Stelling: een kont van formaat is erg mooi, mits de rest maar een beetje slank is.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Peewee het volgende:
Negerinnebillen
het lijkt zelfs nep, gefotoshopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef G.Fawkes het volgende:
juist niet, alles moet in verhouding staan. En de foto is echt super lelijk. Dat is toch geen kont meer, daar moet een stickertje pas op, zwengt uit, op
dat zou ook heel goed kunnen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
Smakeloze beschuldigingen, ze heeft echt zo'n reet:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/75946045.jpg
Kim Kardashian
Daar is inderdaad helemaal niks mis mee!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Peewee het volgende:
Negerinnebillen
Dat ben ik niet met je eens, als een vrouw een enorm dikke (mooie) kont heeft dan mogen haar borsten klein zijn. Liever dat dan andersom hoor. Je ziet het overigens ook vaak, van die enorme heupen en een flinke bubble butt en dan van die kleine tietjes. Niks mis mee imho, integendeel. Dat versta ik ook onder "in verhouding".quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef soylent het volgende:
Dikke reet is te doen. Maar dit lijkt wel een externe reet. Niet echt mooi in verhouding. Misschien dat 't wel weer had gekund als de rest ook gevulder was geweest.
of aankomt lopen met de stoel nog vastquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:09 schreef emo.gif het volgende:
Zodra je niet meer fatsoenlijk op een stoel kan zitten gaat de lol er vanaf![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
jezus.. dat wijf heeft wel een enorme kont
Beetje kont vind ik wel mooi; maar wel in wat mindere mate als in de OP!![]()
Hee, een replyquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, als een vrouw een enorm dikke (mooie) kont heeft dan mogen haar borsten klein zijn. Liever dat dan andersom hoor. Je ziet het overigens ook vaak, van die enorme heupen en een flinke bubble butt en dan van die kleine tietjes. Niks mis mee imho, integendeel. Dat versta ik ook onder "in verhouding".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |