geen idee maar op p2000 zeggen ze dat er brand is bij hoog cathrijne.... voor de rest niks kunnen vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef Asmodean het volgende:
waarom hangt er al uren een helikopter boven de stad
Hopen dat heel Hoog Catherijne afbrandtquote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef evilernie22 het volgende:
[..]
geen idee maar op p2000 zeggen ze dat er brand is bij hoog cathrijne.... voor de rest niks kunnen vinden
Hij heeft ook al boven mn kamer gehangen, eind Biltstraat.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef Battlefan het volgende:
Ik was net in HC, daar was alleen niks te zienDie heli hing net boven Hoograven, spannend
Hopelijk brandt heel Hoograven afquote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef Battlefan het volgende:
Ik was net in HC, daar was alleen niks te zienDie heli hing net boven Hoograven, spannend
Hopelijk brandt heel Wittevr... ohnee da's best een mooie buurt.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef VoreG het volgende:
Hij heeft ook al boven mn kamer gehangen, eind Biltstraat.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Hopelijk brandt heel Hoograven af.
[..]
Hopelijk brandt heel Wittevr... ohnee da's best een mooie buurt.
Dat was het dusquote:Kort nieuws binnenland
In Utrecht is een jongen opgepakt die was ontsnapt uit een beperkt beveiligde jeugdinrichting in Breda. De politie heeft urenlang jacht op hem gemaakt. Hij werd uiteindelijk gevonden in een kliko in een woonwijk in Utrecht.
Utrecht is meer dan alleen studerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
Alsof ik iets weet van studeren in Utrecht.
Onweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:05 schreef DennisMoore het volgende:
't Was vast over half Utrecht te horen!.
vrijdagmiddag pasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Undergod het volgende:
Het is nu voor een x aantal studenten al vakantie
Anywho, ik zie al dat er hard word getvpt in je nieuwe topic Au3
Zegt die andere regendruppel: "Whaaaaa, een pratende regendruppel!"quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Undergod het volgende:
zegt de ene druppel tegen de andere; "nat he"
Waarom is die regendruppel daar verbaasd over, hij kan zelf blijkbaar ook pratenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zegt die andere regendruppel: "Whaaaaa, een pratende regendruppel!"
Ja er zijn ook zeer zeker leuke avonden in Tivoli nu hoor, maar het is gewoon niet mijn tent zeg maar. Sowieso vind ik Utreg qua stappen redelijk saai...quote:Op zondag 8 juli 2007 04:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ach het is tegenwoordig niet zozeer alto, alsmeer een breder publiek. Techno en electro avonden zoals bijvoorbeeld Rauw worden nou niet bepaald bevolkt door Metalheads in zwarte tshirts, alsmeer door 'hippe' 30+ juridici die voor de vleesmarkt komen.
Ja, zelfs Enschede is spannender!quote:Op zondag 8 juli 2007 11:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja er zijn ook zeer zeker leuke avonden in Tivoli nu hoor, maar het is gewoon niet mijn tent zeg maar. Sowieso vind ik Utreg qua stappen redelijk saai...![]()
Weet je catharijnesingel te vinden?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef SHE het volgende:
En die briljant laan, waar zit die vanuit het bureau gezien?
Is dat die weg langs de texaco daar rechts?
Als je voor het bureau staat, met je gezicht naar het spoor, dan is het de weg rechts achter je.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef SHE het volgende:
En die briljant laan, waar zit die vanuit het bureau gezien?
Is dat die weg langs de texaco daar rechts?
Je bedoelt dus gewoon de weg langs het bureau?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Als je voor het bureau staat, met je gezicht naar het spoor, dan is het de weg rechts achter je.
Nou, als je van de springweg komt, dan moet je richting de Catharijnesingel, dan weg van het station rijden en op het end als je bij de stoplichten de keuze hebt tussen links richting Ledig Erf of rechts onder de brug door moet je naar rechts.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef SHE het volgende:
Yep; maar daar heb ik toch niets te zoeken? Ik vetrek natuurlijk vanaf de dat veldje van het bureau
( als ik stomme dingen zeg; mag je slaan hoor! )
Die ja!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon de weg langs het bureau?
Ja da's richting lunetten toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:54 schreef FloggingMolly het volgende:
Binnendoor kan ook hoor, wil je uitleg?
En de 't Goylaan is aan het einde van de WA Vultostraat. Als je de Briljantlaan afrijdt, loopt deze over in de Vultostraat. Daar moet je vervolgens bij de stoplichten links. Ook te herkennen aan de vlakte aan de linkerkant waar ooit een flat stond.
Aaaaaaah, zeg dat dan gelijk......quote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja da's richting lunetten toch?
maar die route wil ik dus niet
Ik wil de binnendoor route zoals Rouetnet aangeeft, die duurt namelijk maar 8 minuten
Die gaat over de goylaan, beneluxlaan en de taludweg?
Die wil ik, pretty please![]()
Niet te verwarren met Poolcafé de Bolle Zeug en snackbar de Stramme Reiger.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef SHE het volgende:!!!!
Die is toch veeeel makkelijker!
Nu ga ik er helemaal uit komen. Ben ik u vreselijk dankbaar en zie ik jullie allemaal voor een borrel in cafe het dorstig hertje![]()
Bliksem ontwijken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Undergod het volgende:
Weet iemand waarom er een heli rondjes draait boven het majellapark?
Ja precies, vroeger wist je tenminste zeker dat er een misdadiger ontsnapt was, nu kan het ook Beau zijn in zijn wentelwiekjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
KutBeau.
Waren in een achtervolging met een Joyrider.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Undergod het volgende:
Weet iemand waarom er een heli rondjes draait boven het majellapark?
quote:Joyrijders aangehouden
UTRECHT – Dinsdagmiddag heeft de politie met behulp van een politiehelikopter twee personen aangehouden voor joyriding in een auto.
Tijdens de surveillance zag een agent ter hoogte van de Leidseveertunnel een bestuurder door het rode verkeerslicht rijden. De bestuurder werd door middel van een stopteken gesommeerd zijn auto aan de kant te zetten. Dit deed de bestuurder niet en reed hard weg. De achtervolging werd ingezet. Op het Cremerplein stapten de twee inzittenden uit de vluchtauto en renden weg. Omdat de politiehelikopter in de buurt was werd gevraagd hulp te verlenen bij het zoeken naar de verdachten.
De eerste verdachte werd vanuit de lucht op de Groeneweg gespot en kon worden aangehouden. Het betrof een 15 jarige jongen uit Utrecht. Niet lang daarna werd de tweede verdachte vanuit de lucht gespot. Op de Lindostraat werd de verdachte – 17 jaar uit Utrecht – aangehouden.
De moeder van de 15-jarige jongen kwam later op de avond aangifte doen van joyriding van haar zoon.
Een heel stuk achter de nachtegaalstraat gezien vanaf de Berenkuil. Waar ik dan op uit kijk weet ik nietquote:
Piekenkermis is op de Maliebaan en daar woon ik naast. Dus dat zal het niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef Battlefan het volgende:
Is dat niet altijd met de piekenkermis?
Gisteren in het Julianapark was ook niet echt zonnigquote:Op zondag 15 juli 2007 13:31 schreef The6thgate het volgende:
verdorie dacht ik vandaag toch lekker in het wilhelminapark te gaan liggenzou de zon nog doorbreken?
Ik was om half 2 alweer weg omdat het zo verdomde rustig wasquote:Op zondag 15 juli 2007 15:33 schreef s0k het volgende:
Was gisternacht weer ouderwets gezellig bij de monzaHeb nog nooit zoveel politie bij elkaar gezien voor 1 inrekening
Rare buren heb jij. Het dondert al een tijdje en dan denken zij van:"Ja, nu is een goed moment om wat vlees op de BBQ te gooien!"?!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef kwib het volgende:
Dat ging lekker los hier. De buren hadden net het vlees op de BBQ gegooid
Die hamburgertjes zijn dus weggespoeld
Discriminatie!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef VoreG het volgende:
Het was gewoon helemaal pikzwart toen ik naar buiten keek.
Dat is pas discriminatie! Groen Links! Kamer vragen! Gekleurde Vrouwen, dat moet het worden!quote:
een nieuw modeverschijnselquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef DennisMoore het volgende:
Daar bovenaan op die tweede foto lijkt een windhoosje?
Die plannen komen niet voort uit liefde voor de club, maar puur uit winstbejag van Phanos.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:10 schreef Rave_NL het volgende:
De plannen van Phanos zijn trouwens keihard getorpedeerd door de plaatselijke politiek.
plus je gaat geen stadion platgooien wat 2 jaar geleden verbouwd is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ja ook overduidelijk
- phanos koopt de club voor 1 euro
- de gemeente moet gratis de nieuw te bouwen grond ter beschikking stellen (+- 40 voetbalvelden?)
- phanos heeft het alleenrecht om deze ruimte te bebouwen
- phanos krijgt de grond van het oude stadion om te bebouwen
alleen al de grond is goud geld waard
Het probleem lost zichzelf op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.nu.nl/news/115(...)t_tiener_fataal.html
De Utrechtse nominatie voor de Darwinarwards?
Jammer dat de complete lijn Utrecht - Amsterdam verlost is van de spoorwegovergangen. Die 4 sporen konden anders een boel werk verzetten. Genoeg te doen in Zuilenquote:
Anti-evolutiequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef Q. het volgende:
Ja, het aantal plekken waar de maatschappij zich legaal kan ontdoen van niet functionerende onderdelen loopt snel terug.
Ik ben net terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:42 schreef Q. het volgende:
Is heel Utrecht op vakantie ofzo, dat het hier zo rustig is?
dat snapt ik ook heus welquote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
2 jaar wachttijd is een lachertje hoor Ynske
Dat is de enige optie. Wel teringduur. Kopen kan natuurlijk ook, alhoewel dat ook steeds onmogelijker wordt met de prijzen van nu.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
particulier huren?
kopen is nog geen optie, daar wil ik eerst meer zekerheid voor hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de enige optie. Wel teringduur. Kopen kan natuurlijk ook, alhoewel dat ook steeds onmogelijker wordt met de prijzen van nu.
Door Utrecht heenlopen en bij de 'te huur' bordjes goed op de makelaars namen/websites letten. Ons appartement hebben we gevonden, na jaren zoeken, doordat m'n schoonmoeder via google zocht naar 'leuk appartement in utrecht'quote:Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef Ynske het volgende:
kopen is nog geen optie, daar wil ik eerst meer zekerheid voor hebben.
maar dan de vraag, hoe kom je achter particuliere verhuurders?
er zijn zoveel sites, maar allen vragen geld om meer te mogen lezen over de advertenties. en voor hetzelfde geld is dat geld weggooien omdat ze toch niets te bieden hebben.
Whehequote:Op maandag 23 juli 2007 03:48 schreef speknek het volgende:
doordat m'n schoonmoeder via google zocht naar 'leuk appartement in utrecht'.
Beetje laat, maar het is natuurlijk oliedom van de Utrechtse politiek dat ze het plan hebben afgewezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ja ook overduidelijk
- phanos koopt de club voor 1 euro
- de gemeente moet gratis de nieuw te bouwen grond ter beschikking stellen (+- 40 voetbalvelden?)
- phanos heeft het alleenrecht om deze ruimte te bebouwen
- phanos krijgt de grond van het oude stadion om te bebouwen
alleen al de grond is goud geld waard
Jaartje of wat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:44 schreef Vanyel het volgende:
Hoera ik ga verhuizen naar een van de leukste stukjes utrecht
Iemand enig idee van de wachttijd voor een parkeervergunning bij de Hopakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |