Ik ben in en in slecht, jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:56 schreef Frasier het volgende:
Is dat zo?
Je meent het!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Ik ben slechter dan, dan is het weet je...
geeft niet, ik ken iemand die nog slechter is Brrrrrrrquote:
Tja, ze grijpte er net naast.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Ik ben slechter dan, dan is het weet je...
Nee, wacht even: DAT maakt ons nou juist goed!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Marelle het volgende:
[..]
geeft niet, ik ken iemand die nog slechter is Brrrrrrr![]()
Dat is wel goed van VOL, die verslagen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Lobasca het volgende:
Copy cat, bedankt.Je doet je naam eer aan.
![]()
Wat a hell of a job, voor degene die het uitgetikt heeft. Respect
daar begin ik mee met lezen voordat ik hier kom posten, dan ben je weer helemaal 'bij'quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel goed van VOL, die verslagen.
RTL is nogal kieskeurig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
Ik vond hem al 6 keer goed eigenlijk.
Wie duwde wie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
En uit het niets breekt er ruzie uit.
goed man! zalhij blij mee zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:06 schreef CoT het volgende:
http://cc.msnscache.com/cache.aspx?q=8221598626046&lang=nl-NL&mkt=nl-NL&FORM=CVRE2
wie duwt wie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:08 schreef noekje het volgende:
en weer duwen.
Je maakt me blij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
Huub vertelt Jaap dat er een flink aantal dingen zijn goedgekeurd (door achter). Hij zegt dat het huilen wordt voor Eric, Natasia, Amanda en Brian.
Ik zag alleen maar Amanda duwen toen ik even keek maar Brian zei dat Huub begon.quote:
Mag hij er zelf achteraan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef getl0st het volgende:
Brian pakt zijn spullen in om weg te sturen
Brian is niet de betrouwbaarste bron, dus het staat nog open!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar Amanda duwen toen ik even keek maar Brian zei dat Huub begon.
Dus ik weet het niet.
gaat hij denk ik naar huis sturenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
Brian stopt al zn spullen in een vuilniszak?
Hoe karakteristiek wederom.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:10 schreef noekje het volgende:
Ik zag alleen maar Amanda duwen toen ik even keek maar Brian zei dat Huub begon.
Daar stop je toch altijd afval in?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
Brian stopt al zn spullen in een vuilniszak?
WUHAUHAHA vandaaaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub zegt dat hij enorme plannen (terror) voor vanavond heeft wat door de productie is goedgekeurd. Hij zegt dat iedereen jankend de villa verlaat.
Brian hoort dit gaat direct zijn kostbare spullen verzamelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |