Als je vragen heb over goede/slechte buurten om te wonen in Utrecht, vraag het dan eens in het Utrecht topic in STA.quote:Denk nog eens goed na of je écht niet iemand kent. Ik heb destijds 2 dagen gelogeerd bij de zoon van mijn moeders buurvrouw en de andere twee dagen bij een vriend van vroeger met wie ik het contact verloren was, maar wie ik in Utrecht weer tegenkwam.
Tevens is er sowieso altijd de mogelijkheid om te slapen in de Catherijne Sporthal op CS. Dat is echter een noodoplossing, en bij iemand slapen is echt leuker.
Ik heb via de studentenvereniging waar ik zit (Biton) ook een jaar een meisje in huis gehad tijdens de UIT, en dat was ook prima. Dat kan dus ook. Kijk even op de websites van de diverse studentengezelligheidsverenigingen (allemaal te vinden op de site van de Federatie Overkoepelende Gezelligheidsverenigingen) want die bieden dus ook allemaal slaapplekken aan bij leden thuis.
En als je in geen van alle opties heil ziet, kan je ook altijd nog in een jeugdherberg. Maar dat zou niet moeten hoeven.
Ja, maar denk maar niet dat die beantwoord worden!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je vragen hebt over ontgroeningen, (...), kan ook allemaal mooi hier.
Kom maar langsquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef klier het volgende:
Ja ik ga rechten studeren in Utrecht en doe mee aan de UITweek natuurlijk! Heeft er nog iemand een slaapplaats voor mij?(19 jaar en vrouw)
Ik heb hier ook nog wel een bedbank staan!! Pick me, pick me!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:21 schreef klier het volgende:
Ja ik ga rechten studeren in Utrecht en doe mee aan de UITweek natuurlijk! Heeft er nog iemand een slaapplaats voor mij?(19 jaar en vrouw)
Geldt ook voor mij. Ik ben de hele UIT te vinden bij Unitas, waar ik de rondleidingen een beetje moet coördineren. Als je UITmentor dus naar iemand belt om een rondleiding bij Unitas te krijgen, krijgt ie mij dus aan de lijn. M'n naam (Thijs) staat ook op m'n shirt, dus spreek me gerust even aan.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:41 schreef Undergod het volgende:
Als je me ziet in Utrecht rond die tijd, en je hebt nog niets dan mag je me aanspreken.
Ik ben 1m77 heb bruin haar, bruine ogen een ondeugende glimlachquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:49 schreef klier het volgende:
Haha hoe groot is die kans? En hoe zie jij eruit dan?
Ik was ook serieusquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:19 schreef klier het volgende:
het was eik best een serieuze vraag.. maar ja als we dat soort reacties krijgen:P
Kan wel, maar het is erg leuk om de UIT te lopenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:48 schreef Scaurus het volgende:
Is het niet mogelijk om op de dag dat de studentenverenigingen zich presenteren gewoon langs te gaan, zonder mee te doen aan de UIT introductieweek? Scheelt me geld en tijd.
45 voor aanmelden, 25 per dag voor eten enzo (aldus de website), en nog 65 euro voor... slaapplek? 200 is overdreven, maar als het 150 is, is het nog veel geld vind ik, dan moet de UIT introductieweek echt heeeel leuk zijn.quote:Waar haal je eigenlijk die 200 euro vandaan?
45 voor aanmelden en dan wil je nog 150 euro uitgeven voor 3 dagen?
Slaapplek kan je gewoon bij een student regelen of bij de algemene slaapzalen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
45 voor aanmelden, 25 per dag voor eten enzo (aldus de website), en nog 65 euro voor... slaapplek? 200 is overdreven, maar als het 150 is, is het nog veel geld vind ik, dan moet de UIT introductieweek echt heeeel leuk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |