Ik beloof je bij deze plechtig, dat, mocht ik de volgende openen, ik jouw TT gebruik!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze plechtig, dat, mocht ik de volgende openen, jouw TT gebruik!O-)
Met daarbij de vermelding: "Credits voor de TT naar BX":*
ja die was zekers mooi ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:44 schreef BrandX het volgende:
[KSC # 240] once you coffee, you'll never quit!
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze plechtig, dat, mocht ik de volgende openen, ik jouw TT gebruik!![]()
Met daarbij de vermelding: "Credits voor de TT naar BX"![]()
heeyyy...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef shifto het volgende:
tvptje, ff filmpje kijken nu though !
5e topic in 2 dagen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja die was zekers mooi ja.....OA weer hoor...pff...
![]()
misluktquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh....sextet....*O**O**O**O**O**O*
nee...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent een inhaal-race begonnen..![]()
Jep...quote:
scout honour dat ik zondag data ga prikken. Eer ik heeft het emailadres geregeld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuh....al iets over de meet bekend...:?
Vraag of JJ ook komt kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef BrandX het volgende:
Overigens ben ik komend weekend in Nijmegen. Een van onze jongens moet voorronde boksen daar voor de Nederlandse kampioenschappen.
wordt een leuke avond wel, eerst gaat het Nederlands team boksen, en dan worden er voorrondes gebokst!
Oh en volgend weekend ben ik in arnhem, de tweede helft van de voorrondes.
Even kijken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef BrandX het volgende:
btw: ik moet even melden dat ik DirkH briljant vind![]()
Brilijant hoe hij heel ONZ op de kast heeft en onverstoorbaar met woorden de hele boel neersabelt![]()
![]()
![]()
Nou idd ja, ik ging net vragen of iedereen er last van had!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
pffffffff![]()
bij deze geef ik de servers van FOK! een flink aantal koppen koffie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Serieus? Er is waarschijnlijk wel een toegangprijs (meestal rond 15,-) vrijdagavond weet ik meer, zal het hier wel postenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja graag!!! waar ...wanneer..hoelaat???
ja echt serieus...geen planen tot dusver dusss...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Serieus? Er is waarschijnlijk wel een toegangprijs (meestal rond 15,-) vrijdagavond weet ik meer, zal het hier wel posten
Nou top! minikoffiemeet!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja echt serieus...geen planen tot dusver dusss...^O^*)
Ik heb me echt suf de tandjes gelachen om die gast! Briljant!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet even deze checken:
MOD uitspraken archief #2
quote:
Heerlijk, echt. En in twee weken tijd zijn iets van tig anti-dirkh topics de reveu gepasseerdquote:Opwoensdag 6 juni 2007 23:17schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb me echtsufde tandjes gelachen om die gast! Briljant!_O_
quote:
Het mooie is dat ook de adoratietopics worden dichtgesmeten!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heerlijk, echt. En in twee weken tijd zijn iets van tig anti-dirkh topics de reveu gepasseerd:')briljant, echt.
Als het goed weer is, ga ik 150 km fietsen in het weekend.quote:
OMFG...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Als het goed weer is, ga ik 150 km fietsen in het weekend.![]()
Camping op en neer!!
Ja inderdaad... ben ook aardig moe.. dat welquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat doe je hier nog zo laat......dat gebeurd niet zo vaak...
![]()
effies is om nuquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef BrandX het volgende:
ben effies weg tot zo
en waar kun je dat het beste doen...????...precies..!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ben ook aardig moe.. dat wel
maar had visite vanavond, beetje zwaar gesprek voor hem... luisterend oor geboden![]()
dus nu nog ff ontspannen![]()
![]()
verdeeld over 2 dagen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....jij bent echt niet wijs...
![]()
![]()
![]()
net geen kwartetquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waar kun je dat het beste doen...????...precies..!!!!..op de KSC...
![]()
![]()
![]()
![]()
een der mod-collegaequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef Frutsel het volgende:
wie de neuk is DirkH?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waar kun je dat het beste doen...????...precies..!!!!..op de KSC...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.. BX is niet voor niets even weg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe me best, maar ik voel me erg goed hoor![]()
is er nog ergens koffie over?
quote:
* schuift lekkere bakkie naar Fruts toe....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
doe me best, maar ik voel me erg goed hoor![]()
is er nog ergens koffie over?
Das waar....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis dan ook een "vrouw-effies"...![]()
.... om koffie te zetten!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus......ik ben er ook nog hoor....
![]()
glukkigquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus......ik ben er ook nog hoor....
![]()
Bonne nuit serenne à toi OA...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:35 schreef OA het volgende:
ik ga trouwens pitten!![]()
Morgen begint mijn dag weer rond 06:15u.![]()
A demain.![]()
hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pcies...jeweets.....zonder mij geen KSC...
...
![]()
![]()
![]()
grapje...![]()
bij deze dus...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahaha
is dat zo? Geen idee, zo lang kom ik hier nog nie
waaraan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
en niemand merkt iets natuurlijk......ttssss....
![]()
![]()
![]()
je hebt hem weer veranderdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.....mijn ONDERTITEL....
![]()
![]()
ik weet het verschil tussen ondertitel en signature niet eens johquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.....mijn ONDERTITEL....
![]()
![]()
lieverdquote:
ondertitel staat onder je avatar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet het verschil tussen ondertitel en signature niet eens joh
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
whehequote:
wat voor film dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
je kunt niet eens een middag lang een "goed" gesprek hebben en een avondje BBQen zonder een heel stuk van de film te missen hier
ik nie, dat ben ik in DEquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ondertitel staat onder je avatar......wie is hier de MOD....
![]()
![]()
Ik heb de KSC-film gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat voor film dan?
lastig hoor, bbq'en en dus eten, goed praten en dan film kijken?
lijkt me ook wat erg veel tegelijk...
nah...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat doe je... je was bent zo lief en knuffelig...... en dan ga je jezelf geheel ten onrechte (imho) kreng noemen
Dat kan ik er vandaag echt niet bij hebben
ow die heb ik denk ik dan ook gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de KSC-film gemist
Vanavond geBBQd
en vanmiddag een "goed" gesprek gehad
Na.. vooruit dan... voor deze keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......gellof me...tis aaleen maar goed bedoeld..
![]()
![]()
![]()
*geeft MPG flinke knuf...![]()
![]()
Wat is er loos dan? Iets met je project?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de KSC-film gemist
Vanavond geBBQd
en vanmiddag een "goed" gesprek gehad
ik vind je ondertitel wel leuk hoor, maar dat had ik toen al gezegdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is het daar anders dan......nou dan...
![]()
Whehe, je zit er nu middenin, net als ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow die heb ik denk ik dan ook gemist
niet eens een BBQ gehad...
net wel een goed gesprek... maar ja..geen film dan denk ik
das een beroep dat ik ook lang wilde gaan doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ja ach, er schuilt een journalist in me hè!
Ja... afgeblazenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er loos dan? Iets met je project?
Maar uiteindelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das een beroep dat ik ook lang wilde gaan doen
ja wil ik ook wel weten ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er loos dan? Iets met je project?
Dankje, daar ben ik wel ff aan toequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
Zo dames en heren, ik ben weer effies terug, en neem met mij mee:
[afbeelding]
en natuurlijk
[afbeelding]
heerlijk brandxquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
en natuurlijk
[afbeelding]
OMFFG....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
en natuurlijk
[afbeelding]
Ja... maar dat gaat dus niet door.... meer dan (goede) vriendschap zit er niet inquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn!Van de week zei je nog dat je een date ging plannen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFFG....:o:o:o....:9~:9~:9~..BrandX...YOU RULE...^O^_O_^O^_O_8-)*)*O**O**O*
Dankjequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik lees het ja...![]()
Balen!
Neem snel een troostbrownie!![]()
transport en logistiek plannerquote:
ach what ever pays the billsquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
transport en logistiek planner:')
heel wat anders, ik weet... maar tis er niet van gekomen.. .ondanks dat ik echt een nieuwsfreak ben, alles doorspit qua news en het ook graag wil verspreiden:')Maar ja, verder niets mee gedaan
al stuur ik ook wel eensartikelen in naar regionale dagbladen en telegraaf:)
Het project heeft ook niets met een film van doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb de film van het project gemist denk ik, sorry![]()
sterkte![]()
Balen man! Altijd kut om zoiets te horen! Heeft niets met je ex te maken hoop ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... maar dat gaat dus niet door.... meer dan (goede) vriendschap zit er niet in... Maar we gaan wel nog een keer samen wat ondernemen
zekers BrandX...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef BrandX het volgende:
ach, ik weet zolangzamerhand hoe ik voor mijn KSC-ers moet zorgen hè
daten?quote:
ja maar...ja maar...ik ben er nog....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Het project heeft ook niets met een film van doen, maar met een koffie-date die nu geen date meer is maar just een keertje samen koffie drinken zonder date idee erachter
dankje
Aha, ja kijk ik studeer nu nog dus wie weet waar ik uiteindelijk terecht kom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
transport en logistiek planner
heel wat anders, ik weet... maar tis er niet van gekomen.. .ondanks dat ik echt een nieuwsfreak ben, alles doorspit qua news en het ook graag wil verspreidenMaar ja, verder niets mee gedaan
al stuur ik ook wel eensartikelen in naar regionale dagbladen en telegraaf![]()
True that!quote:
Rare gang van zaken, maar waarom is ze zo veranderd dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Het project heeft ook niets met een film van doen, maar met een koffie-date die nu geen date meer is maar just een keertje samen koffie drinken zonder date idee erachter
dankje
naja, zo'n idee had ik al...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
dankje
Alvast slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik blijf niet lang meer hangen mensen, de oogjes gaan langzaamaan dichtzakken
Heeft NIETS met mijn ex te maken... gelukkig... maar tja... wat ik voor haar voel, voelt zij niet voor mij... en dan houdt t al snel opquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Balen man! Altijd kut om zoiets te horen! Heeft niets met je ex te maken hoop ik?
Exen
Ik heb dus ook in mijn vrijgezelle periode een 'projectje' gehad. Heel lang 'aan gewerkt' en uiteindelijk koos ze voor haar vriend![]()
Maar dankzij haar heb ik nu wel mijn prinsesje leren kennen
PM je me nog ff terug??quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......![]()
![]()
![]()
![]()
meer koffie nemen dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik blijf niet lang meer hangen mensen, de oogjes gaan langzaamaan dichtzakken
Zij had wel het idee dat er een "klik" was zeg maar, maar t was bij haar geen verliefdheid ofzo.... Vanuit haar point-of-view zat er niet meer in dan een goede vriendschap... en dat blijft zeker wel zoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, ja kijk ik studeer nu nog dus wie weet waar ik uiteindelijk terecht kom.
[..]
True that!
[..]
Rare gang van zaken, maar waarom is ze zo veranderd dan?
Okey gelukkig maar! Die gevoelens ook altijd! Kut als dat dan niet wederzijds isquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft NIETS met mijn ex te maken... gelukkig... maar tja... wat ik voor haar voel, voelt zij niet voor mij... en dan houdt t al snel op. Zij ziet mij als een goede vriend en niet meer dan dat. Maar we blijven wel regelmatig contact houden en zo... dus wie weet wat er ooit nog gaat gebeuren
... Ik ga nu iig mijn horizon flink verbreden, morgenavond gezellig naar Tilburg
Ik wilde eerst naar de MTS omdat al mijn schoolvriendjes dat deden, ondanks dat ik wist dat ik geen vaardige handen had en geen koppie koppie voor techniek, laat staan dat ik daar smaak van in me mond kreeg...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, ja kijk ik studeer nu nog dus wie weet waar ik uiteindelijk terecht kom.
[..]
Aha! Ja dat is enigszins een goed punt om vanuit te starten. Maar het blijft vervelend! Goed lol maken in Tilburg dit weekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Zij had wel het idee dat er een "klik" was zeg maar, maar t was bij haar geen verliefdheid ofzo.... Vanuit haar point-of-view zat er niet meer in dan een goede vriendschap... en dat blijft zeker wel zo
I'll keep you guys informedquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Okey gelukkig maar! Die gevoelens ook altijd! Kut als dat dan niet wederzijds is
Ja wie weet bloeit er nog wat op in de toekomst! Keep us informed!
Trouwens: Je 'blauwtje' melden op Fok! in de KSC
Niet weekend... just de donderdagavondquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha! Ja dat is enigszins een goed punt om vanuit te starten. Maar het blijft vervelend! Goed lol maken in Tilburg dit weekend
Oh okey. Ja het blijft natuurlijk wel een lastig iets als je werd afgekeurd! Zeker toen (weet niet precies hoe oud je bent, maar je praat nog over de dienstplichtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wilde eerst naar de MTS omdat al mijn schoolvriendjes dat deden, ondanks dat ik wist dat ik geen vaardige handen had en geen koppie koppie voor techniek, laat staan dat ik daar smaak van in me mond kreeg...
Daarna gekozen voor de HAVO, mogelijk voor dE Marine... HAVO gehaald, afgekeurd voor dienstplicht en daar zat ik...
Uiteindelijk via via Logistiek gaan doen, inmiddels dus al in de transport, detailhandel en reisbranch aktief geweest als transportplanner.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
I'll keep you guys informed...
En ja, ik meld het hier omdat ik anders nog wekenlang vragen krijg hoe de zaken vorderen enzo
Slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
* Frutsel druipt ook maar af naar zijn bedje dan....
![]()
Oehquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......![]()
![]()
![]()
![]()
Okey fair enough!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:08 schreef MPG het volgende:
[..]
I'll keep you guys informed...
En ja, ik meld het hier omdat ik anders nog wekenlang vragen krijg hoe de zaken vorderen enzo
Hahahahaha!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Gewoon niet meer meldendat er een 'lopende zaak' is... haha
wel uitkijken voor speurneus Frits dan...![]()
welterusten dan hoor fruts!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben zeer binnenkort 33quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey. Ja het blijft natuurlijk wel een lastig iets als je werd afgekeurd! Zeker toen (weet niet precies hoe oud je bent, maar je praat nog over de dienstplicht) nu zijn er inmiddels tal van mogelijkheden en kun je op vele wegen naar Rome geleid worden!
En doorgaan met artikelen schrijven/opsturen is natuurlijk altijd goed!
truste... check je PMquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Whehequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Gewoon niet meer meldendat er een 'lopende zaak' is... haha
wel uitkijken voor speurneus Frits dan...![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
welterusten dan hoor fruts!
oh, check je pm
En daar sluit ik me ook bij aan!quote:
awwww....Frutseltje...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wilde vroeger ook altijd het leger in, ben in plaats daarvan naar Deurne gegaan (paardenschool) en we zaten altijd in de trein met de miliitairen die naar venlo moesten. Bleek dat wij een veel strenger regime hadden dan het legerquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben zeer binnenkort 33:')
En tja, toen gaven ze me weinig kant voor het leger in de toekomst, nu ook die 'drive' niet meer:)
is het ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awwww....Frutseltje......hoef niet...blijf nou ff...
...was net zo gezellie...
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:13 schreef Frutsel het volgende:
Aaaaaaaaaahhhhh...
ik ben ontroerd...al die pm's...O+O+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pas maar op, straks krijg je nog een KSC-usernote
lolwut
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:13 schreef Frutsel het volgende:
Aaaaaaaaaahhhhh...
ik ben ontroerd...al die pm's...
WhahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd kut! Ik mag morgen eindelijk een keer uitslapen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is het ook
maar moet er weer vroeg uit
en moet fit zijn......en vandaag al te lang doorgewerkt
Whehe.. . heb jij die paardenschool in deurne gedaan ja? Wat kun je daar nou allemaal meequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
wilde vroeger ook altijd het leger in, ben in plaats daarvan naar Deurne gegaan (paardenschool) en we zaten altijd in de trein met de miliitairen die naar venlo moesten. Bleek dat wij een veel strenger regime hadden dan het leger
Ben toen best wel teleurgesteld geraakt in het leger eigenlijk stiekem![]()
![]()
ik zou het kunnen maar doe het niet...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd kut! Ik mag morgen eindelijk een keer uitslapen!
wie werkt nou ook te lang...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is het ook
maar moet er weer vroeg uit
en moet fit zijn......en vandaag al te lang doorgewerkt
hehehhequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
wilde vroeger ook altijd het leger in, ben in plaats daarvan naar Deurne gegaan (paardenschool) en we zaten altijd in de trein met de miliitairen die naar venlo moesten. Bleek dat wij een veel strenger regime hadden dan het leger
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
pas maar op, straks krijg je nog een KSC-usernote
![]()
ach je bent na vijf jaar beulen 6-7 dagen in de week van 5 uur sochtends tot 10-11 uur savonds instructeur bedrijfsleider, en je kan op internationaal niveau paardrijden, springen en lesgeven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. . heb jij die paardenschool in deurne gedaan ja? Wat kun je daar nou allemaal mee:@? Enne.. militairen naar Venlo, naar hui ofzo? Of was toen de Frederik-Hendrik nog open?
de gemiddlede transportplanner....quote:
joh, heb ik nog geen een note dan?quote:Opdonderdag 7 juni 2007 00:19schreef Frutsel het volgende:
[..]_O-
is dat leuk?:@
krijg jij ook je eersteO+:*
heerlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd kut! Ik mag morgen eindelijk een keer uitslapen!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh, heb ik nog geen een note dan?
serieuze vraag
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd al teleurgesteld in het leger geweest!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehhe
mja, ik ben ook teleurgesteld in het leger
ja leuk...ga maar..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heerlijk
ik komend weekend pas weer denk ik
maar nu ben ik zo echt pleituh
tot morgen, ca 8.15 uur
YOU GOT THAT RIGHT BABY....SAME HERE...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ik ben altijd al teleurgesteld in het leger geweest!
Ik heb werkelijk niets met defentie!
I'm a lover, not a fighter!
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heerlijk
ik komend weekend pas weer denk ik
maar nu ben ik zo echt pleituh
tot morgen, ca 8.15 uur
En ik? En waarom of staat dat er niet bij?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
joh, heb ik nog geen een note dan?
serieuze vraag
quote:
Ach, die fruts. Om dat tijdstip zit ik al dik een uur op kantoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja leuk...ga maar..:(...over gezellig gesproken...o|O~O>
Okeej, dus naast paardrijden en verzorging en de hele reutemeteut ook management enzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach je bent na vijf jaar beulen 6-7 dagen in de week van 5 uur sochtends tot 10-11 uur savonds instructeur bedrijfsleider, en je kan op internationaal niveau paardrijden, springen en lesgeven.
Je kan dan op elk type paardenbedrijf werken. Deurne is overigens wel letterlijk wereldberoemd. Zit al 10 jaar niet meer in de paarden, maar waar ter wereld ik ook kom, ik zal zo aan de slag kunnen. Maar geen droog brood in te verdienen
En van venlo: geen idee, spreek over dik 15 jaar geleden.
Als we het dan toch over die band hebben!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
YOU GOT THAT RIGHT BABY....SAME HERE...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AAAAAAAHhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja leuk...ga maar.....over gezellig gesproken...
![]()
![]()
Het leek mij mooi om mijn aandeel in de veiligheid te kunnen hebben, en daarbij lekker fysiek bezig te kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
YOU GOT THAT RIGHT BABY....SAME HERE...^O^_O_8-)*O**O*
ok..ok...omdat je het zo graag wilt....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
AAAAAAAHhhhhhhhh
spank me, zo vlak voor het slapen gaan...
heerlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikweets...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als we het dan toch over die band hebben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Okeej, dus naast paardrijden en verzorging en de hele reutemeteut ook management enzo:)Meer dan ik verwacht had iig:)
15 haar terug.. Toen was de Frederik-Hendrik nog open ja, dus ws zaten er dan nog wel lui gelegerd:)
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..ok...omdat je het zo graag wilt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
management moest je maar gewoon leren in de praktijk tijdens je stages. Je kreeg daar niets over. In mijn tijd was het nog 99% theorie en praktijkles over van alles en nog wat mbt paarden, en slechts 1 uur nederlands en 1 uur boekhouden, that's it.
Tegenwoordig is het meer een landbouwopleiding geworden. Wat er nu af komt kent qua paardenkennis en kunde nog niet de helft van wat wij moesten kunnen om te slagen.drama is het geworden
![]()
Volgens mij val ik nu buiten de boot ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
wat zijn jullie allemaal spanky vanavond!![]()
Tot morgen! Dan vertel je me over mijn notes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik me bed in...doei allemaal, tot morgen![]()
![]()
Wel te rusten dan maar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
btw ik ga frutsel (figuurlijk) achterna en ook mijn mandje in.
Ik spreek jullie morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot morgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hierbij een welterusten-spank dan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij val ik nu buiten de boot ofzo:{
welterusten fruts...tot morgen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duik me bed in...doei allemaal, tot morgen![]()
![]()
ik wil heul niet gespanked wordenquote:
trusten BrandX....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:27 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* geef MPG een hele boel lieve en stevige knuffels...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ik wil heul niet gespanked worden
ik heb stiekem meer behoefte aan een knuffel
*knuffelt heel lief en stevig terug ..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
* geef MPG een hele boel lieve en stevige knuffels...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je valt nooit uit de boot lieverd...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij val ik nu buiten de boot ofzo
Ik merk het... en ondaks je andere ondertitel ben je nog steeds lief en knuffeligquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je valt nooit uit de boot lieverd...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goedenacht NachtWachtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Een goedenacht beste Fokkers!![]()
Tijd voor koffie.![]()
![]()
dat zei ik toch????quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik merk het... en ondaks je andere ondertitel ben je nog steeds lief en knuffelig
Sander Nachtwacht....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Tijd voor koffie.![]()
![]()
Vriend!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Sander170 het volgende:
Tijd voor koffie.![]()
![]()
Maar nu ben ik pas overtuigdquote:
Ja, morgen een vrije dag!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey vriend fijn dat jij er ook nog bent.![]()
Tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
* knuffelt MPG ook even zij het op een vriendschappelijk/mannelijke manier
tja... die ondertitelquote:
Trustenquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar lieverdjes.........![]()
..ik ga ook naar bed....
![]()
..morgen weer een spannende dag..
..en wil echt goed fit zijn...
...dus slaap lekker iedereen, veel plezier nog en tot morgen .....
![]()
![]()
![]()
![]()
biinekort een nieuwe leuke en helemaal toffe ondertitel ok....????quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:48 schreef MPG het volgende:
[..]
tja... die ondertitel
ik vind m nog steeds niet bij je passen... maarja
Zien we later wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
biinekort een nieuwe leuke en helemaal toffe ondertitel ok....????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*slaap-kusje+knuf aan MPG geeft...![]()
![]()
Ik ga met je mee naar bedjequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
..ik ga ook naar bed....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Primaquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
biinekort een nieuwe leuke en helemaal toffe ondertitel ok....????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*slaap-kusje+knuf aan MPG geeft...![]()
![]()
Slaap lekker lieverd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
..ik ga ook naar bed....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten dan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga met je mee naar bedje.... Naja, naar mn eigen bedje dan...
Trusten![]()
![]()
en tot morgen
Trusten vriend!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga met je mee naar bedje.... Naja, naar mn eigen bedje dan...
Trusten![]()
![]()
en tot morgen
Geniet ervan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:26 schreef Sander170 het volgende:
Dan neem ik nu even een koffiepauze, tot straks weer.![]()
KOFFIEPAUZE
![]()
Trusten NachtVriend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga onder zeil!
Fijne nacht nog vriend!
Hier dus ook...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....door alles heb ik echt energie voor 20...![]()
![]()
..dus ja dan maar uit bed...
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Kuuk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:48 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Klopt, ik ben vrij. Maar ik ga zometeen de woningbouw bellen over ons appartementjequote:Op donderdag 7 juni 2007 07:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen Kuuk...![]()
..je was toch vrij vandaag...??? en toch zo vroeg op...
![]()
quote:
Oh ja! Echt leuk zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vrij. Maar ik ga zometeen de woningbouw bellen over ons appartementje.
En dingen regelen.
Ja... was een typo...quote:
Mogge!quote:
Ik kon amper slapenquote:
Lolquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.devilducky.com/media/59793/
OMG, Japanners![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.devilducky.com/media/59793/
OMG, Japanners![]()
![]()
![]()
alhoewel ik nooit een fan ben geweest van The Transformer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
Volgende maand de echte film iig, reken er maar op dat ik daar heen ga
quote:
quote:
quote:
05:00....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering. Ik kon gewoon uitslapen vandaag, maar werd om 8 uur wakker
Same here, maar JD moet werken dus dan ga ik er ook maar uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering. Ik kon gewoon uitslapen vandaag, maar werd om 8 uur wakker
Ooit hè.... ooit gaat iedereen het doen en sta ik aan de bakermat van het onvolprezen multiquoten!quote:
quote:
Multiquoten is voor mensen met tijd te veelquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ooit hè.... ooit gaat iedereen het doen en sta ik aan de bakermat van het onvolprezen multiquoten!![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |