dat snapt ik ook heus welquote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
2 jaar wachttijd is een lachertje hoor Ynske
Dat is de enige optie. Wel teringduur. Kopen kan natuurlijk ook, alhoewel dat ook steeds onmogelijker wordt met de prijzen van nu.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
particulier huren?
kopen is nog geen optie, daar wil ik eerst meer zekerheid voor hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de enige optie. Wel teringduur. Kopen kan natuurlijk ook, alhoewel dat ook steeds onmogelijker wordt met de prijzen van nu.
Door Utrecht heenlopen en bij de 'te huur' bordjes goed op de makelaars namen/websites letten. Ons appartement hebben we gevonden, na jaren zoeken, doordat m'n schoonmoeder via google zocht naar 'leuk appartement in utrecht'quote:Op zondag 22 juli 2007 20:31 schreef Ynske het volgende:
kopen is nog geen optie, daar wil ik eerst meer zekerheid voor hebben.
maar dan de vraag, hoe kom je achter particuliere verhuurders?
er zijn zoveel sites, maar allen vragen geld om meer te mogen lezen over de advertenties. en voor hetzelfde geld is dat geld weggooien omdat ze toch niets te bieden hebben.
Whehequote:Op maandag 23 juli 2007 03:48 schreef speknek het volgende:
doordat m'n schoonmoeder via google zocht naar 'leuk appartement in utrecht'.
Beetje laat, maar het is natuurlijk oliedom van de Utrechtse politiek dat ze het plan hebben afgewezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ja ook overduidelijk
- phanos koopt de club voor 1 euro
- de gemeente moet gratis de nieuw te bouwen grond ter beschikking stellen (+- 40 voetbalvelden?)
- phanos heeft het alleenrecht om deze ruimte te bebouwen
- phanos krijgt de grond van het oude stadion om te bebouwen
alleen al de grond is goud geld waard
Jaartje of wat?quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:44 schreef Vanyel het volgende:
Hoera ik ga verhuizen naar een van de leukste stukjes utrecht
Iemand enig idee van de wachttijd voor een parkeervergunning bij de Hopakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |