Ik ben in en in slecht, jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Frasier het volgende:
Is dat zo?
Je meent het!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Ik ben slechter dan, dan is het weet je...
geeft niet, ik ken iemand die nog slechter is Brrrrrrrquote:
Tja, ze grijpte er net naast.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Ik ben slechter dan, dan is het weet je...
Nee, wacht even: DAT maakt ons nou juist goed!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Marelle het volgende:
[..]
geeft niet, ik ken iemand die nog slechter is Brrrrrrr![]()
Dat is wel goed van VOL, die verslagen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Lobasca het volgende:
Copy cat, bedankt.Je doet je naam eer aan.
![]()
Wat a hell of a job, voor degene die het uitgetikt heeft. Respect
daar begin ik mee met lezen voordat ik hier kom posten, dan ben je weer helemaal 'bij'quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel goed van VOL, die verslagen.
RTL is nogal kieskeurig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
Ik vond hem al 6 keer goed eigenlijk.
Wie duwde wie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
En uit het niets breekt er ruzie uit.
goed man! zalhij blij mee zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef CoT het volgende:
http://cc.msnscache.com/cache.aspx?q=8221598626046&lang=nl-NL&mkt=nl-NL&FORM=CVRE2
wie duwt wie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
en weer duwen.
Je maakt me blij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
Huub vertelt Jaap dat er een flink aantal dingen zijn goedgekeurd (door achter). Hij zegt dat het huilen wordt voor Eric, Natasia, Amanda en Brian.
Ik zag alleen maar Amanda duwen toen ik even keek maar Brian zei dat Huub begon.quote:
Mag hij er zelf achteraan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef getl0st het volgende:
Brian pakt zijn spullen in om weg te sturen
Brian is niet de betrouwbaarste bron, dus het staat nog open!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar Amanda duwen toen ik even keek maar Brian zei dat Huub begon.
Dus ik weet het niet.
gaat hij denk ik naar huis sturenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
Brian stopt al zn spullen in een vuilniszak?
Hoe karakteristiek wederom.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
Ik zag alleen maar Amanda duwen toen ik even keek maar Brian zei dat Huub begon.
Daar stop je toch altijd afval in?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
Brian stopt al zn spullen in een vuilniszak?
WUHAUHAHA vandaaaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub zegt dat hij enorme plannen (terror) voor vanavond heeft wat door de productie is goedgekeurd. Hij zegt dat iedereen jankend de villa verlaat.
Brian hoort dit gaat direct zijn kostbare spullen verzamelen![]()
Hahaha en maar scheldenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef webextreme.nl het volgende:
hahaha mooii!! die brain!!!
Is maar 1 pagina helaas ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef CoT het volgende:
http://cc.msnscache.com/cache.aspx?q=8221598626046&lang=nl-NL&mkt=nl-NL&FORM=CVRE2
Tijdens de befnacht? Dat was Brian.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef getl0st het volgende:
Wie was nou degene die schreeuwde.. Iedereen kan zijn shit schuilen?
Dat kan maar één rat zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef getl0st het volgende:
Wie was nou degene die schreeuwde.. Iedereen kan zijn shit schuilen?
Voor mij hoeven deze caps niet meer. Sorry Noekjequote:
Ze zijn sterk en zuiver!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef 2live het volgende:
ze schijten al bagger als huub alleen maar aankondigt dat hij iets gaat doen, en ondertussen maar roepen dat ze niet bang zijn.
Vind het al belachelijk dat je akkoord moet krijgen.. zal wel aan mij liggen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
Brian heeft ook gehoord dat Huub en Jaap dingen 'akkoord gekregen' hebben.
En kindjes van Godquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef CoT het volgende:
Dat wordt vanavond streamen
Joint erbij, laat de terror maar beginnen![]()
dat is mensen eigen, waar je mee omgaat wordt je door besmet. En het groepje is daar maar klein.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb Huub nu al weer 5x 'fokking hell' horen zeggen in korte tijd. Het is idd zeer opvallend hoezeer hij nu Jaap begint na te praten.
Hmmmmmm dat zijn dingen die ze allemaal doen. Dat gaat m niet worden...... (kan even zo snel niet meer voorbeelden bedenken).quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb Huub nu al weer 5x 'fokking hell' horen zeggen in korte tijd. Het is idd zeer opvallend hoezeer hij nu Jaap begint na te praten.
Domme del, biatch, kom dan kom dan!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dat was weer een discussie op niveau tussen Brian en Lieke
Dat(te) dus, echt wel, echt hoor, truequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm dat zijn dingen die ze allemaal doen. Dat gaat m niet worden...... (kan even zo snel niet meer voorbeelden bedenken).
ik wacht tot brian of natas; sterruf jonguh! roept.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat(te) dus, echt wel, echt hoor, true
Heeft Playboy nu nog op de knieën voor Hangtiterig Buikzwijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is mensen eigen, waar je mee omgaat wordt je door besmet. En het groepje is daar maar klein.
Natas loopt ook de hele tijd in haar blote tieten net als amanda.
Toen hij dikke maatjes was met eric nam hij ook veel dingen over. Zit gewoon denk ik in huub om uitspraken en trekjes over te nemen van mensen die hij graag mag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Misschien ziet ie geen money meer in manny?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
Valt wel op dat Brian Amanda opeens geen Mannie meer noemt.
Dat doet iedereen volgens mij wel onbewust. Maar bij Huub valt het wel heel erg op.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef ThaCartoonist het volgende:
[..]
Toen hij dikke maatjes was met eric nam hij ook veel dingen over. Zit gewoon denk ik in huub om uitspraken en trekjes over te nemen van mensen die hij graag mag.
Ow dat krijgt hij wel voor elkaar hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef farceman het volgende:
Die jankerd Brian probeert de redactie uit te lokken tot sankties .
Maar die zijn wel zo slim daar niet in te trappen
En hijzelf is een braafje, want Lieke voor van alles uitschelden mag natuurlijk wel, dat is heel netjes!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef farceman het volgende:
Die jankerd Brian probeert de redactie uit te lokken tot sankties .
Maar die zijn wel zo slim daar niet in te trappen
ik durf niet te kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef pullup het volgende:
Brian staat echt op scherp, dat gaat nog wat worden vanavond
ze heeft toegegeven dat het uit agressie wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: Lieke duwde Dellie met 2 handen gespreid.![]()
Ik kan niet kijken, krijg bezoek. Ik verwacht een volledig rapport hier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef pullup het volgende:
Brian staat echt op scherp, dat gaat nog wat worden vanavond
Lijkt me niet anders zou dat voor Amanda ook al gelden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:35 schreef Suikeroom het volgende:
Huub heeft dus nu 200 dagen voor jan lul in dat huis gezeten en hij is 20% van zn borg kwijt?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken, krijg bezoek. Ik verwacht een volledig rapport hier.
en het kan niet voor beide gelden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me niet anders zou dat voor Amanda ook al gelden.
Ik vind het enge aan Braaain dat hij lichamelijk zo sterk is. Helemaal als hij kwaad is...hij verliest dan alle controlequote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef Marelle het volgende:
Brian kan zo afgevoerd worden naar een psychiatrisch ziekenhuis, die jongen spoort echt helemaal niet. Die gaat compleet doorslaan, eng hoor![]()
Klopt, een soort zoem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef 2live het volgende:
het geluid is zo slecht, heb ik dat alleen?
Daarom staat de beveiliging altijd klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind het enge aan Braaain dat hij lichamelijk zo sterk is. Helemaal als hij kwaad is...hij verliest dan alle controle![]()
Heb je daar een adres van?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef getl0st het volgende:
Amanda is helemaal blij met de log van Mitch
Ik vraag me af waar DGK mee bezig is... (vraag ik me al langer af, maar als Japio&Huub er beide van staan te kijken, wat er vanavond wordt toegelaten... vrees ik het ergste)quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef getl0st het volgende:
Huub: Alles gaat kapot vanavond!
Ik kan niks vinden op de site van Mitch over Shirley, ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef getl0st het volgende:
Brian wil gelijk weten dat over wie Mitch allemaal schrijft.
Over Amanda omdat ze haar zo op een forum noemen. Schrijft hij dat ze shirley heet
http://www.mitchmasters.nl/weblogquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op de site van Mitch over Shirley, ligt dat aan mij?
Dat zit in ieder mens! Het wachten is op Balkenende die het overneemt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef ThaCartoonist het volgende:
[..]
Toen hij dikke maatjes was met eric nam hij ook veel dingen over. Zit gewoon denk ik in huub om uitspraken en trekjes over te nemen van mensen die hij graag mag.
Ik lees die drollenvanger zijn log nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op de site van Mitch over Shirley, ligt dat aan mij?
Hij is heel sterk, ik sta er niet van te kijken als er echt ongelukken van komen. Iemand, zoals Brian, die helemaal door het lint gaat, kent geen grenzen meer, met alle gevolgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik vind het enge aan Braaain dat hij lichamelijk zo sterk is. Helemaal als hij kwaad is...hij verliest dan alle controle![]()
Iets dat voor Jaap isquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef getl0st het volgende:
Wat haalt Amanda uit die mand?
En dat vind hij nog stoer van zichzelf ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:46 schreef Marelle het volgende:
[..]
Hij is heel sterk, ik sta er niet van te kijken als er echt ongelukken van komen. Iemand, zoals Brian, die helemaal door het lint gaat, kent geen grenzen meer, met alle gevolgen![]()
Mitch mag, net als de rest van de loggers en DGK _REDACTIE, een LOI-cursus Nederlands gaan volgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Meganog het volgende:
Treurig stukje van Mitch (die altijd zo vriendelijk probeert over te komen) over de date van Erik...
"
Hoop wel dat aan Henk even duidelijk gemaakt wordt dat ook hij weer met een zielig bosje bloemen naar de villa is gekomen, en dat dat echt niet getolereerd kan worden. Maar ik heb het volste vertrouwen in King Jaap en Huub dat zij hem dat wel duidelijk zullen maken".
Iemand half dood slaan kan in nog geen halve minuut gebeurd zijn. Dan is de beveiliging echt nog niet aanwezig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom staat de beveiliging altijd klaar.
Gadver, dat gaat een zooitje wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:48 schreef getl0st het volgende:
Aha.. ze steelt alle boodschappen.. ook het maandverband van Lieke
precies, dus doodengquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand half dood slaan kan in nog geen halve minuut gebeurd zijn. Dan is de beveiliging echt nog niet aanwezig.
Leg uit. Wat is er fout dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mitch mag, net als de rest van de loggers en DGK _REDACTIE, een LOI-cursus Nederlands gaan volgen.
Geen one-night-stands en dergelijke.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef getl0st het volgende:
Lieke tegen Huub: Je bent de eerste jongen na m'n ex
Goh
In dat deel wat werd gequote zie ik niets fout hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
Mitch is dyslectisch; daarom ontbreekt er her en der wat.
Het is geen domme jongen.
Lees even het stukje op de vorige pagina.quote:
Ik las alleen dat stukje wat door jou werd gequote. Als hij iets fout heeft geschreven, nam ik aan dat je dat dan juist quote.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even het stukje op de vorige pagina.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
ik ook niet, maar ik vind dat ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dat deel wat werd gequote zie ik niets fout hoor.
Het is iig wel duidelijk dat hij meer niveau heeft dan Amanda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
Zit wat inquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind dat ook totaal niet boeiend.![]()
OMG dan durf ik niet meer te kijken, dat gaat zooooo foutquote:
Zij eigen gitaar is al taffa, helaas.quote:
En daar zitten we op te wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
OMG dan durf ik niet meer te kijken, dat gaat zooooo fout![]()
Lees de post van Meganog om 16.44 uur.quote:
Mitchell Westerduin: 06 41603076quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is iig wel duidelijk dat hij meer niveau heeft dan Amanda.
In gesprekquote:
Komt van z'n eigen website Cocq makelaars, voor de enthousiaste dames.quote:
Beetje jammer dat je z'n foonnr. op het forum gooit, zou ikzelf n.l. nooit doen.........quote:
ik snap het wel, maar als je taalfouten iets zeggen over je intelligentie dan weet ik er hier nog wel een paar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van Meganog om 16.44 uur.
Point takenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap het wel, maar als je taalfouten iets zeggen over je intelligentie dan weet ik er hier nog wel een paar.
Het zegt hoogstens iets over je taalgevoel.
Het verschil tussen zei / zij is niet iedereen duidelijk. En walchelijk/ walgelijk komt ook veel voor.
Vaak gebeurt het ook in de snelheid van het posten, dus ik let er niet echt op.![]()
Was haar moeder vroeger maar tegen sex geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Dellie wilde non worden. Ze was tegen sex, vraag maar aan Nena.![]()
Hoop dat ze die pisnich flink te pakken nemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Eric denkt dat de acties die voor vanavond zijn goedgekeurd bluf zijn.
geweldig he, wat een zelfkennis heeft die jongenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Brian: Zet mij en Huub even naast elkaar. Wie is hier de agressiefste. Hij is heel snel.
dat hoeft ook niet, gewoon door het lint gaan en die villa uit. Al dan niet in een dwangbuis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Brian wil niet als een fucking sitting duck zitten als het vanavond losgaat.
Zelfreflectie is hem totaal vreemdquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
Brian: Zet mij en Huub even naast elkaar. Wie is hier de agressiefste. Hij is heel snel.
Nou en of. In de buitenwereld slaat hij echt niet bij het minste of geringste hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef Marelle het volgende:
[..]
geweldig he, wat een zelfkennis heeft die jongen![]()
Daar zit ik nou ook bij elke para reactie op te wachten. Met de nieuwe regels dacht ik even dat exits niet meer gegeven zouden worden, maar gelukkig kan dat nog wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef 2live het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet, gewoon door het lint gaan en die villa uit. Al dan niet in een dwangbuis.![]()
brian , natas en amanda roepen ook altijd dat hun familie of achterban Huub wel te pakken neemt straks. Dat vind ik ook zo'n mentaliteit vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. In de buitenwereld slaat hij echt niet bij het minste of geringste hoor![]()
zoiets zegt mij genoeg, dat soort mensen houd ik graag verre van me.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:21 schreef 2live het volgende:
[..]
brian , natas en amanda roepen ook altijd dat hun familie of achterban Huub wel te pakken neemt straks. Dat vind ik ook zo'n mentaliteit van![]()
zij denken echt dat het iets is om trots op te zijn. Terwijl het alleen maar iets zegt over uit wat voor een milieu dat je komt .Maar zelfs daar zijn ze te dom voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
zoiets zegt mij genoeg, dat soort mensen houd ik graag verre van me.......
Dat doet Brian zelf al dagelijks daar is geen huub voor nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
Brian denkt dat hij met Huub naar Jensen gaat. Hij wil je natuurlijk belachelijk maken, denkt Amanda.
Ik begrijp sowieso niet dat ze denken dat ze er zelf ook naartoe gaan. Natasia zei al dat ze niet met Lieke op de bank wilde.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doet Brian zelf al dagelijks daar is geen huub voor nodig.
Mss wel een leuke realitycheck voor Brian.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat Brian een gedicht mag voordragen als hij bij Jensen. Dat, gecombineerd met een intensief gebruik van de lachband, zou wel eens kunst kunnen opleveren!
Het is wel wat jammer dat Jensen het programma niet kent. Anders zou hij veel gerichter kunnen jennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat Brian een gedicht mag voordragen als hij bij Jensen komt. Dat, gecombineerd met een intensief gebruik van de lachband, zou wel eens kunst kunnen opleveren!
Lieke weer in de kapsalon: Ik weet niet hoe die (op me) viel. Amanda weer even later: Een van die mannen, die viel onder dat hele ding. Hij heeft echt een klap in z'n nek gekregen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
Er is iemand van de cameraploeg gevallen of zo. Oh shit, roept Eric en rent er samen met Brian naartoe. 'Ga maar liggen, ga maar even plat.' Beelden zijn er niet van.
Humor is jou volkomen vreemd merk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Ik hoop dat dat apparaat nog leeft, dat kost een godsvermogen. Mensen zijn altijd te vervangen.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:30 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat Brian een gedicht mag voordragen als hij bij Jensen komt. Dat, gecombineerd met een intensief gebruik van de lachband, zou wel eens kunst kunnen opleveren!
Kom op Scan, dit kwam uit haar tenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Humor is jou volkomen vreemd merk ik.
Zei ze die tweede zin ook?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Ik hoop dat dat apparaat nog leeft, dat kost een godsvermogen. Mensen zijn altijd te vervangen.![]()
Anders post ik het niet schat.quote:
Iedereen wordt daar zo belachelijk uitgezwaaid en gezoend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
Werd Tilly uitgezwaaid alsof Beatrix op 30 april ?
Tsja, ik zelf ben het wel gewend, maar zo'n Tilly...............quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen wordt daar zo belachelijk uitgezwaaid en gezoend.
Ik denk knuffel/omhelzing.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een brief van een vriendin gekregen. 'Maar het is leuk en minder leuk.'
'Brasa' zou iets als kus betekenen, zegt ze.
Wang rang brasa (???) zou dan 'een warme kus' betekenen.
Wan betekent één!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
Lieke: Wat betekent wanrangrasa.
Zou Surinaams zijn?
Het is wel geheel in overeenstemming met hoe er in DGK met mensen omgegaan wordt... ze maken achter meer drama van een zender in het zwembad, dan van het vervangen van personen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Brasa betekent omhelzing, denk aan embrace.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een brief van een vriendin gekregen. 'Maar het is leuk en minder leuk.'
'Brasa' zou iets als kus betekenen, zegt ze.
Wang rang brasa (???) zou dan 'een warme kus' betekenen.
Samen komen we er dus wel uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brasa betekent omhelzing, denk aan embrace.
Kom kom, tuut tuut, ho ho! Mag Lieke ook eens een cynische opmerking maken zonder dat ze gelijk geraspoetineerd wordt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel geheel in overeenstemming met hoe er in DGK met mensen omgegaan wordt... ze maken achter meer drama van een zender in het zwembad, dan van het vervangen van personen...
Van mij welquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:20 schreef demins het volgende:
[..]
Kom kom, tuut tuut, ho ho! Mag Lieke ook eens een cynische opmerking maken zonder dat ze gelijk geraspoetineerd wordt?
Misschien, maar ik heb nu nog hoop. Ze hebben er in elk geval zin in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:24 schreef koemleit het volgende:
Ik denk dat het vanavond zwaar tegen gaat vallen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even samenvatting van de conclusie van Huub over zijn weblog :
- De log is gewist vanuit het IP-adres van het kantoor/Tien
- Huub heeft te horen gekregen dat Eric en Brian er openlijk over gesproken
- Ze zijn bezig geweest ook de log van Japio te wissen, Brian kon er niet inkomen
- De laatste backup is 3 dagen oud, slechts de laatste berichten ontbreken
- De backup zal worden teruggezet
Dat waren uitspraken van Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Lieke: wat gebeurt er als je aceton in iemands keel giet, was gootsteenverstopper?
Brian zegt er verstand van te hebben.. maja.. hij zegt wel meer..quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:36 schreef fredfik het volgende:
wie heeft nu die weblog gewist???
de febo of erik en brain?
Laatste belangrijke spullen aan het inpakken om te verstoppen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:39 schreef Prik0 het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?
Ik kijk nu ff niet...maar ik gok achter een pc?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:39 schreef Prik0 het volgende:
Wat is Jaap aan het doen?
Lachen en sex is een topcombi!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke lacht zelfs tijdens de sex, dus zal het niet veel voorstellen
Dellie is meer van het dode konijn spelen, zonder kreunen en af en toe een AU , wanneer ze anaal genomen wordt.
Laat ik nou kippevel van Wifebeater krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:44 schreef Disana het volgende:
Brian waarschuwt voor de blik van Lieke. 'De meest geniepige blik die je kan maken. Ik krijg er kippevel van.'
Ik zal nooit vergeten dat Brian probeerde Amanda te bewerkstelligen en zij lag gewoon haar gezicht schoon te maken met die gore doekjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke lacht zelfs tijdens de sex, dus zal het niet veel voorstellen
Dellie is meer van het dode konijn spelen, zonder kreunen en af en toe een AU , wanneer ze anaal genomen wordt.
En die keer dat ze sliep, meneer was in de weer met een glaasje water......quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat Brian probeerde Amanda te bewerkstelligen en zij lag gewoon haar gezicht schoon te maken met die gore doekjes![]()
Jij begrijpt het, maar Dellie kan zich daar dus niks bij voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |