Du moment dat hij een poging doet om ertussen te komen lijkt me zoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Donnie29 het volgende:
Trivia vraag: Wanneer zal Amanda haar benen spreiden voor Mitch?
Hahahaahhahahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Du moment dat hij een poging doet om ertussen te komen lijkt me zo
Mijn ouders liggen op dit tijdstip op bed. Dan moet ik mijn geluid zachter zetten door het geschreeuw van Nasty, maar dan versta ik de rest die wel normaal praat weer zo slecht. Da's toch focking niet normaal?!?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wordt zo chagerijnig als ik Natasia hoor schreeuwen. Regelmatig zet ik het geluid uit. Hoe bestaat het dat iemand daar mee kan samenleven, ik zou het werkelijk nog geen vijf minuten uithouden met haar.
Dat zou heel lullig zijn. Maar ik vind het ook een beetje dom van Huub als hij dat niet opgeborgen zou hebben. De hele villa is al 3 dagen bezig persoonelijke bezittingen naar 'achter' te brengen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef papagena het volgende:
Weet iemand of de 'geluksbal' van Joris erbij zat? Dat was namelijk het enige van al zijn bezittingen daar waar ie waarde aan hechtte.
Day, ik heb me trouwens voorbeeldig gedragenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Wat zijn ze aan het verbranden?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
geweldig Disanaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Hiawatha gone crazy - capture by BSOL
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/ca0701372c.gif]afbeelding][/url]
Volgens mij zijn er 2 ballen verbrandquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef papagena het volgende:
Weet iemand of de 'geluksbal' van Joris erbij zat? Dat was namelijk het enige van al zijn bezittingen daar waar ie waarde aan hechtte.
Die zat erbij, maar Huub zei er niet van wakker te liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef papagena het volgende:
Reken er maar op dat ze dat pas hebben gedaan na toestemming van achteren anders zouden ze dat nooit durven...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
De brieven en foto´s van Huub..,..
Je gifje staat er (zie boven). De ene site accepteert kennelijk geen gifs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar geloof ik niks van, ik heb 'm horen vertellen wat die bal voor hem betekende, hij heeft het daar ook met Joris nog over gehad. Maar hij zal wel niks willen laten blijken, gunt ie ze niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die zat erbij, maar Huub zei er niet van wakker te liggen
Dat zou echt belachelijk zijn.. ben benieuwd of Huub ooit toestemming zou hebben gekregen spullen van Natasia en Brian te verbrandenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze dat pas hebben gedaan na toestemming van achteren anders zouden ze dat nooit durven...
Waardeloos dat het mag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |