Ik beloof je bij deze plechtig, dat, mocht ik de volgende openen, ik jouw TT gebruik!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze plechtig, dat, mocht ik de volgende openen, jouw TT gebruik!O-)
Met daarbij de vermelding: "Credits voor de TT naar BX":*
ja die was zekers mooi ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:44 schreef BrandX het volgende:
[KSC # 240] once you coffee, you'll never quit!
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze plechtig, dat, mocht ik de volgende openen, ik jouw TT gebruik!![]()
Met daarbij de vermelding: "Credits voor de TT naar BX"![]()
heeyyy...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef shifto het volgende:
tvptje, ff filmpje kijken nu though !
5e topic in 2 dagen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja die was zekers mooi ja.....OA weer hoor...pff...
![]()
misluktquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh....sextet....*O**O**O**O**O**O*
nee...quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent een inhaal-race begonnen..![]()
Jep...quote:
scout honour dat ik zondag data ga prikken. Eer ik heeft het emailadres geregeld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
maareuuh....al iets over de meet bekend...:?
Vraag of JJ ook komt kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef BrandX het volgende:
Overigens ben ik komend weekend in Nijmegen. Een van onze jongens moet voorronde boksen daar voor de Nederlandse kampioenschappen.
wordt een leuke avond wel, eerst gaat het Nederlands team boksen, en dan worden er voorrondes gebokst!
Oh en volgend weekend ben ik in arnhem, de tweede helft van de voorrondes.
Even kijken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef BrandX het volgende:
btw: ik moet even melden dat ik DirkH briljant vind![]()
Brilijant hoe hij heel ONZ op de kast heeft en onverstoorbaar met woorden de hele boel neersabelt![]()
![]()
![]()
Nou idd ja, ik ging net vragen of iedereen er last van had!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
pffffffff![]()
bij deze geef ik de servers van FOK! een flink aantal koppen koffie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Serieus? Er is waarschijnlijk wel een toegangprijs (meestal rond 15,-) vrijdagavond weet ik meer, zal het hier wel postenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja graag!!! waar ...wanneer..hoelaat???
ja echt serieus...geen planen tot dusver dusss...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Serieus? Er is waarschijnlijk wel een toegangprijs (meestal rond 15,-) vrijdagavond weet ik meer, zal het hier wel posten
Nou top! minikoffiemeet!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja echt serieus...geen planen tot dusver dusss...^O^*)
Ik heb me echt suf de tandjes gelachen om die gast! Briljant!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet even deze checken:
MOD uitspraken archief #2
quote:
Heerlijk, echt. En in twee weken tijd zijn iets van tig anti-dirkh topics de reveu gepasseerdquote:Opwoensdag 6 juni 2007 23:17schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb me echtsufde tandjes gelachen om die gast! Briljant!_O_
quote:
Het mooie is dat ook de adoratietopics worden dichtgesmeten!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heerlijk, echt. En in twee weken tijd zijn iets van tig anti-dirkh topics de reveu gepasseerd:')briljant, echt.
Als het goed weer is, ga ik 150 km fietsen in het weekend.quote:
OMFG...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Als het goed weer is, ga ik 150 km fietsen in het weekend.![]()
Camping op en neer!!
Ja inderdaad... ben ook aardig moe.. dat welquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat doe je hier nog zo laat......dat gebeurd niet zo vaak...
![]()
effies is om nuquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:23 schreef BrandX het volgende:
ben effies weg tot zo
en waar kun je dat het beste doen...????...precies..!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja inderdaad... ben ook aardig moe.. dat wel
maar had visite vanavond, beetje zwaar gesprek voor hem... luisterend oor geboden![]()
dus nu nog ff ontspannen![]()
![]()
verdeeld over 2 dagen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....jij bent echt niet wijs...
![]()
![]()
![]()
net geen kwartetquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waar kun je dat het beste doen...????...precies..!!!!..op de KSC...
![]()
![]()
![]()
![]()
een der mod-collegaequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef Frutsel het volgende:
wie de neuk is DirkH?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waar kun je dat het beste doen...????...precies..!!!!..op de KSC...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.. BX is niet voor niets even weg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe me best, maar ik voel me erg goed hoor![]()
is er nog ergens koffie over?
quote:
* schuift lekkere bakkie naar Fruts toe....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
doe me best, maar ik voel me erg goed hoor![]()
is er nog ergens koffie over?
Das waar....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis dan ook een "vrouw-effies"...![]()
.... om koffie te zetten!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dus......ik ben er ook nog hoor....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |