Dat huub zijn weblog watquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef jreimerink het volgende:
Hallo ik heb wat info over de verdwenen weblog van huub. wie of wat kan ik hervoor bereiken zodat huub zijn weblog.. ( iig een groot deel van de verloren foto's enzo.)
gr Jurgen
SMS voor Jaap en Amandaquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Lieve het volgende:
SMS 1010 voor HUUB. Komt de uitslag meteen bij hem terecht.
helaas niet. heb alleen wat oude backups van die weblog..quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
ah... jammer.
Dacht dat je mysterieuze dader kon ontmaskeren.
Nou, bewaar het even, wacht even af.
Het zou me niet verbazen als de log over een paar dagen weer terug is.
Dat was eric tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
ah... jammer.
Dacht dat je mysterieuze dader kon ontmaskeren.
Nou, bewaar het even, wacht even af.
Het zou me niet verbazen als de log over een paar dagen weer terug is.
Die kan alleen maar nichterig op de deleteknop drukken in de hoop dat het Internet verdwijnt.quote:
Nee hij deed een studie website bouwenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die kan alleen maar nichterig op de deleteknop drukken in de hoop dat het Internet verdwijnt.
quote:Eric vindt meer en meer aansluiting bij het kamp van Natasia en consorten. Brian verwelkomt de Leidenaar ook met open armen. Extra krachten zijn natuurlijk nooit weg. "We moeten ze ( Huub en Jaap, red.) terugpakken", vindt Eric. "Dat ze niet meer op hun weblog kunnen bijvoorbeeld!" "Ik kan dat technisch wel realiseren", begint Brian. "Maar ik heb hier niet alle rechten, thuis wel!" Gelukkig werkt de kennis van Jaap ook aardig mee. "Jaap is niet zo’n internetnerd”, zegt Eric hoopvol. "Nee, die snapt dat niet", zegt de Antilliaan lachend. "Dan kunnen we ze boos maken!" "Dat wordt ook eens tijd”, vindt Eric. Zoete wraak is dus in aantocht
quote:22:01 - Terror-Eric!
“M’n f*cking site is gewoon gehackt! F*cking hell! Check dit dan!”, roept Huub, die in alle staten is. Jaap komt even kijken. “Wie in je omgeving heeft dan je wachtwoord?”, vraagt hij uiteindelijk. “Je moet heel erg oppassen met het intikken van je wachtwoord hier”, adviseert Jaap, nu ietwat aan de late kant. “Daar word ik echt chagrijnig van!”, roept hij. Dat is schrikken, Huub! Terror-Eric is in the house
De blog van Huub is weer (gedeeltelijk) in de lucht. De faciliteit voor reactie's staat nog open en dit bericht is geplaatst.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hij deed een studie website bouwen![]()
Iemand poste een bericht van de tiensite waarin stond dat eric een blokkade op die site gooide ofzo....
.quote:Huub sigaretten liggen in de chill onder 1 van de witte boxen met die gele doos erop. Je post ligt in de bosjes links van de voordeur. Kijk ook even bij extra, inernet opties en beveiliging wat Eric daar gedaan heeft.
Geplaatst door: Kallieman | 7-6-07 om 4:23
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |