geen idee maar op p2000 zeggen ze dat er brand is bij hoog cathrijne.... voor de rest niks kunnen vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef Asmodean het volgende:
waarom hangt er al uren een helikopter boven de stad
Hopen dat heel Hoog Catherijne afbrandtquote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef evilernie22 het volgende:
[..]
geen idee maar op p2000 zeggen ze dat er brand is bij hoog cathrijne.... voor de rest niks kunnen vinden
Hij heeft ook al boven mn kamer gehangen, eind Biltstraat.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef Battlefan het volgende:
Ik was net in HC, daar was alleen niks te zienDie heli hing net boven Hoograven, spannend
Hopelijk brandt heel Hoograven afquote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef Battlefan het volgende:
Ik was net in HC, daar was alleen niks te zienDie heli hing net boven Hoograven, spannend
Hopelijk brandt heel Wittevr... ohnee da's best een mooie buurt.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef VoreG het volgende:
Hij heeft ook al boven mn kamer gehangen, eind Biltstraat.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Hopelijk brandt heel Hoograven af.
[..]
Hopelijk brandt heel Wittevr... ohnee da's best een mooie buurt.
Dat was het dusquote:Kort nieuws binnenland
In Utrecht is een jongen opgepakt die was ontsnapt uit een beperkt beveiligde jeugdinrichting in Breda. De politie heeft urenlang jacht op hem gemaakt. Hij werd uiteindelijk gevonden in een kliko in een woonwijk in Utrecht.
Utrecht is meer dan alleen studerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Q. het volgende:
Alsof ik iets weet van studeren in Utrecht.
Onweerquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:05 schreef DennisMoore het volgende:
't Was vast over half Utrecht te horen!.
vrijdagmiddag pasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Undergod het volgende:
Het is nu voor een x aantal studenten al vakantie
Anywho, ik zie al dat er hard word getvpt in je nieuwe topic Au3
Zegt die andere regendruppel: "Whaaaaa, een pratende regendruppel!"quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:32 schreef Undergod het volgende:
zegt de ene druppel tegen de andere; "nat he"
Waarom is die regendruppel daar verbaasd over, hij kan zelf blijkbaar ook pratenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zegt die andere regendruppel: "Whaaaaa, een pratende regendruppel!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |