True that!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Stelling: een kont van formaat is erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.
Echt het éérste wat me te binnen schoot ! !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:49 schreef Mtijn het volgende:
Ik vond het belangrijk om dit te melden.
je bent een lesboquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef frapogalogliko het volgende:
een vrouw mag een kont hebben,maar wel met smalle taille.
Als ze dan ook grote stevige borsten heb met mooi tepels. En een mooie uitstraling
Dan vind ik haar het lekkerst. Mijn vriend gelukkig ook. We hebben dezelfde smaak vrouwen. Boft hij even
ordinarie reclame van nikequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
ik kwam deze tegen en moest 'm hier ff neerzetten.... Als alle vrouwen nou eens 10.000 lunges zouden doen.....
[afbeelding]
Nike blijft altijd oke
nice!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
ik kwam deze tegen en moest 'm hier ff neerzetten.... Als alle vrouwen nou eens 10.000 lunges zouden doen..... (klik voor high res)
[[url=http://www.adrants.com/images/nike3_081205_big.jpg]afbeelding][/url]
Nike blijft altijd oke
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Stelling: een kont tieten van formaat is zijn erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.
YES I LIKEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef Danaq het volgende:
ik kwam deze tegen en moest 'm hier ff neerzetten.... Als alle vrouwen nou eens 10.000 lunges zouden doen..... (klik voor high res)
[[url=http://www.adrants.com/images/nike3_081205_big.jpg]afbeelding][/url]
Nike blijft altijd oke
benen zijn ook geil hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:38 schreef Elcie het volgende:
Ik snap die obsessie van mannen niet als het gaat om de billen en borsten.
Een kont komt ook gewoon stront uit en borsten zijn infeite gewoon klompen vet met tepels er aan vast... Erg erotisch!![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:21 schreef ukga het volgende:
na het is wel eens een keer leuk om te neuken, maar neit om er naast over straat mee te lopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |