Stelling: een kont van formaat is erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Peewee het volgende:
Negerinnebillen
het lijkt zelfs nep, gefotoshopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef G.Fawkes het volgende:
juist niet, alles moet in verhouding staan. En de foto is echt super lelijk. Dat is toch geen kont meer, daar moet een stickertje pas op, zwengt uit, op
dat zou ook heel goed kunnen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
Smakeloze beschuldigingen, ze heeft echt zo'n reet:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/75946045.jpg
Kim Kardashian
Daar is inderdaad helemaal niks mis mee!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Peewee het volgende:
Negerinnebillen
Dat ben ik niet met je eens, als een vrouw een enorm dikke (mooie) kont heeft dan mogen haar borsten klein zijn. Liever dat dan andersom hoor. Je ziet het overigens ook vaak, van die enorme heupen en een flinke bubble butt en dan van die kleine tietjes. Niks mis mee imho, integendeel. Dat versta ik ook onder "in verhouding".quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef soylent het volgende:
Dikke reet is te doen. Maar dit lijkt wel een externe reet. Niet echt mooi in verhouding. Misschien dat 't wel weer had gekund als de rest ook gevulder was geweest.
of aankomt lopen met de stoel nog vastquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef emo.gif het volgende:
Zodra je niet meer fatsoenlijk op een stoel kan zitten gaat de lol er vanaf![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
jezus.. dat wijf heeft wel een enorme kont
Beetje kont vind ik wel mooi; maar wel in wat mindere mate als in de OP!![]()
Hee, een replyquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, als een vrouw een enorm dikke (mooie) kont heeft dan mogen haar borsten klein zijn. Liever dat dan andersom hoor. Je ziet het overigens ook vaak, van die enorme heupen en een flinke bubble butt en dan van die kleine tietjes. Niks mis mee imho, integendeel. Dat versta ik ook onder "in verhouding".
True that!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Stelling: een kont van formaat is erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.
Echt het éérste wat me te binnen schoot ! !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:49 schreef Mtijn het volgende:
Ik vond het belangrijk om dit te melden.
je bent een lesboquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef frapogalogliko het volgende:
een vrouw mag een kont hebben,maar wel met smalle taille.
Als ze dan ook grote stevige borsten heb met mooi tepels. En een mooie uitstraling
Dan vind ik haar het lekkerst. Mijn vriend gelukkig ook. We hebben dezelfde smaak vrouwen. Boft hij even
ordinarie reclame van nikequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
ik kwam deze tegen en moest 'm hier ff neerzetten.... Als alle vrouwen nou eens 10.000 lunges zouden doen.....
[afbeelding]
Nike blijft altijd oke
nice!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
ik kwam deze tegen en moest 'm hier ff neerzetten.... Als alle vrouwen nou eens 10.000 lunges zouden doen..... (klik voor high res)
[[url=http://www.adrants.com/images/nike3_081205_big.jpg]afbeelding][/url]
Nike blijft altijd oke
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Stelling: een kont tieten van formaat is zijn erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.
YES I LIKEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
ik kwam deze tegen en moest 'm hier ff neerzetten.... Als alle vrouwen nou eens 10.000 lunges zouden doen..... (klik voor high res)
Nike blijft altijd oke
benen zijn ook geil hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Elcie het volgende:
Ik snap die obsessie van mannen niet als het gaat om de billen en borsten.
Een kont komt ook gewoon stront uit en borsten zijn infeite gewoon klompen vet met tepels er aan vast... Erg erotisch!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef ukga het volgende:
na het is wel eens een keer leuk om te neuken, maar neit om er naast over straat mee te lopen
Tsja daar kunnen wij niks aan doen hequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Elcie het volgende:
Een kont komt ook gewoon stront uit en borsten zijn infeite gewoon klompen vet met tepels er aan vast... Erg erotisch!![]()
*komt klaar*quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Elcie het volgende:
een kont is mooi rond, van tieten kan ik genieten en met vrouwenbenen kan ik uren spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Elcie het volgende:
*Mompelt iets over "signaalfuncties" die bepaalde lichaamsdelen van de mens tijdens zijn evolutie ontwikkeld zijn om geschlachtsrijpheid aan te geven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Elcie het volgende:
Als ik nou zeg blanke billenquote:
heeft er ALLES mee te maken lieve schat; die dingen gaan groeien onder invloed van die cocktail van vrouwelijke geslachtshormonen die tevens de zich maandelijks herhalende menstruatiecyclus starten. Dat een klein deel van de vrouwen qua boob size niet verder komt als de spreekwoordelijke "2 erwtjes op een plank" doet daar niets aan af.quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:46 schreef Elcie het volgende:
Geslachtsrijpheid hoeft niks met de borsten te maken te hebben. Heb ook wel eens gehoord van vrouwen die geen tot amper borsten hadden. Pas nadat ze kids kregen die pas begonden te groeien.
Dus alsnog niks met seks te maken naar mijn idee. (al hoewel het wel leuk is om mee te spelen dan ja. Maar niet waar ze voor zijn bedoeld.)
verhoudingen van de voorkant let ik echt totaal niet op. Ik kijk liever naar de zijkant. Die verhoudingen zijn pas interresant. stelletje homo's dat jullie zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef PhatRabbit het volgende:
[afbeelding]
Een vrouw die over een lichaam beschikt in de verhoudingen 90-60-90 schijnt door het collectieve manneninstinct als vruchtbaar beschouwd te worden en al dan niet onbewust lustopwekkend te zijn.
Ik ben meer een billenman en denk dat ik tot 90-60-100 zou gaan. Jammer genoeg hebben meestal alleen negerinnen, waar ik niet op val, dergelijke maten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:49 schreef Mtijn het volgende:
Ik vond het belangrijk om dit te melden.
ik ben geen negerin, en ook niet zo slank, maar me kont is wel even dik (heb dezelfde verhoudingen dus) als die van een negerin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef PhatRabbit het volgende:
[afbeelding]
Een vrouw die over een lichaam beschikt in de verhoudingen 90-60-90 schijnt door het collectieve manneninstinct als vruchtbaar beschouwd te worden en al dan niet onbewust lustopwekkend te zijn.
Ik ben meer een billenman en denk dat ik tot 90-60-100 zou gaan. Jammer genoeg hebben meestal alleen negerinnen, waar ik niet op val, dergelijke maten.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:40 schreef Angst het volgende:
[..]
ik ben geen negerin, en ook niet zo slank, maar me kont is wel even dik (heb dezelfde verhoudingen dus) als die van een negerin.
dus het bestaat wel.
eensch. Beetje ronde kont bij een verder slank lichaam is zeker mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Stelling: een kont van formaat is erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.
Goddelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
Nike blijft altijd oke
Not.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:18 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dude, ze maakt haar rug hol. Zo kan elke pannekoek een kont krijgen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:08 schreef iamthezenmaster het volgende:
negerinnen hebben mooie billen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |