Treurig stukje van Mitch (die altijd zo vriendelijk probeert over te komen) over de date van Erik...
"Het is weer tijd om aan het werk te gaan, veelste lang geleden dat ik in de villa mijn werk mocht verschaffen. Ditmaal met de komst van een nieuwe date voor Eric. Meteen bij binnenkomst heeft deze persoon al een nieuwe naam gekregen. In de eerste episode heette de date van Eric Sjaak. In deze episode krijgen we te maken met de verpleegkundige Henk, met zijn specialiteit het wassen van billen en op aanvraag met een thaise massage met g-happy g-ending.
Ik ben allereest diep en diep teleurgesteld in deze waanvertoning ik heb nog nooit zo'n grote homofoob gezien die pretendeert homo te zijn!! Misschien dat het niet bij de vrouwen lukte, ook niet bij de mannen lukte en nu maar zijn pijlen gezet had op his moment of fame en voor Eric gaat. Misschien een tip voor Henk, ga naar het klooster en leidt een celibitair bestaan. Dat zou je enige redding kunnen zijn. Maar waar is al het prachtige mannelijke schoon. Persoonlijk ken ik echt prachtige mannen, die opeens homo blijken te zijn. Henk is een schim van hoe de echte mannelijke schoonheid kan zijn. Wanner mij ter oren wordt gebracht dat er een date voor Eric is dan ga ik ervan uit dat het een major hunk is, dan verwacht ik een super knappe kerel. Maar nee hoor, eerst Sjaak en nu Henk wat zijn zij lelijk, daar kan Eric toch niet van opgewonden raken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mooie mannen niet op Eric vallen, gezien het aantal aanmeldingen 12. Henk was nummer 3 op de lijst. Dus het kan waarschijnlijk nog erger. Tip voor Eric plaats een nieuwe advertentie.
Henk, je houdt niet van zwepen, je houdt er ook niet van om door Eric met een fietsketting bewerkt te worden zoals hij met zijn vorige dates wel eens deed. Mag hopen dat de persoon in kwestie nooit op mijn weblog komt want anders krijgt die weer opnieuw ruzie met zijn vrouw en inmiddels misschien ook wel met zijn kinderen. Om even verder te gaan Henk je bent totaal niet kinky, houdt van lelijke kleding, en bent allergisch voor lichamelijk contact. Wat doe je dan in de Gouden Kooi bij kinky Eric, die eigenlijk alleen maar al zijn dates uit elkaar wil trekken.
Bij voorbaat is deze date al niets naar mijn inziens, en ik kan mij dan ook erg goed vinden in de Terror die wordt toegepast op ome Henk. Helaas voor mij kon ik het persoonlijk niet mee maken, omdat Terror Jaap met hevige koppijn aan het slapen was. Maar hij heeft mij verzekerd dat wanneer die wakker zou worden en niets van Henk over zal blijven.
Hoop wel dat aan Henk even duidelijk gemaakt wordt dat ook hij weer met een zielig bosje bloemen naar de villa is gekomen, en dat dat echt niet getolereerd kan worden. Maar ik heb het volste vertrouwen in King Jaap en Huub dat zij hem dat wel duidelijk zullen maken".