U het hier kapot ?"
Brian als Paratrooperquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[afbeelding]
hahahahah....idd...ik ga slapen....please laat er vanacht een wonder gebeuren..."Brain uit de gouden kooi afgevoerd " morgen als topic uhhhmmmm 1640....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef mazaru het volgende:
Brrrr trekt zijn oorlogskleren aan
[afbeelding]
Ik lig in een deuk als hij er ook nog een groene baret bij opzet.... Rambrianquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
Brian denkt echt dat ie meespeelt in "first blood" of zo...
Nu nog een commando-knife aan zijn zijde en hij ready to go to war.
Als hij zijn eigen wonden in zijn arm gaat hechten dan is ie onoverwinnelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef agter het volgende:
Brian denkt echt dat ie meespeelt in "first blood" of zo...
Nu nog een commando-knife aan zijn zijde en hij ready to go to war.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij er ook nog een groene baret bij opzet.... Rambrian
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk als hij er ook nog een groene baret bij opzet.... Rambrian
Ze is klanten aan 't werven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
Voor wie het leuk vindt: Gaby is hier ook aan het posten
contact huub of gouden kooi via internet
Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:38 schreef F04 het volgende:
Zullen ze nu nog gaan opnemen voor de promo's?
Netty. Deden ze vroeger ook altijd...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:44 schreef farceman het volgende:
Wat gaan ze in de fik zetten?
Oh, dat lijdt geen enkele twijfel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Soho het volgende:
Zou Eric nou echt op z'n gemak zitten bij dat BAN groepje? Volgens mij voelt hij zich zwaar kut dat hij met dit groepje dombo's om moet gaan.
Daar heb je echt een hele paardenbak voor nodig ......quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef Disana het volgende:
Brian: We gaan gebruik maken van de hele paardenbak (om vuur te maken).
Oei, wat stoer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar heb je echt een hele paardenbak voor nodig ......
[afbeelding]
Kleinquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Snatsie het volgende:
Hoe groot is de kans op rellen vanacht? Anders ga ik pitten!
Frasier en Peter6000 zijn al hier. Het rellen zal wel zo gaan beginnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Snatsie het volgende:
Moet ik eerst toestemming krijgen van "achter"quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frasier en Peter6000 zijn al hier. Het rellen zal wel zo gaan beginnen
Brian niet gezien in WAR outfit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef Snatsie het volgende:
Gaat vast wel lukken, Natasia wil ook meedoen ......quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Moet ik eerst toestemming krijgen van "achter"
Afgewezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Moet ik eerst toestemming krijgen van "achter"
Hadden wij niet afgesproken op 1 lijn te zitten, Stijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaat vast wel lukken, Natasia wil ook meedoen ......
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |