Iets dat voor Jaap isquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef getl0st het volgende:
Wat haalt Amanda uit die mand?
En dat vind hij nog stoer van zichzelf ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:46 schreef Marelle het volgende:
[..]
Hij is heel sterk, ik sta er niet van te kijken als er echt ongelukken van komen. Iemand, zoals Brian, die helemaal door het lint gaat, kent geen grenzen meer, met alle gevolgen![]()
Mitch mag, net als de rest van de loggers en DGK _REDACTIE, een LOI-cursus Nederlands gaan volgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:44 schreef Meganog het volgende:
Treurig stukje van Mitch (die altijd zo vriendelijk probeert over te komen) over de date van Erik...
"
Hoop wel dat aan Henk even duidelijk gemaakt wordt dat ook hij weer met een zielig bosje bloemen naar de villa is gekomen, en dat dat echt niet getolereerd kan worden. Maar ik heb het volste vertrouwen in King Jaap en Huub dat zij hem dat wel duidelijk zullen maken".
Iemand half dood slaan kan in nog geen halve minuut gebeurd zijn. Dan is de beveiliging echt nog niet aanwezig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom staat de beveiliging altijd klaar.
Gadver, dat gaat een zooitje wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:48 schreef getl0st het volgende:
Aha.. ze steelt alle boodschappen.. ook het maandverband van Lieke
precies, dus doodengquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand half dood slaan kan in nog geen halve minuut gebeurd zijn. Dan is de beveiliging echt nog niet aanwezig.
Leg uit. Wat is er fout dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mitch mag, net als de rest van de loggers en DGK _REDACTIE, een LOI-cursus Nederlands gaan volgen.
Geen one-night-stands en dergelijke.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef getl0st het volgende:
Lieke tegen Huub: Je bent de eerste jongen na m'n ex
Goh
In dat deel wat werd gequote zie ik niets fout hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
Mitch is dyslectisch; daarom ontbreekt er her en der wat.
Het is geen domme jongen.
Lees even het stukje op de vorige pagina.quote:
Ik las alleen dat stukje wat door jou werd gequote. Als hij iets fout heeft geschreven, nam ik aan dat je dat dan juist quote.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees even het stukje op de vorige pagina.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
ik ook niet, maar ik vind dat ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dat deel wat werd gequote zie ik niets fout hoor.
Het is iig wel duidelijk dat hij meer niveau heeft dan Amanda.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef SHE het volgende:
Zit wat inquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik vind dat ook totaal niet boeiend.![]()
OMG dan durf ik niet meer te kijken, dat gaat zooooo foutquote:
Zij eigen gitaar is al taffa, helaas.quote:
En daar zitten we op te wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
OMG dan durf ik niet meer te kijken, dat gaat zooooo fout![]()
Lees de post van Meganog om 16.44 uur.quote:
Mitchell Westerduin: 06 41603076quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is iig wel duidelijk dat hij meer niveau heeft dan Amanda.
In gesprekquote:
Komt van z'n eigen website Cocq makelaars, voor de enthousiaste dames.quote:
Beetje jammer dat je z'n foonnr. op het forum gooit, zou ikzelf n.l. nooit doen.........quote:
ik snap het wel, maar als je taalfouten iets zeggen over je intelligentie dan weet ik er hier nog wel een paar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van Meganog om 16.44 uur.
Point takenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap het wel, maar als je taalfouten iets zeggen over je intelligentie dan weet ik er hier nog wel een paar.
Het zegt hoogstens iets over je taalgevoel.
Het verschil tussen zei / zij is niet iedereen duidelijk. En walchelijk/ walgelijk komt ook veel voor.
Vaak gebeurt het ook in de snelheid van het posten, dus ik let er niet echt op.![]()
Was haar moeder vroeger maar tegen sex geweest.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
Dellie wilde non worden. Ze was tegen sex, vraag maar aan Nena.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |